Recensie Michelly Brussel 3,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 208
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 208

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat koele transdame die bij het neuken toch loskwam. Langzaam. Kan goed wat stoten verwerken maar niet gfe. Als ze bottom is dat is ze wat stilletjes. Doch meegaand. Niet dat ze het niet graag heeft maar is niet zo expressief. Soms ook goed van iemand te hebben die niet neukt alsof ze een Oscar wil krijgen. Sportief dus kan toppen voor een tijdje. Dan krijgt ze rode wangetjes en hijgt wat harder. En als ze klaarkomt laat ze zich wel gaan. Dan breekt haar schild en moet ze toch glimlachen en verliefd kijken. Misschien meer klik bij wederkeren. En dat zullen we doen want ze kwam uit zichzelf klaar zodat dat dat afgesproken was en vroeg daar dus niks voor ook.
 
Vorig najaar ben ik ook eens bij haar langs geweest en ik kan me wel vinden in bovenstaande review. Was wel mijn eerste ervaring met een TS en heb even geprobeerd als bottom, maar dat lukte me toch (nog) niet, dus voornamelijk top geweest zelf. Toen ik het haar vroeg gaf ze ook aan zelf bij voorkeur bottom te zijn, dus dat kwam nog goed uit. Ze is inderdaad relatief stil, maar kan wel zeer goed incasseren. En ze kan ook héél vlotjes deepthroat pijpen :giggle:
Ook een babbeltje maken ermee is geen probleem, want spreekt vlot meerdere talen. En op het einde zei ze zelf nog: "next time we f*ck more"!

O ja, als je nog meer van haar wil zien: zoek even naar video's met Michelly Araujo (bv. op xvideos) en je kan met je eigen ogen zien dat het een heel knappe, super vrouwelijke verschijning is, met mooie rondingen en geweldig lang zwart haar.
Ze adverteert ook regelmatig op RedLights, maar is daar momenteel niet te vinden, dus mogelijk momenteel niet beschikbaar voor dates.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan