Mijn eerste keer was een ramp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mijn 2e dame, door verkeerde communicatie van boeker en onervarenheid van mezelf met aan het preciese adres komen bij prive-ontvangst, heb ik idd bij het verkeerde adres aangebeld, deed er een man open. Hij nog vragen "naar wie zoek je, misschien kan ik je helpen". :) Gelukkig was het uiteindelijk adres in een heel ander pand aan de overkant.
Ik heb liever geen boeker maar dat weet je nooit op voorhand. Ik denk dat sommige buren weten waar sommige mensen willen zijn 😅
 
Ik heb liever geen boeker maar dat weet je nooit op voorhand. Ik denk dat sommige buren weten waar sommige mensen willen zijn 😅
Ik wist pas naderhard zeker dat er iemand tussen zat, het was allemaal schimmig, niet wenselijk idd. Ik denk dat in eerste instantie het adres bedoeld was als "daar ongeveer", en toen ik ter plekke erom vroeg, ik er heen gestuurd werd om tijd te rekken. Of om te trollen, ik weet het niet.
 
Ik wist pas naderhard zeker dat er iemand tussen zat, het was allemaal schimmig, niet wenselijk idd. Ik denk dat in eerste instantie het adres bedoeld was als "daar ongeveer", en toen ik ter plekke erom vroeg, ik er heen gestuurd werd om tijd te rekken. Of om te trollen, ik weet het niet.
Ik denk het niet, wat ze meestal doen is iemand naar een huisnummer "er tegenover" sturen, zodat ze kunnen checken wie er aankomt.
Dus de normale gang van zaken is naar het aangegeven huisnummer gaan en als je daar op de stoep staat appen/bellen dat je er bent. Dan gluurt de dame door het raam en als ze je daar inderdaad in je eentje ziet staan met een telefoon in je hand krijg je het echte huisnummer.
Ik doe niet vaak privéontvangst, maar wel gemerkt dat het regelmatig zo gaat.
 
Maar ik was zo zenuwachtig ik kreeg hem gewoon moeilijk omhoog telkens weer proberen et cetera uiteindelijk niet klaargekomen. Mijn hart bonkte als een gek en ik kon alleen maar denken aan het feit dat ik geen flauw idee had wat ik aan het doen was, ik ben zelf ook niet echt ervaren op het gebied van seks in het algemeen. Ik ben nu net thuis en voel me heel erg onzeker erover. Nu vroeg ik me af of iemand zich hierin herkent?

Maak je niet druk, gozer, en dan gaat alles beter. Je hoeft niet te presteren. Je betaalt die dame om met jou te zijn en om binnen de grenzen die zij aangeeft, te doen wat jij lekker vindt. Jij hoeft geen dekhengst te zijn, haar zes keer te laten klaarkomen in een half uur of tegen het plafond te spuiten. Jij gaat het gewoon naar je zin hebben met een vrouw die je mooi en sexy vindt. En als je dan zenuwachtig bent en je piemel doet het niet... so what? Dan geniet je van haar lippen, van hoe ze ruikt, smaakt, voelt... als je de gedachte loslaat dat je per se moet neuken, dan ontspan je en dan doet meneer piemel ineens ook veel leuker mee.
 
Ik ben een tijdje geleden op dit forum terechtgekomen, de wereld van de betaalde seks is voor mij helemaal nieuw, lees nu al bijna een jaar mee hier. Ik heb me ook afgevraagd wil ik dit echt en uiteindelijk was het antwoord wel ja probeer het maar een keer.

