Recensie Mickey, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/1 (night shift) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

endomorphisme

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
14
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wavy blond hair
Romanian
Blond
27 years old

Mickey works during the night shift (from 20:00).
She is very outgoing and puts you at ease easily. She speaks very good English and a little French.
Very GFE, and very good sex. She is also good a massage.
I highly recommend her, even if she is often busy.
 
Deze dame die toch wat op zich liet wachten, een tijdje geleden dat ze gezien is zat vroeger in bar Crazy, schepenenvijverstraat 8 eerst achter het middelste raam, daarna achter het linkse raam, haar service was zeker in orde.
Deze dame spreekt een klein woordje Nederlands, ze ziet er altijd vrolijk uit en is aangenaam in de omgang.
Positief dat zulke dames terugkomen, het zal de buurt goed doen en hopelijk blijft ze ook een tijdje.
 
Hallo lievadibas.
Is deze dame nu luisa die eerder al besproken werd in het onderwerp stamcafé of is dit een totaal andere dame? De persoon hiervoor die een recensie schreef praat over een zekere mickey terwijl er in de advertentie staat dat luisa haar naam is. Gaat wel over hetzelfde adres.
 
Nee, het is zeker niet de dame van de advertentie!
Die Miki of Mickey is alle zins iets voller dan de dame van de advertentie, let wel iets, ze is zeker niet dik maar de dame van de advertentie
ziet er toch slank uit met kleine borsten, Miki heeft wel een c cup, is iets ouder (eind de 20) en heeft toch vrij regelmatig een drietal jaar in bar Crazy
gestaan en ik heb al eens in Vogue 1 het verste raam als je van de Brabantdam komt een type zien staan zoals in de advertentie, zeer slank en mooi gezicht maar wel nog niet bezocht, zou het niet kunnen dat het deze is? Dan zit ze op de Schepenenvijverstraat 21/4
 
Ja idd misschien zal het deze dame zijn staat wel zeker op mijn lijstje blijkbaar nog niemand een recensie geschreven? Lijkt me wel de moeite en staat zeker op mijn to do lijstje ?. Alvast bedankt voor de beschrijving
 
Is ze al terug gespot en staat ze nog op dezelfde plaats?

Ik denk dat ik haar jaren (>5 jaar) ook (cfr berichten van @Lievadibas) eens gezien heb in de Crazy en vond ze ook heel aangenaam/outgoing wat @endomorphisme aangaf.

Hoewel ik die periode (dus 5+ jaar geleden) vaak 's avonds / 's nachts in Gent kwam ben ik helaas slechts 1x bij haar binnen geraakt. Wellicht heel druk bezet en/of toen verdwenen uit Gent.
 
Is ze al terug gespot en staat ze nog op dezelfde plaats?

Ik denk dat ik haar jaren (>5 jaar) ook (cfr berichten van @Lievadibas) eens gezien heb in de Crazy en vond ze ook heel aangenaam/outgoing wat @endomorphisme aangaf.

Hoewel ik die periode (dus 5+ jaar geleden) vaak 's avonds / 's nachts in Gent kwam ben ik helaas slechts 1x bij haar binnen geraakt. Wellicht heel druk bezet en/of toen verdwenen uit Gent.
She is currently on vacation (Christmas holiday), I don't know when she will be back.
But yes, when she is working (always on SS 19A/1), she is quite often busy (especially on week-ends).
 
Ik heb ze vlak voor het kerstverlof eens bezocht op een zondagavond.
Het was vrij laat dat ik er toevallig passeerde en na twee rondjes wandelen leek iedereen te gaan stoppen.
Toen ik langs haar raam passeerde, eigenelijk al terug op weg naar de auto, kwam ze van achteren iets halen op haar stoel.
Ze had een lekker geil rood pvc kleedje aan en amai, daar wordt mijnen charel wild van.
Ik vroeg of het nog mogelijk was om snel even binnen te komen en ze deed teken van goed kom maar binnen.
Zo gezegd, zo gedaan! Ik vroeg haar of ze haar kleedje wou aandoen en ze giechelde dat dat geen probleem was.
Heerlijk hoe ze on top kwam rijden en erna in doggy afgewerkt.
Ze zei nog dat ik nog wel eens mocht passeren, dat ze nog wel meer leuke kleedjes en outfitjes had :D
Helaas heb ek ze nog niet terug gezien sinds toen.
 
Afgelopen avond (maandag 14/02) tussen pakweg 22u10 en 22u50 vele toerkes gedaan in de Gentse rosse buurt, speciaal om Mickey te spotten. Zitje op 19A/1 van Bar Crystal bleef onbezet hoewel de lampjes aan stonden. Uiteindelijk aan de buurvrouw op 19A/2 gevraagd naar Mickey. Ze was er niet deze avond maar morgen (dinsdag de 15de) wel. Ik vroeg ook of de maandag misschien haar "congédag" is maar dat moest ik dan maar aan Mickey zelf eens vragen, zei de buurvrouw.
 
Was gisteren redelijk kalm. Zowal van dames als wandelaars. Valentijn had er mss iets te maken. Vele dames die valentijn "vierde" met hun vriend of tegen betaling met een klant.
Was zelf ook gaan kijken voor 2 dames en beide niet aanwezig.
 
Was gisteren redelijk kalm. Zowal van dames als wandelaars. Valentijn had er mss iets te maken. Vele dames die valentijn "vierde" met hun vriend of tegen betaling met een klant.
Was zelf ook gaan kijken voor 2 dames en beide niet aanwezig.
Dag Lonewolf. Ik denk dat tamelijk veel dames systematisch op maandag niet werken. Sommige dames vertelden mij dat ze op maandag niet werken. Grt. Dorisday.
 
Idd. Maandag is voor velen een vaste verlofdag.
Logisch: veel wandelaars hebben in het weekend niet alleen hun kruit maar ook hun geld verschoten :D
Moet wel zeggen toevallig maandag 24 januari overdag in het SKW geraakt en daar was het echt nog de moeite! Het was er rustig qua wandelaars maar vanaf een uur of 14u een pak meer wandelaars. En januari is normaal een kalme maand (dixit een DVP die er al staat sinds 2012) en er waren toen geen zelfs geen of nauwelijks 'ollanders meer :LOL:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan