Mijn eerste keer was een ramp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Herken dit zeker wel! Zelfs als je al een Die Hard wandelaar bent, klopt elk hartje toch een beetje sneller als men bij een nieuwe dame verschijnt.
Iedereen praat erg stoer, maar geloof mij.. het is altijd de 1e keer bij een nieuwe dame een beetje spannend, ook al zal niemand dit toegeven 😄
En als je helemaal niets gewend bent is het doodeng 🫣

Het is beter als je het even zegt dat het je 1e keer is en heb je hopelijk een sekswerker voor je neus die je een beetje op je gemak kan stellen. Dat werkt natuurlijk het beste als je elkaar wel kan verstaan 😉

Gewoon nog een keer proberen! Het komt goed 🙂

Suc6! X
 
Maar nu suggereer je dat je iedere ochtend moét masturberen….ook als je daarna naar de hoeren gaat?!?

Je kunt het die ochtend toch 1 keertje niet doen….

Of hoort het bij het ochtend ritueel? Wakker worden, tanden poetsen, ontbijt, masturberen en de dag in….haha….
Ik begin met masturberen, dan nog een tukkie en daarna de rest. Sorry, het is dwangmatig. Ik kan het niet laten en ik weet 's ochtends nog niet of ik 's avonds langs de ramen ga.
 
Waar op ze mij uitlegde als een man niet kan klaarkomen of een stijven krijgen is het 9 op de 10 in zijn hoofd te doen. Omdat:Hij zichzelf te veel druk op legt,stress,zenuwen,prestatie druk heeft of tijdsdruk.
Ik vind het een beetje raar dat iemand die zelf geen pik heeft gaat uitleggen hoe het in elkaar zit, zij kan niet in iemands hoofd kijken, ik heb ook weleens gehad dat ik geen goede stijve kon krijgen of klaarkomen, het kan dan ook zijn dat ik haar niet aantrekkelijk genoeg vind of geen goede klik maar dat ga ik dan niet zeggen
 
Ik vind het een beetje raar dat iemand die zelf geen pik heeft gaat uitleggen hoe het in elkaar zit, zij kan niet in iemands hoofd kijken, ik heb ook weleens gehad dat ik geen goede stijve kon krijgen of klaarkomen, het kan dan ook zijn dat ik haar niet aantrekkelijk genoeg vind of geen goede klik maar dat ga ik dan niet zeggen
Zo herkenbaar dit !!
 
Ik begin met masturberen, dan nog een tukkie en daarna de rest. Sorry, het is dwangmatig. Ik kan het niet laten en ik weet 's ochtends nog niet of ik 's avonds langs de ramen ga.
Ah, dan had ik het dus goed gelezen.

Snap dat je dat in de ochtend nog niet weet, maar als je perse iedere ochtend wilt masturberen en daardoor dan als je 's avonds wandelt maar met moeite kunt klaarkomen, dan zit dat dwangmatige masturberen het wandelen wel een beetje in de weg.

Eigen keuze hoor, maar viel me gewoon op. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje raar dat iemand die zelf geen pik heeft gaat uitleggen hoe het in elkaar zit, zij kan niet in iemands hoofd kijken, ik heb ook weleens gehad dat ik geen goede stijve kon krijgen of klaarkomen, het kan dan ook zijn dat ik haar niet aantrekkelijk genoeg vind of geen goede klik maar dat ga ik dan niet zeggen
Het was ook maar goed bedoeld van haar. Het feit is wel dat stress enz veel kunnen doen.
 
Ik vind het een beetje raar dat iemand die zelf geen pik heeft gaat uitleggen hoe het in elkaar zit, zij kan niet in iemands hoofd kijken, ik heb ook weleens gehad dat ik geen goede stijve kon krijgen of klaarkomen, het kan dan ook zijn dat ik haar niet aantrekkelijk genoeg vind of geen goede klik maar dat ga ik dan niet zeggen
Dus volgens jou is het niet aantrekkelijk genoeg vinden of geen goede klik niet psychisch, dus niet tussen de oren??????