Dus iemand uitgezocht naartoe gegaan voor een half uur mocht het tegenvallen dan is het maar een half uur dacht ik. En tegenvallen deed het best wel... ik ben door de dame in kwestie voor mijn gevoel goed behandeld ze was heel lief en mocht ook bijna alles doen. Maar ik was zo zenuwachtig ik kreeg hem gewoon moeilijk omhoog telkens weer proberen et cetera uiteindelijk niet klaargekomen. Mijn hart bonkte als een gek en ik kon alleen maar denken aan het feit dat ik geen flauw idee had wat ik aan het doen was, ik ben zelf ook niet echt ervaren op het gebied van seks in het algemeen. Ik ben nu net thuis en voel me heel erg onzeker erover. Nu vroeg ik me af of iemand zich hierin herkent?
Mijn eerste keer was ook een regelrechte ramp. Kreeg 'm van de zenuwen niet stijf en ik wist ook niet wat ik mocht doen bij die heerlijke Surinaamse dame van 21 lentes jong. Als ik achteraf erop terug kijk en met de wetenschap van nu, had ik haar heerlijk naar een hoogtepunt kunnen beffen. Had ik haar heerlijk kunnen zoenen, had ik op haar vraag of de gordijnen gesloten moesten worden gewoon gezegd van: nee, joh laat lekker open die gordijnen, dan kan ik jouw lekkere lichaam beter zien. Had ik waarschijnlijk nog verlengd bij haar ook. Haar hard van achter genomen op die stevige ronde billen van haar. In plaats van dat ze me tot St. Juttemis zat af te trekken had ik gezegd, joh draai je effe lekker om dan lik ik je klaar en kun je mij lekker pijpen. Dat is achteraf gepraat. Dus: wees gerust. Het wordt alleen maar beter. Ik wist toen ook niet van toeten noch blazen. Ik zou deze dame nog wel eens terug willen zien en dan deze date nog eens over doen. Alhoewel, ze was toen 21, nu zou ze 51 moeten zijn....nee laat maar zitten 🤪🤪🤪. Ik kies wel een andere dame van 21 lentes jong hahaha
 
Heel herkenbaar inderdaad. Heb gisteren mijn eerste ervaring met een DVP gehad en dat werd ook niet zo'n succes. De dame in kwestie was erg vriendelijk en mooi maar ze sprak helaas alleen maar duits en russisch, ik niet... Ze heeft het eerste kwartier van een half uur een monoloog gehouden via de vertaalapp en me vervolgens mee naar de slaapkamer genomen. Tijdens het pijpen begon er wel iets te groeien maar helaas stopte ze er iets te snel mee en werd het condoom tevoorschijn gehaald. in de tijd die het duurde om deze om te doen verschrompelde hij weer en is het neuken niks geworden in de korte tijd die er nog over was.

De zenuwen speelde bij dit alles absoluut een rol maar ik denk dat ik de volgende keer inderdaad een langere sessie boek met een dame die in ieder geval engels spreekt. Ook is het massage idee wel een goede denk ik. Bedankt iedereen voor de tips, ik laat me niet uit het veld slaan door één matige ervaring :)
 
Zoals de naam aangeeft ben ik vrij laat gestart aan de DVP's en was nog maagd tot dit jaar en ik ben er 34.
Aangezien het allemaal nog nieuw is voor mij zal ik je even mijn verhaal vertellen in de hoop dat het je ook wat rust kan brengen.

Mijn eerste keer was op aanraden naar een privé huis en ik had geluk met een geweldige mooie dame die echt haar tijd nam en goed aan de babbel. Samen douchen & geweldig voorspel en uiteindelijk hebben we 45 minuten seks gehad in verschillende posities maar ik ben toen nooit kunnen klaarkomen door de zenuwen/er allemaal te veel bij na te denken. Uiteindelijk met blauwe ballen naar huis gereden.

2de en 3de keer was opnieuw in een privé huis en toen was de stress ietsje minder en ook effectief toen beiden keren kunnen klaar komen na niet zo'n lange tijd.

4de keer was eerste keer in SKW & toen geluk gehad met een prachtige relaxte dame waar niets gehaast moest en geweldig de daad kunnen doen.

5de keer (gisteren) was een ramp waarbij het allemaal snel moest gaan maar dat komt ook beetje door mij door dat ik nu eens 30 minuten had genomen in plaats van gewoonlijk uur/45 minuten omdat de laatste 3 keer zo positief was verlopen. Het was allemaal wat op commando en dus niet zo lang stijf kunnen blijven.

Als je dan zo iets meemaakt zoals ik gisteren dan gaat het wel terug wat in je hoofd spoken en is die drempel voor de volgende keer opnieuw wat hoger en komt er weer wat stress bij omdat je dan terug denkt aan je vorige sessie.

Ik ben blij hier wat gelijkaardige verhalen te lezen van de eerste keer echter denk ik dat het bij mij nog wat tijd nodig gaat hebben om er volledig in los te komen. Ik hecht toch wel veel waarde aan dat je met een dame bent waar het allemaal wat rustig opstart.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan