Recensie Mija, Kiya, Gentbrugge 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet doordachte post?

Ik mag toch mijn ervaring neerschrijven?
Het enige wat ik zeg is dat ik haar twee keer bezocht heb en noch vooraf noch na de daad heb ik haar een douche zien nemen
Maar jij weet dus zeker ondanks dat je er ook niet bij bent dat ze zich niet opfrist?
En ja ondoordacht want je schrijft letterlijk "Wat ik wel jammer vind is dat ze zich zelf niet opfrist."
 
Jongens , jongens hou het wat leuk.
Ik weet één ding moest ze zich niet fatsoeneren denk dat Mija niet zo populair zou zijn.
Heb ooit bij eentje geweest die het niet zo nauw nam en ik kan u verzekeren dat ik vlug terug buiten stond.
Dus ….
Als ik aan Mija denk, de dag dat ik haar bezocht heb dan weet ik zeker dat deze dame hygiënisch in orde was
 
Ik heb Mija nog niet bezocht sinds ze terug uit vakantie is. In het verleden heb haar veelvuldig bezocht en haar persoonlijke hygiëne was steeds top, dus het zou me verwonderen moest dat nu anders zijn. Het enige probleem met Mija is niet zozeer zijzelf, maar het feit dat ze superpopulair is en daardoor niet altijd gemakkelijk te boeken valt. Tot daar aan toe, maar in Kiya schrikt men er niet voor terug om dubbele boekingen te doen waarbij ze je dan eens je bent aangekomen proberen een andere dame aan te smeren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij Kiya langs geweest hopende op beschikbaarheid van Mija & had geluk ze was vrij , gezien mijn eerste maal bij haar maar half uurtje geboekt , maar niet beklaagd

Beffen, doggy, pzc, tongkussen, heel aangenaam

Ps: opmerking qua hygiëne , niets van gemerkt , ze was fris, (denk idd wel niet dat ze telkens een douche neemt) ,

Volgende keer eens een uurtje vol maken , ook leuk dat ze een aardig mondje nederlands praat.
 
Mooi gezichtje, fris, prachtig lichaam, wel harde fake borsten. Zeer hygiënisch. Goede seks maar een klik of GFE was er niet. Half uur geboekt maar na een 20 à 25 minuten stond ik wel buiten. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Vandaag nog eens bij Kiya langs geweest hopende op beschikbaarheid van Mija & had geluk ze was vrij , gezien mijn eerste maal bij haar maar half uurtje geboekt , maar niet beklaagd

Beffen, doggy, pzc, tongkussen, heel aangenaam

Ps: opmerking qua hygiëne , niets van gemerkt , ze was fris, (denk idd wel niet dat ze telkens een douche neemt) ,

Volgende keer eens een uurtje vol maken , ook leuk dat ze een aardig mondje nederlands praat.
Kan goed luid faken :)
 
Kan goed luid faken :)
Mooi gezichtje, fris, prachtig lichaam, wel harde fake borsten. Zeer hygiënisch. Goede seks maar een klik of GFE was er niet. Half uur geboekt maar na een 20 à 25 minuten stond ik wel buiten. Niet voor herhaling vatbaar.
Mija is niet meer wat ze was toen ze begon enkele jaren geleden. Slachtoffer van haar eigen succes naar ik vrees!
 
Die commentaren als "half uur geboekt, na 20 minuten stond ik weer buiten" hangen hier dik mijn kloten uit.
Hou het dan wat langer vol. Het is bijna een compliment aan het hoertje. Goed gepresteerd, hij hield het nog geen 20 minuten vol. Douchen, uit en aankleden kan waarschijnlijk nog iets langer duren dan 10 min dus die moeten er nog af. Knappe prestatie!
 
Laatst bewerkt:
Sommige dames zeggen ook weleens uw tijd zit erop hoor, en het is dan eerder de dame die opzettelijk het uur niet kan lezen, of beter gezegd vals spelen met de tijd dus versta ik andere wandelaars wel,
ik vind het positief dat ze zoiets melden dan weet je waarvoor je staat!
 
Sommige dames zeggen ook weleens uw tijd zit erop hoor, en het is dan eerder de dame die opzettelijk het uur niet kan lezen, of beter gezegd vals spelen met de tijd dus versta ik andere wandelaars wel,
ik vind het positief dat ze zoiets melden dan weet je waarvoor je staat!
Je hebt gelijk vanuit dat standpunt. Alleen kan je ook gemakkelijk zelf een timer opzetten en weten dat het nog geen tijd is.
Maar ook : als ik voldaan ben, ben ik voldaan. Ik ga dan weg. Halve uurtjes pak ik nooit. Daar is geen kwaliteit in mogelijk. Maar als ik 10 minuten eerder weg ben in een uur en voor de rest was alles tip top.... Ik zie niet in waarom ik daarover zou zagen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag na lange tijd nog eens een bezoekje gebracht aan Mija.
De maandag al een afspraak gemaakt en direct duidelijk gemaakt als Mija er niet was ik direct zou vertrekken.
Ook gevraagd of Mija nylon kousen kon dragen.

Dinsdag was het dan zover……..

Met zwarte kousen aan en ik mocht van haar zelfs een gat maken thv haar kutje om haar te likken.
Gebeft en ondertussen in haar twee gaatjes gevingerd wat ze kon apprecieren.

Behandel haar met veel respect en je krijgt er wat voor terug.
 
Ook eens bij geweest. Nogal hautain maar toch vriendelijk.
Begon met een infogesprekje dat nogal zou uitlopen had ik niet initiatief genomen om er aan te beginnen.
Ik vond haar vurigheid duidelijk gespeeld maar toch goed gedaan.
Zoenen deed ze niet uit eigen initiatief en heb er niet achter gevraagd, dus nope.
Heeft wel een zalig kutje en lekker warm.
45 Minuten betaald, en na 25 was ik klaar en deed ze aanstalten dat het gedaan was. Ik keek eens duidelijk op mijn klok en kreeg dan nog kort een soort massage. Met douchen voor en na inbegrepen was ik na 35 minuten terug in de straat.
Herhaling? Misschien. Maar dan voor 30 minuten.
 
Ik heb al diverse keren met Mija afgesproken en dit was telkens goed. Het is geen vamp, maar ze mag er zeker zijn en ze heeft lekkere, opgespoten borsten. We hebben wel een klik met elkaar, dus dat helpt wel. Op dat vlak wordt het beter en beter. Mija kan ook zalig pijpen; op dat vlak bij mij een top 5- dame. Ik kan niets mis zeggen over deze dame; ik keer er elke keer tevreden van terug.
 
Ook eens bij geweest. Nogal hautain maar toch vriendelijk.
Begon met een infogesprekje dat nogal zou uitlopen had ik niet initiatief genomen om er aan te beginnen.
Ik vond haar vurigheid duidelijk gespeeld maar toch goed gedaan.
Zoenen deed ze niet uit eigen initiatief en heb er niet achter gevraagd, dus nope.
Heeft wel een zalig kutje en lekker warm.
45 Minuten betaald, en na 25 was ik klaar en deed ze aanstalten dat het gedaan was. Ik keek eens duidelijk op mijn klok en kreeg dan nog kort een soort massage. Met douchen voor en na inbegrepen was ik na 35 minuten terug in de straat.
Herhaling? Misschien. Maar dan voor 30 minuten.
Is een top actrice maar heel goed :)
 
Mija blijft ook 1 van mijn toppers. We hebben een goeie klik. Geen enkele vrijpartij is hetzelfde met haar. Laatste keer zijn we gewoon niet in het hemelbed geraakt. Op haar knietjes mij gepijpt, daarna haar op de massage tafel gelegd om haar uitvoerig te beffen. Haar kutje is altijd zo lekker fris. Dan nog keihard doggy style geramd en mijn lading op haar rug geschoten. Ik begrijp wel het commentaar die ik hier al gelezen heb van dat lekker luid faken. Voor mij hoeft dat ook niet maar ze geniet echt wel van seks. Ik heb haar ook gezegd om eens de Aziatische trio te doen met haar en Yumi. Ik heb Yumi wel nog niet gezien en ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten. Is ze ook zo heet? Ik was wel ontgoocheld toen ik naar de details van de trio vroeg. Kussen met elkaar doen ze maar elkaar beffen niet. Doodzonde, voor mij is dat geen echte trio. Niks geiler dan vrouwen die elkaar beffen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan