Ik worstel ook wel met een vroegtijdige ejaculatie. Bij pijpen en aftrekken kan ik het makkelijk volhouden maar als bijvoorbeeld een dame in cowgirl bovenop mij zit is het gewoon snel klaar. Dus dat standje probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Ik probeer het nu te oefenen bij het masturberen met start-stop methode. Totaal anders wat ik mijzelf in mijn puberteit heb aangeleerd. Snel aftrekken voordat je ontdekt wordt en onbewust sluipt dat in je systeem. Terwijl een opgebouwd orgasme zoveel lekkerder is.
Alleen bij dames van plezier ervaar ik dat het opbouwen van een orgasme lastiger is vanwege de tijd. In relaties kon ik het makkelijker volhouden vanwege de "klik" en geen tijdsdruk. Misschien dat ik daarop 1op1 minder interessant vind en meer mijn heil zoek bij GBs. Ook een SS vind ik vanwege de sfeer en activiteiten daaromheen een goed alternatief.
Een spray gebruik ik ook weleens en dat zorgt ervoor dat ik het ook wel wat langer kan volhouden dus voor mij is het een combinatie van factoren. Oefenen met start-stop, hulpmiddelen (spray), controle houden over de handeling (geen cowgirl) en omgeving (GB of SS).
In relaties kon ik ook veel meer genieten van het geven en ontvangen van orale sex. Heerlijk om je partner te zien en voelen genieten als je haar oraal verwent of met vingers. Uiteindelijk ben ik daar aardig bedreven in geworden