Recensie Mija, Kiya, Gentbrugge 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week gelijkaardige situatie gehad. Adverteren met haar en als je doorvraagt blijkt ze er niet te zijn en prijzen ze iemand anders aan.
Dat is een eeuwig probleem in Kiya. Je maakt een afspraak met Mija en dan blijkt ze er niet te zijn of de eerste 2 uur nog bezet te zijn. Dan probeert de Chinese bazin iemand anders aan te prijzen en laat ze een hele trits Hongaarse/Bulgaarse/Roemeense dames een soort vleeskeuring passeren. Helaas zijn veel van de voorgestelde dames het bekijken nog niet waard, sommige zijn zelfs ronduit onverzorgd (haar in de war, uitgelopen make-up, gehuld in verfrommeld t-shirt en rondschuifelend op teensletsen...). Ik heb me er vroeger wel eens aan laten vangen als het uiterlijk nog meeviel, maar meestal was de service ondermaats. De Bulgaarse dames daar zijn ook nog zeurkousen die je een trio willen opdringen met hun zogezegd beste vriendin of je een fles champagne proberen aan te smeren (in werkelijkheid de goedkoopste cava uit de Aldi). Pijpen zonder condoom? Beneden zeggen ze "ja", op de kamer durven ze 50 € extra te vragen. Neem je ze voor een uur? De kans is groot dat je 40 minuten later terug op straat staat. Ik laat me er nu niet meer aan vangen. Als ik er nog kom is het voor Mija en is ze er niet, dan maak ik rechtsomkeer.
 
Dat is een eeuwig probleem in Kiya. Je maakt een afspraak met Mija en dan blijkt ze er niet te zijn of de eerste 2 uur nog bezet te zijn. Dan probeert de Chinese bazin iemand anders aan te prijzen en laat ze een hele trits Hongaarse/Bulgaarse/Roemeense dames een soort vleeskeuring passeren. Helaas zijn veel van de voorgestelde dames het bekijken nog niet waard, sommige zijn zelfs ronduit onverzorgd (haar in de war, uitgelopen make-up, gehuld in verfrommeld t-shirt en rondschuifelend op teensletsen...). Ik heb me er vroeger wel eens aan laten vangen als het uiterlijk nog meeviel, maar meestal was de service ondermaats. De Bulgaarse dames daar zijn ook nog zeurkousen die je een trio willen opdringen met hun zogezegd beste vriendin of je een fles champagne proberen aan te smeren (in werkelijkheid de goedkoopste cava uit de Aldi). Pijpen zonder condoom? Beneden zeggen ze "ja", op de kamer durven ze 50 € extra te vragen. Neem je ze voor een uur? De kans is groot dat je 40 minuten later terug op straat staat. Ik laat me er nu niet meer aan vangen. Als ik er nog kom is het voor Mija en is ze er niet, dan maak ik rechtsomkeer.
Dat ben ik ook van plan
Geen Mija = geen date
Simpel
K heb me ingesteld dat ik enkel Mija haar beentjes wijd opentrekt. 😉😉
 
Dat is een eeuwig probleem in Kiya. Je maakt een afspraak met Mija en dan blijkt ze er niet te zijn of de eerste 2 uur nog bezet te zijn. Dan probeert de Chinese bazin iemand anders aan te prijzen en laat ze een hele trits Hongaarse/Bulgaarse/Roemeense dames een soort vleeskeuring passeren. Helaas zijn veel van de voorgestelde dames het bekijken nog niet waard, sommige zijn zelfs ronduit onverzorgd (haar in de war, uitgelopen make-up, gehuld in verfrommeld t-shirt en rondschuifelend op teensletsen...). Ik heb me er vroeger wel eens aan laten vangen als het uiterlijk nog meeviel, maar meestal was de service ondermaats. De Bulgaarse dames daar zijn ook nog zeurkousen die je een trio willen opdringen met hun zogezegd beste vriendin of je een fles champagne proberen aan te smeren (in werkelijkheid de goedkoopste cava uit de Aldi). Pijpen zonder condoom? Beneden zeggen ze "ja", op de kamer durven ze 50 € extra te vragen. Neem je ze voor een uur? De kans is groot dat je 40 minuten later terug op straat staat. Ik laat me er nu niet meer aan vangen. Als ik er nog kom is het voor Mija en is ze er niet, dan maak ik rechtsomkeer.
Intussen zijn mijn recente ervaringen met Kiya toch positiever. Het is niet dat ik zoals jij gewoon passeerde en binnen stapte. Dan kan je toch moeilijk het verwijt hard maken. Nee ik belde en was teleurgesteld omdat ze met haar adverteren en ze er niet was. En dat is toch veranderd. Wie er niet is kan je nu gemakkelijk zien. Als het profiel die dag nog niet online geweest is dan is ze er niet. Het staat er wel tussen maar je ziet de laatste aanmelding.
Mija heb ik ondertussen bezocht, Daisy en Emely door een maat van mij. En alle 3 top. Ik herzie dus mijn mening.
 
Intussen zijn mijn recente ervaringen met Kiya toch positiever. Het is niet dat ik zoals jij gewoon passeerde en binnen stapte. Dan kan je toch moeilijk het verwijt hard maken. Nee ik belde en was teleurgesteld omdat ze met haar adverteren en ze er niet was. En dat is toch veranderd. Wie er niet is kan je nu gemakkelijk zien. Als het profiel die dag nog niet online geweest is dan is ze er niet. Het staat er wel tussen maar je ziet de laatste aanmelding.
Mija heb ik ondertussen bezocht, Daisy en Emely door een maat van mij. En alle 3 top. Ik herzie dus mijn mening.
Ik passeerde niet "zomaar gewoon". Ik maak steeds een afspraak, meestal de dag voordien of de dag zelf 's morgens. Over Daisy kan ik niks zeggen, die is er nog niet zo lang en ik heb er geen ervaring mee. Mijn eerste en enige ervaring (eind vorig jaar) met Emely was bedroevend slecht. Op de kamer wou ze eerst 50 € extra voor pzc. Dat weigerde ik. Tongzoenen? Beneden zij ze "ja", op de kamer was het ronduit "neen", ik vermoed omdat ik haar niks extra gaf voor PZC. Lang voor het uur rond was stond ik alweer buiten. En zeggen dat ik een afspraak had met Mija, maar die was er "toevallig" niet...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige vrijdag een afspraak gehad met Mija. Had bij aankomst sexy mini jurkje aan, nylons en hoge hakken. Nadat ik mij daar eerst efkens opgefrist had haar gevolgd naar boven. Wat een zicht in die sexy kledij. Eens op bed belandt begonnen met enkele voorzichtige kusjes (zeker geen tongzoenen). Ze was duidelijk gezien het late uur nog steeds geil. Wat kan die meid lekker pijpen. Was een puur genot om haar bezig te zien terwijl ze je ook geil aankijkt.
Nadien ging ze gewillig op haar rug liggen en was het mijn beurt om haar borsten en vooral haar grotje te verwennen. Heerlijk likken aan haar poesje terwijl ik haar ook met mijn vingers intern vertroetelde.
Toen we plots in de kamer ernaast heftig gekreun hoorden van een van haar collega's die waarschijnlijk heihard geneukt werd, keken we elkaar aan en zonder een woord te zeggen ging het condoom vrij vlot over mijn sigaar, gingen haar benen wijd open en schoof ik vlot helemaal bij haar naar binnen. Het gekreun in de kamer was nog steeds goed hoorbaar wat mij ook stimuleerde om haar lekker diep te neuken. Ik nam haar bij de enkels vast, opende haar benen nog meer en begon ook steviger en dieper in haar kutje te stoten. Ze genoot er blijkbaar ook enorm van want ze plaatste haarhanden op mijn kontje en duwde mij hierdoor telkens zo diep mogelijk in haar kutje.
Ondanks dat het in de kamer ernaast intussen volkomen stil geworden was, bleef ik haar kutje stevig neuken. Ze zei dat haar kutje super nat was en vroeg me om lekker verder diep te neuken. Maar ik voelde dat mijn geweer klaar was om te gaan schieten, verwijderde het condoom en zei haar dat ik iets lekkers had voor haar. Zonder aarzelen nam ze mijn geweer in de hand en haalde de trekker over. Ik spoot een vers bereide lading over haar borsten en lichaam. Ik schoof hem nadien nog efkens tussen haar borsten en vervolledigde deze neukpartij op z'n Russisch.
Uitgeput maar voldaan bleven we nog wat nagenieten en napraten over onze 1ste ontmoeting.
Mija : je bent top. Ik kom zeker nog terug.
 
