Mijn eerste DVP-bezoek was echt een kwestie van een hele reeks angsten te overwinnen. Ik weet niet wie de uitdrukking "stijf staan van de stress" bedacht heeft, want zo werkte het dus helaas niet. Toch is het al bij al goed afgelopen, mede dankzij de tips op dit forum. Hieronder dus mijn ervaring, sorry voor de lange post, hopelijk heeft iemand er iets aan.
Hoewel mijn vrouw al 1,5 jaar geen seks wil, kwam het plan om een DVP te bezoeken pas enkele weken geleden in me op toen bleek dat ik voor het werk naar Amsterdam moet, met dus een vrije avond ter plaatse. In 0.1 s flitste door mijn hoofd: "Naar Amsterdam! Alleen! Ik kan naar de Wallen!". En dus was het idee geboren en kreeg ik het niet meer uit mijn hoofd. Ik ben dan wat informatie beginnen zoeken op internet en kwam heel wat horrorverhalen tegen van oplichting, waardoor ik hier dan maar (allicht te veel) vragen beginnen stellen ben om de zaak zo goed mogelijk voor te bereiden.
Qua stress ging het gewoon van kwaad naar erger, ik kon aan niets anders meer denken, met constant angsten over betrapt worden, beroofd worden, opgelicht worden, noem maar op. Mijn vrouw was tot nu toe ook mijn enige sekspartner, dus het was gewoon een grote stap voor mij, met een total disproportionele hoeveelheid stress in de aanloop. Maar ja, zeg maar eens tegen uw brein dat het niet moet stressen hè.
Onmogelijk voor mij om zo de feestdagen in te gaan, want de reis naar Amsterdam is pas binnen enkele weken. De enige uitweg die ik zag was zo snel mogelijk een DVP te bezoeken en dus heb ik gelukkig toch een manier gevonden om naar Antwerpen te gaan afgelopen week. Al meer dan een week slecht geslapen, opgestaan met lichte migraine en bijna trillend van de zenuwen ben ik vertrokken.
Aldaar aangekomen in het Schipperskwartier heb ik alles gedaan wat me hier aangeraden was, dus eerst rustig wat rondjes lopen (6 in mijn geval, misschien wat overdreven achteraf gezien). Bij rondje 3 vroeg een zeer vriendelijke en mooie dame of ik wou binnenkomen, maar ik zei dat ik nog wat aan het rondkijken was. Dan een andere dame aangesproken die wel vriendelijk lachte, maar bij wie ik ook drie keer wablieft moest zeggen voor ik verstond dat ze "suck and fuck" zei. We hadden geen gemeenschappelijke taal, dus ik heb vriendelijk bedankt en ben teruggegaan naar de dame die me zelf aangesproken had.
De dame was super vriendelijk en deed alles om me op mijn gemak te stellen. Pas in de kamer begon ze over geld, 100 € voor een half uur dus (en ik denk dat het eigenlijk langer geduurd heeft). Op het bed kreeg ze me na enkele minuten handwerk net stijf genoeg om een condoom om te doen en te beginnen pijpen. Dat hielp wel, maar stress en vermoeidheid bleven doorwerken en de sowieso al niet te harde erectie verdween direct bij het omschakelen naar doggy style. Ze is dan maar terug overgeschakeld op handwerk en daar heeft ze echt haar best gedaan en serieus mogen werken, maar klaarkomen deed ik nog niet. Niet getreurd, ze kwam vlak voor mijn gezicht met haar mooie kutje spelen, terwijl ik dan maar de hand aan mezelf sloeg. Uiteindelijk ben ik zo dan toch nog klaargekomen.
Daarna hebben we nog rustig wat gepraat, waarbij ze me ook volledig onbaatzuchtig geruststelde dat haar bezoeken echt wel de beste remedie voor mijn seksloos leven is. Al bij al was het een heel leuke ervaring, ik ben van de meeste stress verlost en kan veel meer ontspannen uitkijken naar mijn volgende bezoeken, waarvan ik verwacht dat ze veel beter gaan verlopen. Zelfs al was het op puur seksueel vlak geen 100% succes, ik ben al lang blij dat ik eens uitgebreid aan een prachtig vrouwenlijf heb mogen zitten, dat was te lang geleden en ik besefte denk ik zelf niet hoezeer ik dat gemist had.
Herhalingsgevaar 100 % dus, zeker ook bij dezelfde dame want ik heb nog iets recht te zetten