Ook ik ben gisteren naar Micha geweest.
Naar aanleiding van de goede recensies en de foto's heb ik ook een afspraak gemaakt met
@KinkyMicha.
Ik heb daarbij gekozen voor een uurtje en had al een paar dingen aangegeven wel interesse in te hebben. Maar alles op zijn tijd, en wilde haar eerst wat beter leren kennen. Het moet in real life ook nog klikken.
Daar aangekomen (ik was veel te vroeg) eerst maar wat rondes gelopen, en tegen de tijd van de afspraak gewacht bij haar raam. Netjes volgens afgesproken tijd werd ik welkom geheten bij haar binnen. Aan elkaar voorgesteld, en het ijs was meteen gebroken. Wat een ontzettend leuke vrouw is ze!
Langzaamaan eerst het financiële afgehandeld en daarna nog wat opgefrist. Ik kreeg nog een blikje frisdrank aangeboden. Daarna op het bed plaatsgenomen, en kreeg van haar een erotische massage. Heerlijk toen ze over me heen gleed met haar mooie lichaam. Ze doet heel goed haar best om het naar je zin te maken. Is het goed zo, meer druk of is het pijnlijk? Ze weet goed wat ze doet.
Daarna omgedraaid en toen was het tijd voor de voorkant. eerst lekker op sterkte gebracht en toen kwam er een condoom om. Vervolgens vervulde ze het spitting verzoekje waarna ik had gevraagd. Dit kwam regelmatig terug tijdens de date. Daarna lekker diep gepijpt, en later in 69 nog eens. Daarna was het tijd voor intiem.
Later vroeg ze mij naar mijn 2e verzoekje: electro. Daar had ik geen enkele ervaring mee. Omdat vanaf het begin van de date de hele ervaring al zo goed voelde, vertrouwde ik haar daar ook mee. Langzaam werd het met stapjes opgevoerd. Ondertussen werd ik getrokken. Die electro gaf er een heel bijzondere tinteling en prikkeling aan. Uiteindelijk ben op deze manier naar een fantastisch hoogtepunt gebracht.
Waar Micha toch wel in uitblinkt is haar professionaliteit. Haar planning en gemaakte afspraken komt ze na. Een uur boeken, is een uur krijgen. En tijdens de sex is ze zelf ook actief.
Ik heb een uur lang alleen maar genoten van deze mooie vrouw.
Tot snel Micha!