bedankt voor de review: erg leerrijk !;)
Uiteindelijk toch geen vrouwencondoom ? Ook geen CIM ?
Vanwege het gekreun in de kamer ernaast gekozen voor condoom bij mij. Haar kutje was zo nat dat ik probleemloos met een stoot diep in haar kutje zat.
En bij Klaarkomen besloten haar mee te laten genieten bij het klaarkomen op haar.
De volgende keer wens ik haar zien genieten als ik in haar mondje klaarkom
 
Vanwege het gekreun in de kamer ernaast gekozen voor condoom bij mij. Haar kutje was zo nat dat ik probleemloos met een stoot diep in haar kutje zat.
En bij Klaarkomen besloten haar mee te laten genieten bij het klaarkomen op haar.
De volgende keer wens ik haar zien genieten als ik in haar mondje klaarkom
En is het nog gelukt bij haar voor een tweede bezoek ? Je hebt me zin doen krijgen in haar, maar als een eerste ontmoeting met een DVP ben ik nogal voorzichtig. Ik wil vooral een "goede" keuze maken...
 
Mija is top. Al 3 keer langs geweest bij haar en telkens super! Wist niet dat dit huis zo'n slechte reputatie had. Mija is eigenlijk de enige die ik al bezocht heb daar. Mijn liefde voor Aziatische vrouwen heeft me gered😂.
 
Mija is top. Al 3 keer langs geweest bij haar en telkens super! Wist niet dat dit huis zo'n slechte reputatie had. Mija is eigenlijk de enige die ik al bezocht heb daar. Mijn liefde voor Aziatische vrouwen heeft me gered😂.
Mija is inderdaad top. Met de andere dames in dit huis zijn mijn ervaringen middelmatig tot slecht. Probleem is dat wanneer je Mija boekt, ze er soms niet is, of al geboekt is en dat de Chinese bazin je dan één of andere zogezegd even goede dame (meestal een ongeïnteresseerde Bulgaarse del) probeert aan te smeren. Mijn advies: niet op ingaan en rechtsomkeer maken.
 
Mija is inderdaad top. Met de andere dames in dit huis zijn mijn ervaringen middelmatig tot slecht. Probleem is dat wanneer je Mija boekt, ze er soms niet is, of al geboekt is en dat de Chinese bazin je dan één of andere zogezegd even goede dame (meestal een ongeïnteresseerde Bulgaarse del) probeert aan te smeren. Mijn advies: niet op ingaan en rechtsomkeer maken.
Voorlopig al 3 keer geluk gehad dan. Ik weet wel dat ze normaal niet op woensdag werkt. Elke keer Mija en elke keer mooi op tijd.
 
En hoe was de ervaring ? Details...😏
Mija is een aangename vrouw met een lekker lijf, grote borsten en een lekker poesje. Ze spreekt goed Nederlands waardoor het makkelijker is om uw wensen duidelijk te maken. Ze pijpt goed(zc), laat zich graag beffen en je kan haar zowel zacht als hard nemen in elke positie je wil. Ze is heel verzorgd en ruikt heel fris.
 
Mija is een aangename vrouw met een lekker lijf, grote borsten en een lekker poesje. Ze spreekt goed Nederlands waardoor het makkelijker is om uw wensen duidelijk te maken. Ze pijpt goed(zc), laat zich graag beffen en je kan haar zowel zacht als hard nemen in elke positie je wil. Ze is heel verzorgd en ruikt heel fris.
Dat klopt, het is ook mijn ervaring!
 
Mija is een aangename vrouw met een lekker lijf, grote borsten en een lekker poesje. Ze spreekt goed Nederlands waardoor het makkelijker is om uw wensen duidelijk te maken. Ze pijpt goed(zc), laat zich graag beffen en je kan haar zowel zacht als hard nemen in elke positie je wil. Ze is heel verzorgd en ruikt heel
Dat klopt, het is ook mijn ervaring!
Het blijkt dat ze niet tongzoent ?
 
Mija is een aangename vrouw met een lekker lijf, grote borsten en een lekker poesje. Ze spreekt goed Nederlands waardoor het makkelijker is om uw wensen duidelijk te maken. Ze pijpt goed(zc), laat zich graag beffen en je kan haar zowel zacht als hard nemen in elke positie je wil. Ze is heel verzorgd en ruikt heel fris.
Gaat ze voluit met zoeken, french kissin
Jawel! Bij mij toch wel.
Voluit of met puntje ?
 
In het begin wat terughoudend vooral de eerste keer maar toch vlug overgaan in passioneel kussen. Ik heb er wel een goeie klik mee. Mijn gebit is ook mooi verzorgd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar bon……. Als je een goeie klik hebt en een gentleman bent komt dat vanzelf.
 
In het begin wat terughoudend vooral de eerste keer maar toch vlug overgaan in passioneel kussen. Ik heb er wel een goeie klik mee. Mijn gebit is ook mooi verzorgd. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar bon……. Als je een goeie klik hebt en een gentleman bent komt dat vanzelf.
Geluk dan ! De rest van het forum moet het met het puntje van de tong doen...🤣🤣
 
de rest van het forum? Ik weet 100% zeker dat er nog mensen zijn die dit mogen ervaren. Nogmaals , ik ben een gepassioneerde kusser. Het is zeker meer dan enkel het puntje maar het is ook niet dat we elkaars bek uitlebberen. Om een voorbeeld te geven. Thaise Kiki van dokkeaw kon heel goed en gepassioneerd zoenen zonder daarbij haar hele tong in uw keelgat te duwen. Ze was 1 van de beste kussers die ik ooit ben tegengekomen.
 
de rest van het forum? Ik weet 100% zeker dat er nog mensen zijn die dit mogen ervaren. Nogmaals , ik ben een gepassioneerde kusser. Het is zeker meer dan enkel het puntje maar het is ook niet dat we elkaars bek uitlebberen. Om een voorbeeld te geven. Thaise Kiki van dokkeaw kon heel goed en gepassioneerd zoenen zonder daarbij haar hele tong in uw keelgat te duwen. Ze was 1 van de beste kussers die ik ooit ben tegengekomen.
Geeft Mija dan gfe service ?
 
Heb je ook cim kunnen doen ?
Dat doe ik eigenlijk bijna nooit omdat ik dat geen meerwaarde vind. Alhoewel dat Kiki mij ooit eens klaargepiipt heeft en in haar mondje geschoten en dat ik het toch wel geil vond! Ik vind het geiler dat ze op hun knieën gaan zitten met hun tong uitgestoken en hun mond open maar dat doen er heel weinig omdat je dan meestal in hun haar of hun ogen schiet.😅
 
Dit huis heeft wel meer slechte gewoontes trouwens. De bazin probeert je soms een trio aan te smeren met één van haar kneusjes die ze aan de straatstenen niet kwijt geraakt... Of de dame in kwestie is zogezegd jarig en dan zou het zogezegd wel leuk zijn om haar te tracteren met een fles champagne... kostprijs "slechts" 125 €, in werkelijkheid de goedkoopste cava uit de Aldi... Hun website wordt maar heel af en toe eens bijgewerkt, de profielen op Redlights kloppen langs geen kanten en de foto's zijn weinig tot niets zeggend.... Dames die op de website of om Redlights staan zijn er niet of niet meer of toevallig ziek, hoewel je er een uurtje geleden een afspraak mee geboekt had...

Ik ken niet alle dames van dit huis, het is er immers een komen en gaan en ik blijf er al een hele tijd weg. Mija is één van de weinigen die inderdaad wel de moeite is, tenminste als je erin slaagt van haar te boeken. Het is een mooie verschijning, haar siliconeborsten zijn wat mij betreft wel "erover", maar ok, dat is peroonlijk. Ze doet wat ze belooft, d.w.z. alle normale zaken zoals PZC, NMC en ze laat zich beffen. Tongzoenen, daarentegen was toch maar met het puntje van haar tong. Voor mij enkel herhalingsgevaar als één van mijn vaste dames elders niet beschikbaar is.
Hier zei je dat tongzoenen enkel met puntje van de tong ? Nu wel voluit ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan