Recensie Mia, Antwerpen/Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Xxyyxx

Wandelaar
28
23/08/23
11
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-mia-hot-party.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij Mia. Contact via whatsapp ging redelijk vlot. Heb haar geboekt voor een uurtje en kon meteen komen. Ze ontvangt in een proper appartement, wel geen mogelijkheid om te douchen.

Eens aangekomen stond ze mij al op te wachten. Het is wel degelijk de dame van op de foto's. Eerst het financiële afgehandeld en dan begon ze me al te teasen. Elkaars kleren uitgedaan en op bed gaan liggen. Tongzoenen doet ze jammer genoeg niet dus ben dan maar ineens naar beneden afgedaald. Heerlijk kutje om aan te likken en ze genoot er zelf duidelijk ook van. Pzc was goed niets speciaals. Seks zelf dan op het begin oogde ze wat Stoïcijns. Maar ze kwam redelijk snel los. Verschillende standjes na een halfuurtje gekomen in doggy. Daarna een heerlijke massage om nog met een 2de ronde te eindigen.

All in all een een leuke dame. Je moet wel wat moeite doen om haar los te krijgen. Maar van zodra dit gelukt is het zeker de moeite waard. Ik ga haar zeker nog eens bezoeken mss wilt ze dan wel tongzoenen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mia-passionate-sweet-student.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige maand was Mia in Roeselare , na de veel belovende foto's besloot ik haar te contacteren en na een mooie selfie legde ik een afspraak vast. Ze ontvangde aan de westlaan bij winkelketen van lidel recht tegenover de parking. Het huis ziet er verlaten uit. Eenmaal aankomen moest ik enkele minuten wachten het was al avond. Maar toch sta je er in het zicht en kan letterlijk iedereen je zien. Een ongemakkelijk momentje dus. Even later kwam iemand de glazendeur openmaken onderaan de deur en de deur ging open. De gang had maar 1 deur en geen trap.. achter de deur was dus al de kamer de kamer zelf bestond uit 2 ruimtes de kamer zelf en de douche . In de kamer zelf was er wel nog een andere deur … achter die deur zaten wellicht enkele mannen want het licht scheen vanonder de deur. Verder was alles proper , de reiskoffer stond in het zicht .. de dame zelf is dus wel effectief de dame van de foto. Ze sprak enkel Spaans . Ik betaalde 100€ voor 30 minuten. Na het uitkleden begonnen we elkaar licht te strelen en te knuffelen zalig. Het pijpen was matig maar ze deed ook niet onder intiem was gewoon goed. Alles met condoom , en kussen zat er niet in wel op het lichaam. Een mooi stel borstjes een knappe glimlach. Afsluiten deed ik zoals altijd rukken met mijn eigen rechterhand terwijl de dame langs mijn linkerzijde lag om me we wat te stimuleren ze speelde met mijn balletjes en niet veel later wist ze me te doen ontploffen van genot in bed. Leuke date maar niet voor herhaling vatbaar , daarvoor heb ik al andere leuke toppers voor ontmoet (lees de andere recensies!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan