Recensie Mia, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4266

Vaste klant
148
24/10/21
88
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-story.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Mia eens geprobeerd en was dat nu het meisje op de foto ???? Heel misschien. Het was een heel jong meisje en best wel een knap ding. Ook in een heel mooi proper nieuw appartement. Het begon dus goed. Maar dan : pijpen was met condoom, geen zoenen, geen 69, geen doggy ,…. Ach wat mag ik dan nog wel hè pfffff. Ze heeft verdomme lang en hard haar best kunnen doen om mij klaar te laten komen vanwege dit heel beperkte aanbod van mogelijkheden. Ga ik hier terugkomen? Neen zeker niet.
 
Deze Mia eens geprobeerd en was dat nu het meisje op de foto ???? Heel misschien. Het was een heel jong meisje en best wel een knap ding. Ook in een heel mooi proper nieuw appartement. Het begon dus goed. Maar dan : pijpen was met condoom, geen zoenen, geen 69, geen doggy ,…. Ach wat mag ik dan nog wel hè pfffff. Ze heeft verdomme lang en hard haar best kunnen doen om mij klaar te laten komen vanwege dit heel beperkte aanbod van mogelijkheden. Ga ik hier terugkomen? Neen zeker niet.
Bedankt voor de waarschuwing, ik was ook van plan ze te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan