WHEM Mia Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.340
30/06/21
3.432
43
Ja...ze staat er net op en nee, het is geen sport om zo snel mogelijk een WHEM topic te plaatsen.
Om dan maar op de feiten vooruit te lopen, wie kent Hanna?

 
In de advertentie tekst staat "ebony lady"🤔

De foto's zelf zijn typisch voor dames op Colombiaanse advertentiesites, zal dus geen onervaren dame zijn. Geen Spaans als taal is dan wel weer gek. Ook een relatief lage prijs voor een dame met die looks. Het totaal geeft mij dan toch het vermoeden dat dit niet allemaal klopt.
 
Laatst bewerkt:
In de advertentie tekst staat "ebony lady"🤔

De foto's zelf zijn typisch voor dames op Colombiaanse advertentiesites, zal dus geen onervaren dame zijn. Geen Spaans als taal is dan wel weer gek. Ook een relatief lage prijs voor een dame met die looks. Het totaal geeft mij dan toch het vermoeden dat dit niet allemaal klopt.
Ja, "ze" was iets te snel met copy/ paste :ROFLMAO:

Vond haar meer Spaans dan Colombiaans, maar goed...zou kunnen.
Wel "afkomst Zuid Europees" idd, maar alleen engels...

Nah ja...mogelijk is alles gejat, mogelijk ook niet. Vond de dame op de foto's in elk geval erg appetijtelijk!
 
Deze ken ik. Had eerst altijd foto's met een bril op of geblurd.

Denk dat de laatste persoon in die topic gewoon een heel ander persoon voor de deur kreeg. Maar normaal gesproken is zij het wel zelf.
Als ze in Amsterdam ook bij Martina en Anita verbleef, zou je denken dat haar service wel verbeterd zal zijn. ( zelf altijd leuk gehad op die locatie)
 
Laatst bewerkt:
Deze ken ik. Had eerst altijd foto's met een bril op of geblurd.

Denk dat de laatste persoon in die topic gewoon een heel ander persoon voor de deur kreeg. Maar normaal gesproken is zij het wel zelf.
Als ze in Amsterdam ook bij Martina en Anita verbleef, zou je denken dat haar service wel verbeterd zal zijn. ( zelf altijd leuk gehad op die locatie)
Nou, als dit inderdaad dezelfde dame is, Mária Fernanda...dan blijf ik wel kijken naar de foto's dus, want jouw ervaring was ronduit slecht...dus jij herkent haar als dezelfde?

Waarom dan wéér een nieuw profiel en naam zou je zeggen...

Jammer wel, leek me wel interesting 😁
 
Ik heb al contact met haar, was gisteren bij der in de straat reageerde toen ineens niet meer... Daarna appje sorry baby.

Ben zeker wel van plan er weer heen te gaan want zitten wel vaker dames op die locatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan