- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jouw-knappe-buurvrouw-met-een-luisterend-oor-en-stoute-handjes-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Gisteren afspraakje gehad .
Gekend adres naast tankstation
old.redlights.be
Was de vrouw van op de foto's .
Beetje afstandelijk in het begin. Alhoewel duidelijk beschreven niet roker, rookt wel degelijk (afknapper )
Begonnen met pijpbeurt… waar ze een papiertje bij zich neemt en iedere min het speeksel uitspuigt. ( denk dat de vrouw bang is van soa …) . Spreekt geen woord Engels maar tijdens het pijpen zei ze duidelijk NOT OPEN , ik was wel mee wat ze bedoelde
Daarna missionaris, klaargekomen waarna ze even gaat douchen voor 5 min…. Propere vrouw dat wel.
Massage gekregen waarbij ze iedere plekje masseert (tot het vervelende toe) , leek beetje op tijd vullen …
Daarna mocht ik nog in eens in missionaris (voor de kamasutra moet je niet bij haar zijn )
Waarop ze na de daad nogmaals doucht voor 5 min.
Buiten op 55 min (met 10 min douche )
Geen herhalingstekens voor mezelf
Gekend adres naast tankstation
Jouw knappe buurvrouw met een luisterend oor en stoute handjes.
Jouw knappe buurvrouw met een luisterend oor en stoute handjes. Heb je een zware dag gehad op je werk? Kom bij mij op de bank zitten. Ik
Was de vrouw van op de foto's .
Beetje afstandelijk in het begin. Alhoewel duidelijk beschreven niet roker, rookt wel degelijk (afknapper )
Begonnen met pijpbeurt… waar ze een papiertje bij zich neemt en iedere min het speeksel uitspuigt. ( denk dat de vrouw bang is van soa …) . Spreekt geen woord Engels maar tijdens het pijpen zei ze duidelijk NOT OPEN , ik was wel mee wat ze bedoelde
Daarna missionaris, klaargekomen waarna ze even gaat douchen voor 5 min…. Propere vrouw dat wel.
Massage gekregen waarbij ze iedere plekje masseert (tot het vervelende toe) , leek beetje op tijd vullen …
Daarna mocht ik nog in eens in missionaris (voor de kamasutra moet je niet bij haar zijn )
Waarop ze na de daad nogmaals doucht voor 5 min.
Buiten op 55 min (met 10 min douche )
Geen herhalingstekens voor mezelf