Recensie Mija, Kiya, Gentbrugge 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Miya ook al verschillende keren bezocht. Ze is voor mij de meest enthousiaste van de meisjes die er rondloopt. Momenteel 3 weken met vakantie, dus het geluk gehad om nog even in haar mondje te komen voor haar verlof.
Oh ja, en wat yumi betreft? Zij is mijn nr 2 voor dit huis.
lekkere volle borsten en kont. En ook even vriendelijk en lief als Miya.
 
Miya ook al verschillende keren bezocht. Ze is voor mij de meest enthousiaste van de meisjes die er rondloopt. Momenteel 3 weken met vakantie, dus het geluk gehad om nog even in haar mondje te komen voor haar verlof.
Oh ja, en wat yumi betreft? Zij is mijn nr 2 voor dit huis.
lekkere volle borsten en kont. En ook even vriendelijk en lief als Miya.
De rest is idd. een ramp
 
Er zijn ondertussen paar nieuwe chineeskes, iemand ervaring ermee bij kiya?

Geen goede ervaringen in de laatste 5 jaar (vroeger was er een super goede ebony maar is al lang weg) daar.
Had toch iets verwacht van Mina, 2 keer geboekt, 2 keer niet aanwezig.
Salon wordt waarschijnlijk niet meer door Kiki gerund, zou er anders aan toe gaan denk ik.
 
Kiki is er nochtans altijd de baas hoor. Bepaalde dagen is er wel een oudere dame aanwezig om de boel te coördineren, maar die is alleszins niet de baas.
Kiki is er inderdaad nog steeds de baas, maar ze is niet altijd meer aanwezig. Ze heeft intussen nog andere handelsactiviteiten, die naar ik vermoed meer van haar aandacht krijgen. De laatste jaren is de service bij Kiya er er fel op achteruit gegaan en de meeste dames zijn alles behalve top en dat was ooit anders. Om die reden blijf ik er ook al geruime tijd weg.
 
Nochtans als je regelmatige klant bent zal Kiki zeker het nodige doen om je vraag of afspraak na te komen. Maar het zijn dikwijls de meisjes die hun zin doen in dit huis en dan sta je wat machteloos als bazin, tenzij je met ijzeren hand zou regeren.
Alleszins, wat Miya betreft ben ik nog geen enkele keer ontgoochelt geweest. Haar pzc is gewoon subliem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan