Recensie Michelle MM Rijswijk 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik zo leuk vind is dat Michelle al 4 jaar 18 jaar is. Best knap.
Het werkt ook in MM's nadeel om dit vol te houden. Hun unique selling point (usp) is dat zij als een van de weinige plekken meisjes vanaf 18 jaar hebben werken. Om dat geloofwaardig te houden, moeten klanten die gevoelig zijn voor dat usp ook echt geloven dat nieuwe meisjes die geadverteerd worden met 18 en 19, dat ook daadwerkelijk zijn. Als klanten dan zien dat de meisjes jarenlang 18 blijven op de site, zullen ze minder snel geneigd zijn te geloven dat nieuwe meisjes ook echt 18, 19 zijn. Op deze manier wordt het meer een marketingstunt.
 
Hahaha ik moet zeggen, had hier nooit echt bij stil gestaan, maar dat over hun unique selling point (jonge dames, of iig een vd weinige met 18-21) is wel waar. Aan de ene kant zijn er maar bijzonder weinig dames die leeftijden aanpassen (met regelmaat dames getroffen waar je obv de advertentie weet hoe lang ze het werk doen;)) en is het voor mij niet echt een ding, althans je weet dat er meerstal 5-10jr bij komt.

Maar idd als je nou specifiek dat jonge grut zoekt...ja dat is net ietjes meer false advertisment zou je kunnen stellen. Maar okey een site met de kortste one-liners ever over hun dames en vaker geen dan wel foto's (en als ze er al zijn meestal 1 of 2 nikszeggende en hoogstens 4 nog steeds weinigzeggende foto's), kreeg ik niet echt het idee dat marketing/advertisement als iets potentieel waardevols wordt geacht bij hen (en menig andere club btw) ;)
 
Ben 2 keer met deze dame geweest op zich was theel behoorlijk ,maar mm is definitief ze geloofwaardigheid verloren wat betreft meisjes van 18 jaar want deze meid staat nu een kleine 3 jaar vermeld met een leeftijd van 18 , klopt dus totaal niks van. Ben over t algemeen genomen sws niet zobte spreken over dit prive huis , vaak het gevoel van een afwerk sessie om je zo snel mogelijk buiten te werken . Moet wel zeggen dat michhelle 1 vd weinige uitzonderingen daarop was
 
Ik vind dat Michelle nog wel als tiener 'ingezet' kan worden omdat zij gewoon jong uitziet. Ik vind het beter zo dat ze zeggen 18 en ze ziet er ook 18, ondanks dat ze eigenlijk 22 is. Ipv dat ze zegt dat ze midden 20 was, en ook werkelijk midden 20 is, maar eruit zien als 40.
 
Tja...op het oude forum werden alle slechte recensies bij MM eraf gehaald. kennelijk zat de eigenaar vuistdiep in de organisatie van het voormalige wandelaars forum. Hopelijk blijven hier negatieve recensies staan, daar je juist deze berichten nodig hebt om uit te kunnen maken waar je je geld aan uit geeft. Nou mijn geld geef ik nooit meer uit aan Michelle.
Destijds was ze 19 en al helemaal verziekt. Geen enkele passie. gewoon afwerken (daarvoor kun je nog beter vijf minuten doorrijden naar de ramen van DH). Pijpen was niets...heel veel spuug en kwijl, zodat er bijna geen gevoel meer was. PZC even....wel betaald, maar hooguit twee minuten. Ook voor zoenen moest je bijbetalen (waarom is dit alleen in NL????), maar ook hier was het twee keer de tong aanraken en voor de rest was het meer kussen.
Nou dan maar neuken...missionarishouding...het leek wel of ik een pop aan het neuken was...hoewel ze er best leuk uitziet, was dit zo'n afknapper. Geen enkele expressie...
Dan maar doggy....nou dat ging dan wel...mooi uitzicht op haar kont. Maar ook daar was er geen enkele respons...ik kon zo hard gaan als ik wilde...ze gaf geen krimp...
Wat n afgang. Ik heb hierover nog mijn beklag gedaan bij de eigenaar...maar niets.
Dit huis heeft voor mij uberhaupt afgedaan. Zo vaak met afspraak komen opdagen, waarna mij verteld werd dat de dame er weer eens niet was. Gelukkig zitten de ramen op 5 minuten afstand met de auto en daar heb je altijd nog RuRu en andere toppers, die hun vak wel verstaan.
Ik dacht dat alleen mij zoiets kan overkomen. Was ooit 3 x geweest bij deze ballentent, maar never een poesje aangeraakt. Alle 3 keren netjes telefonisch afspraak gemaakt, maar kom je daar aan dan of was iets misgegaan met de agenda of dame in kwestie is nog steeds bezet. De 2e en 3e keer toen ik daar was had ik aangegeven dat ik kan wachten en geen probleem zou vinden want ik had verder die dag toch geen afspraak. Maar dat schijnt voor hun wel een probleem te zijn. Vervolgens probeert die homosexueel (ja dat is die eigenaar en dus geen scheldwoord) een donkere dame mij te slijten terwijl ik een reservering had gedaan voor een blonde dame.
Als ik trek heb in pizza dan moeten ze mij vooral nasi serveren. Gelukkig is het niet ver rijden voor mij maar mij zien ze never terug. Zijn genoeg tenten die beter service bieden en de klanten met respect behandelen.
 
Wat kunnen wandelaars toch zeiken af en toe.
Ze ziet er wat mij betreft echt jong uit, echt girl next door type, maar een die achter de onschuldige gezicht toch stout en speels is met al de tattoages. Hoorde trouwens dat ze gewoon plots niets laten horen. Dus MM weet er ook niets van. Hoop dat het goed gaat met dr.
 
Heeft niets met Zeijen te maken, heeft te maken met het feit dat mm valse info verschaft en wandelaars in de waan laar dat ze een meisje van 18 hebben terwijl ze in de 20 is. Dat ze er goed uit ziet ben ik dan wel met je eens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan