WHEM Michelle, Amstelveen, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dame is nu actief. Ik herinner me haar beoordelingen van oude berichten niet. Kan iemand bevestigen hoe de service was. Heeft iemand haar onlangs bezocht?
 
De dame is nu actief. Ik herinner me haar beoordelingen van oude berichten niet. Kan iemand bevestigen hoe de service was. Heeft iemand haar onlangs bezocht?
Een tijd terug bij haar geweest. Leuke vrolijke dame, ik vond de service prima. Het enige waardoor ik ben afgehaakt is dat ze soms zo tergend traag reageert op berichten Of pas na reminders.
 

Michelle stond wel in het oude dikke boek met ervaringen. Ik dacht overwegend positief, maar ik weet het niet meer zeker.

Iemand recente eravingen met Michelle?

Thanks, Ed
Ja diverse ervaringen met michelle . En absoluut mijn nr 1 . Ze woont in amstelveen in discreet appartement. Heeft alleen seks als ze geil is en dan is het ook echt ongelofelijk. Zij heeft een geweldig lichaam . Vindt het heerlijk als je haar beft . Ik blijf haar bezoeken.
 
Helaas heeft ze vanmorgen de afspraak die ik vandaag had afgezegd. Medische oorzaak zal ik maar zeggen. Een maandelijks terugkerend fenomeen had zich naar zeggen eerder aangediend.

Teleurstellend, aan de andere kant vind ik het dan wel weer netjes dat ze me in de ochtend vroeg een bericht stuurt. Meestal laten ze je dan gewoon voor niets naar een locatie rijden en dan hoor je niets meer. Dus daar valt niets over te zeggen.

De teleurstelling was overigens snel weg, want ik handel in die zin hetzelfde als een goede voetbalclub op zoek naar een nieuwe spits. Je hebt altijd een shortlist en zodra een optie wegvalt schakel je meteen door. Ik heb altijd meerdere scenario's :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan