Recensie Mija - Kiya GentBrugge

8 jul 2021
18
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/mija.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met Mija een afspraak gemaakt.
OMG wat een lichaam….
Mooi slank, mooi borsten ( fake ) en een lekker poesje met daarop een mooi kopje.
Wel geen tongzoenen maar het pijpen en intiem maakten veel goed.
Zelfs is ze zeer vriendelijk en ik had ook nylons gevraagd en die had ze ook aan…wat een mooi stel benen.

• Leuk
Waarderingen: Balthasar

Doefzak

Meeloper
1 jul 2021
65
44
Wat is de algemene indruk van het huis en de ligging / locatie?

Als ik op de website kijk van Kiya dan hebben ze toch nog enkele lekkertjes in het aanbod, maar of de service van alle dames even goed is rest nog te bezien. Veel dames ook op de website, en lijkt zo`n klein huisje. Ik denk niet dat het de soort zaak is waar je zonder vooraf te bellen even binnen wandelt en op goed geluk een goed aanbod kan vinden, of vergis ik me daarin?

InccuBull

Vaste klant
Oudgediende
3 jul 2021
116
88
Antwerpen
Ik ben er nog geweest lang geleden. Het huis is groter dan je denkt. Heel netjes. Als je niet belt specifiek voor iemand en gewoon langsgaat moet je het doen met wie er is. Niet elke meid is er elke dag van ‘s morgens tot ‘s nachts.
Op dat moment ging ik altijd voor een andere Aziatische die er zat. Chanel. Niet de mooiste. Lelijk was ze ook niet. Doorsnee en een superservice. Ik weet niet of ze nu nog actief is. Alleszins het aanbod was op dat moment niet slecht. Nu ben ik minder op de hoogte alhoewel deze Mija dringend op mijn to do lijstje staat.

Secret

Meeloper
30 aug 2021
30
9
Ik ben er nog geweest lang geleden. Het huis is groter dan je denkt. Heel netjes. Als je niet belt specifiek voor iemand en gewoon langsgaat moet je het doen met wie er is. Niet elke meid is er elke dag van ‘s morgens tot ‘s nachts.
Op dat moment ging ik altijd voor een andere Aziatische die er zat. Chanel. Niet de mooiste. Lelijk was ze ook niet. Doorsnee en een superservice. Ik weet niet of ze nu nog actief is. Alleszins het aanbod was op dat moment niet slecht. Nu ben ik minder op de hoogte alhoewel deze Mija dringend op mijn to do lijstje staat.
Chanel werkt nu op haar eigen

Fidel73

Newbie
1 sep 2021
4
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kiya.be/onze-meisjes/mija/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs op goed geluk langsgegaan bij Kiya en gekozen voor een vluggertje met Mijn. Was veruit de knapste van de voorgestelde dames. Ze spreekt best wel een aardig mondje Nederlands. Haar gevolgd naar de bovenste verdieping waar ik mij even mocht verfrissen en zij mij daarna nog even proper maakte met babydoekjes.
Deed haar kleren uit en vroeg om mij neer te zetten op de massagetafel. Vond het een beetje vreemd, maar liet het gebeuren. Ze kwam tegen me staan en liet zich gewillig betasten, kreeg wat kusjes en mocht haar vingeren. Ze liet hierbij wat fake gekreun horen. Heb de rollen vrij vlug omgedraaid en haar op de massagetafel laten plaatsnemen, zodat ik haar kon beffen. Eerst kwam er weinig reactie, maar na een tijdje liet ze zich wat gaan en duwde mijn gezicht harder tegen haar kutje aan en gaf ze aanwijzingen. Plots vond ze het blijkbaar genoeg en wou geneukt worden. Heb haar eerst wat gekust, zij heeft mij wat gepijpt zc en haar daarna vrij hard geneukt, waarna ook de klok van de muur viel. Daarna heb ik haar achterlangs genomen waarbij ze vroeg haar harder te neuken. Na een tijdje klaargekomen waarna ze mij van het condoom heeft verlost en ik mij nog even heb verfrist, genietend van een babbel met deze knappe Zuid Koreaanse.
Bijzondere ervaring zo op de massagetafel. Kom ik terug, waarschijnlijk wel.

• Leuk
Waarderingen: diewanderer
8 jul 2021
18
2
Onlangs op goed geluk langsgegaan bij Kiya en gekozen voor een vluggertje met Mijn. Was veruit de knapste van de voorgestelde dames. Ze spreekt best wel een aardig mondje Nederlands. Haar gevolgd naar de bovenste verdieping waar ik mij even mocht verfrissen en zij mij daarna nog even proper maakte met babydoekjes.
Deed haar kleren uit en vroeg om mij neer te zetten op de massagetafel. Vond het een beetje vreemd, maar liet het gebeuren. Ze kwam tegen me staan en liet zich gewillig betasten, kreeg wat kusjes en mocht haar vingeren. Ze liet hierbij wat fake gekreun horen. Heb de rollen vrij vlug omgedraaid en haar op de massagetafel laten plaatsnemen, zodat ik haar kon beffen. Eerst kwam er weinig reactie, maar na een tijdje liet ze zich wat gaan en duwde mijn gezicht harder tegen haar kutje aan en gaf ze aanwijzingen. Plots vond ze het blijkbaar genoeg en wou geneukt worden. Heb haar eerst wat gekust, zij heeft mij wat gepijpt zc en haar daarna vrij hard geneukt, waarna ook de klok van de muur viel. Daarna heb ik haar achterlangs genomen waarbij ze vroeg haar harder te neuken. Na een tijdje klaargekomen waarna ze mij van het condoom heeft verlost en ik mij nog even heb verfrist, genietend van een babbel met deze knappe Zuid Koreaanse.
Bijzondere ervaring zo op de massagetafel. Kom ik terug, waarschijnlijk wel.
Nog altijd geen tongzoenen?