Middelen voortijdige ejaculatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lidocaïne werkt goed als je graag bare neukt en niet te snel wilt klaarkomen. Echter, heb ook wel eens meegemaakt dat de eikel dermate verdoofd is dat het helemaal niet meer lukt, en dat wil je natuurlijk ook niet. Dan lig je maar wat gevoelloos te pompen. Neuk je met condoom zou ik Dapoxetine aanraden. Dat verdoofd ook wel maar iets lichter, zorgt dat je langer kan neuken zonder veel zorgen over een vroeg orgasme. Het zijn hulpmiddelen, geen wondermiddelen. Lekker lang neuken is geil, maar je levert wel wat in op gevoel uiteraard.

Ik heb zelf nooit besteld daar maar volgens dat artikel lijkt het allemaal prima:
hier een stuk uit het artikel:

Bij Treated.com gaat het een stuk makkelijker. Daniel komt moeiteloos door de vragenlijst heen.

"Heb je in de afgelopen twaalf maanden een nierfunctietest ondergaan?"
"Ja."
"Wat was het resultaat van jouw nierfunctietest?"
"Normaal."
"Het is echt belangrijk dat je je elke drie maanden laat testen op soa's zolang je PrEP gebruikt."
"Ik begrijp het."
"Het is echt belangrijk dat je je nierfunctie laat testen een maand, drie maanden en zes maanden nadat je PrEP hebt gebruikt."
"Ik begrijp het."
"Als je hiv of hepatitis ontwikkelt of er positief op test, moet je stoppen met PrEP en meteen medisch advies inwinnen."
"Ik begrijp het."
"Het is belangrijk dat je je huisarts op de hoogte brengt dat je deze behandeling van ons krijgt."
"Ik begrijp het."
En daarmee is de vragenlijst ten einde. Daniel rekent 172,96 euro af voor dertig pillen. Via de reguliere weg betaal je daar 30 euro voor.

Schildklierhormonen

De gevolgen van een verkeerd gebruik van PrEP kunnen groot zijn, zegt Hoornenborg: "Als je PrEP gebruikt terwijl je hiv-positief bent, kan het virus resistent worden tegen het middel. Daardoor blijven er minder behandelopties over voor de hiv-infectie." Dat mensen het medicijn zonder toezicht innemen, vindt ze "bijzonder zorgelijk".

PrEP is niet het enige middel op Treated.com dat risico's met zich meebrengt. Het geldt zelfs voor bijna alle hier aangeboden middelen. De combinatiepil (anticonceptie) is onveilig als je een voorgeschiedenis hebt van of verhoogde aanleg voor trombose. Artsen die hun patiënten schildklierhormonen voorschrijven, controleren regelmatig of dat nog goed gaat. Om die reden zijn veel van deze medicijnen receptplichtig: verkoop zonder recept van een arts is in Nederland strafbaar.

'Je medicatie is op komst', krijgt onze fictieve patiënt een paar uur na het plaatsen van de bestelling via een e-mail te horen
"Goed nieuws Daniel, je medicatie is op komst", krijgt de fictieve patiënt een paar uur na het plaatsen van de bestelling via een e-mail te horen. "Onze arts is akkoord met de behandeling van jouw keuze. Daarom hebben we een recept aangemaakt." De voorschrijvend arts is een dokter uit Roemenië, staat in de bevestigingsmail. Binnen twee werkdagen zal de maandvoorraad PrEP bezorgd worden, mét een brief voor de huisarts over de details van de behandeling. "Het is jouw verantwoordelijkheid om dit aan hen door te geven, zodat zij een goede continuïteit van de zorg voor jou kunnen waarborgen."

Een paar dagen later ligt het doosje inderdaad op de mat. Zonder brief voor de huisarts.

Terug
Bovenaan Onderaan