Onlangs ook bij miemie geweest, afgaand op de goede recensies.
Maar het viel wat tegen.
Toen ze de kamer binnenkwam en vroeg hoe lang ik wilde blijven (nadat de gastvrouw dat ook al had gevraagd) en ik een uur aangaf, trok ze een bedenkelijk gezicht. Ik denk dat ze het te lang vond.
Anyway, ik was al gedouched, en van plan om een uurtje te blijven.
Ze begon met massage, terwijl ik op m'n buik lag, dat heeft ze denk ik 3 minuten volgehouden. Daarna omdraaien. Vraag met of zonder pijpen. Na antwoord zonder, eerst even schoonmaken met een doekje.
Pijpen was niet onverdienstelijk, maar geen dt. Na enige tijd kwam de standaardvraag: condom?
Maar ik wilde nog niet, dus heb ik haar geeft, wat ze volgens mij wel kon waarderen.
Zelf daarna een condoomgebruik gepakt en even geneukt. Na een minuutje vroeg ze doggy? Dus omgedraaid en doggy verder. Ze smeerde gelijk ook een kwak glijmiddel op haar kont, en ja, na 30 seconden vond ze dat het daar tijd voor was. Dat ging goed, en hij mocht er tot aan de wortel in (ik ben niet zo groot beneden, dus dat speelt vast mee).
Daarna was het wel op en heb ik haar nog gemasseerd.
Herhalingsgevaar: moeilijk, ik miste de klik wel en het zoenen, anaal was dan wel weer goed.