Middelen voortijdige ejaculatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na zo een sch..terij verwekkend pilletje, lijken die scheten mij bijzonder risicovol. Dames zitten (of liggen) daar niet op de wachten...

Wat mij betreft, dan liever geen chemie in mijn lijf en een natuurlijke stijve die, na zijn werk gedaan te hebben, ook weer op een natuurlijke wijze slap wordt. Kan ze daar nog wat mee spelen. Dat geeft ook een leuk gevoel als afsluiter.
Nou, dat vind ik ook. Dus ik ben zelf ook allang gestopt met die combipillen.

Van alles geprobeerd: pillen, smeersels, technieken…..het beste wat bij mij werkt was de Stud100, maar die is best wel duur en lastiger te krijgen. Toen ondekte ik xylocaine creme, die verkocht wordt om bijvoorbeeld tatoeëren te verdoven. Feitelijk gewoon lidocaine, maar dan veel goedkoper en zonder recept te krijgen in NL. Opsmeren, even laten intrekken en dan afspoelen. Let wel dat als je dat niet doet je bij pzc de dame wel een tandartsverdoving kan bezorgen😀. Hoe meer je je kleine vriend insmeert, hoe ongevoeliger hij wordt, dus wat experimenteren met de dosering is wel handig. Bijwerkingen: geen enkele!

Toen ondekte ik xylocaine creme, die verkocht wordt om bijvoorbeeld tatoeëren te verdoven. Hoe meer je je kleine vriend insmeert, hoe ongevoeliger hij wordt, dus wat experimenteren met de dosering is wel handig. Bijwerkingen: geen enkele!
Ben IK nu gek, of zijn sommige anderen gek??? We gaan toch naar de meisjes voor het goede gevoel dat bij seks hoort, dacht ik? En nu lees ik dus hoe je je leuter moet verdoven zodat je minder voelt. Gewoon voor de zot, om 'langer te kunnen doorgaan'. Met iets dat je minder goed voelt dan, of wat?

Is het niet verstandiger en leuker om gewoon eens goed te kunnen neuken, te genieten van je orgasme, en als je pik straks opnieuw stijf staat, doe je 't nog eens. :ROFLMAO:

Wat een gekke wereld tegenwoordig...

Terug
Bovenaan Onderaan