Recensie Miemie, Marowee, Rotterdam 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt , maar ook of je ergens een beetje waar voor je geld krijgt…
Nagels knippen tijdens je duur betaalde tijd klinkt een beetje als op een hele makkelijke manier je tijd vullen…
Ik ga niet naar een dvp voor een pedicure….

Klopt , maar ook of je ergens een beetje waar voor je geld krijgt…
Nagels knippen tijdens je duur betaalde tijd klinkt een beetje als op een hele makkelijke manier je tijd vullen…
Ik ga niet naar een dvp voor een pedicure….
Aangezien er geen orgasme van hem erin zit, vind ik dit wel een leuke actie.
Soort van pampering / verzorging..... Toch een soort van Asian GFE

Vandaag maar eens naar Vlaardingen (op een wat aparte locatie!) gereden omdat Miemie nog op mijn 'to-do lijst' stond. Afspraak was snel gemaakt via whatsapp. Gekozen voor 1 uur (180 euro). Was iets te vroeg daar, maar geen probleem, kon gelijk naar kamer / douchen etc.
Toen kwam Miemie binnen - leuke verschijning, petite met grote (fake) borsten. Ergens in de 40 maar dat maakt mij niks uit. Heb gevraagd om eerst 'fun' te hebben en daarna massage. Ze pijpte heerlijk (zc) en lang. Daarna haar kleine kale poesje gelikt (vond ze heel fijn), condoom om en de fun kon beginnen. Snel overgegaan naar anaal want dat is ook inbegrepen in de prijs. Alles zeer strak maar lukte goed na een paar keer proberen ;-). Zoenen deed ze niet.
Na afloop was er nog bijna een half uur over. Ze zei dat ze niet zo goed kon masseren en of ik het goed vond als iemand anders dat zou doen. Ok, zei ik. Ene Riko(?) heeft me lekker gemaseerd terwijl Miemie toekeek (learning) en na 15 min nam ze het zelf weer voorzichting over, wat eigenlijk ook wel goed ging. Ik was klaar om te douchen maar ze zei 'wait' en toen ging ze nog even mijn nagels knippen ?! Nog nooit meegemaakt en na afloop dacht ik heb ik dit gedroomd of zo ... ! Heb de andere dame nog 20 euro extra tip gegeven ook al zat de massage in de 180 inbegrepen en ze niet om extra hebben gevraagd.
Al met al een zeer geslaagde afspraak. Herhalingsgevaar - misschien, ook al vind ik het leuk om iets nieuws te proberen. Zeker geen spijt van de date vandaag.
Is het mogelijk om een beetje discreet naar binnen te gaan? Vind het toch altijd fijn om onopgemerkt te blijven als ik dit soort "massages" krijg.

Terug
Bovenaan Onderaan