Ik denk dus dat die dame het heel erg bij het juiste end heeft. In het merendeel van de gevallen zit het tussen de oren, in een klein aantal gevallen is het een fysiek probleem.
 
Herken dit zeker wel! Zelfs als je al een Die Hard wandelaar bent, klopt elk hartje toch een beetje sneller als men bij een nieuwe dame verschijnt.
Iedereen praat erg stoer, maar geloof mij.. het is altijd de 1e keer bij een nieuwe dame een beetje spannend, ook al zal niemand dit toegeven 😄
En als je helemaal niets gewend bent is het doodeng 🫣

Het is beter als je het even zegt dat het je 1e keer is en heb je hopelijk een sekswerker voor je neus die je een beetje op je gemak kan stellen. Dat werkt natuurlijk het beste als je elkaar wel kan verstaan 😉

Gewoon nog een keer proberen! Het komt goed 🙂

Suc6! X
Ook als je als Die Hard wandelaar voor de zoveelste keer naar een dame gaat die bekend is, gaat het hart sneller kloppen. Althans bij mij. Want het is toch altijd spannend, geil, opwindend. Juist die spanning geeft het wandelen een extra kick. Verschil is alleen als je eenmaal binnen bent, hoe snel je je op je gemak voelt. Dat was in het begin aanzienlijk anders dan na vele jaren ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje raar dat iemand die zelf geen pik heeft gaat uitleggen hoe het in elkaar zit.

Nou.. ze heeft wel gelijk! Ze vergeet echter medicatie en prostaat operaties.

Het is echt niet zo raar dat een vrouw zoiets weet, terwijl je zelf geen kerel bent, maar er wel elke keer mee te maken krijgt.

Als je naar mij kijkt, dan weet iemand dat ik niet slank ben, ouder ben.. kortom uiterlijkheden waar iemand geen klik mee zou kunnen hebben. Kom je dan toch en er gebeurd niets terwijl ik oraal mijn uiterste best op iemand doe, dan ligt t vaak aan iets anders.

Dus zijn er meerdere redenen waarom een penis niet kan meewerken en heeft dat vrouwtje echt wel gelijk hoor.
 
Nou.. ze heeft wel gelijk! Ze vergeet echter medicatie en prostaat operaties.

Het is echt niet zo raar dat een vrouw zoiets weet, terwijl je zelf geen kerel bent, maar er wel elke keer mee te maken krijgt.

Als je naar mij kijkt, dan weet iemand dat ik niet slank ben, ouder ben.. kortom uiterlijkheden waar iemand geen klik mee zou kunnen hebben. Kom je dan toch en er gebeurd niets terwijl ik oraal mijn uiterste best op iemand doe, dan ligt t vaak aan iets anders.

Dus zijn er meerdere redenen waarom een penis niet kan meewerken en heeft dat vrouwtje echt wel gelijk hoor.

Wij mannen hebben maar één pik. En kennen dus alleen onze eigen ervaringen. Of er moeten ervaringen bekend zijn van andere mannen. Nou, ik kan je op een briefje geven dat er maar weinig mannen zijn die in een groep vertellen "ging ik naar de hoeren, deed mijn leuter het niet". Mogelijk anoniem op een forum dat mannen er iets eerlijker over durven zijn. Maar het merendeel schept graag op over de fantastische ervaringen die ze opgedaan hebben en de vrouw alle hoeken van de kamer hebben laten zien met hun staalharde genotsknots van 25 centimeter en hun struisvogeleieren.

Een DVP ziet meerdere mannen per dag / week / maand. In ieder geval aanzienlijk meer gevallen dan de gemiddelde man ooit zal zien in zijn leven. Dus denk ik dat DVP`s juist nog wel meer kunnen vertellen over het hoe en waarom dan de mannen zelf.

Als ik DVP was geweest, had ik toch wel heel wat dingen uitgetest om de reactie van de man te bekijken. En wat voor effect het heeft op zijn lul. Ik denk dat dames dit wel vaker doen, beetje psychologie toepassen en er een spelletje van maken. Ik denk dat je als vrouw bepaalt of het gaat lukken bij de man. Je kunt hem geven wat hij wil of juist niet en daarmee zijn lul sturen. Wordt anders als de man vals speelt en een blauw pilletje genomen heeft. Maar ook dan werkt het niet optimaal als het niet goed zit tussen de oren.
 
De grootste tegenvaller zit erin als er iets beloofd en dat wordt niet gedaan. Is de dame dan ook niet speciaal aantrekkelijk , dan is het gauw klaar met de geilheid.
Omdat er geen liefde in het spel is bij DVP bezoek moet het van de geilheid komen.
Bij aantrekkelijke vrouwen blijft die ook sneller en meerdere bezoeken bestaan.
Puur met technisch goed kunnen pijpen daar kom je er bij de ervaren wandelaars niet mee.
 
De grootste tegenvaller zit erin als er iets beloofd en dat wordt niet gedaan. Is de dame dan ook niet speciaal aantrekkelijk , dan is het gauw klaar met de geilheid.
Omdat er geen liefde in het spel is bij DVP bezoek moet het van de geilheid komen.
Bij aantrekkelijke vrouwen blijft die ook sneller en meerdere bezoeken bestaan.
Puur met technisch goed kunnen pijpen daar kom je er bij de ervaren wandelaars niet mee.
Dat hangt van persoon tot persoon af. De ene klant heeft liever een simpele dvp. Het type het meisje of vrouw van naast de deur. En de andere heeft liever meer een glamour girldat is ieder voor zich.

Ik heb toch al 2 dames leren kennen de echt wel goed kunnen pijpen 😄
 
Nou.. ze heeft wel gelijk! Ze vergeet echter medicatie en prostaat operaties.

Het is echt niet zo raar dat een vrouw zoiets weet, terwijl je zelf geen kerel bent, maar er wel elke keer mee te maken krijgt.

Als je naar mij kijkt, dan weet iemand dat ik niet slank ben, ouder ben.. kortom uiterlijkheden waar iemand geen klik mee zou kunnen hebben. Kom je dan toch en er gebeurd niets terwijl ik oraal mijn uiterste best op iemand doe, dan ligt t vaak aan iets anders.

Dus zijn er meerdere redenen waarom een penis niet kan meewerken en heeft dat vrouwtje echt wel gelijk hoor.
Het kan ook zonder reden zijn, bij een uur is het soms moeilijk om een uur stijf te blijven, of op de juiste momenten
 
Dus volgens jou is het niet aantrekkelijk genoeg vinden of geen goede klik niet psychisch, dus niet tussen de oren??????
Ik denk dat ze wat anders bedoeld met tussen de oren zoals onzekerheid of faalangst, iets wat je je min of meer inbeeld, iemand niet aantrekkelijk vinden valt daar voor mij niet onder
 
............ Nu vroeg ik me af of iemand zich hierin herkent?
Ik denk dat het overgrote deel van de aanwezigen hier ongeveer hetzelfde beleefd zal hebben alsjij. En zo is het mij ook enigszins vergaan bij mijn eerste keer naar een dvp. Maar blijkbaar had ik het wel iets minder lastig dan jij. Het is helemaal niet zo ongewoon dat je bij zo'n eerste keer wat onwennig, onzeker, zenuwachtig, ....... bent. En misschien enkele daaropvolgende keren ook nog wel wat. Zo'n bezoekje is tenslotte ook niets dagdagelijks als naar de bakker of de garagist gaan. En zelf nu nog, na meerdere tientallen jaren wandelen ben ik het soms ook nog wanneer ik nog eens naar een voor mij nieuwe dvp ga. Maar als je een goeie dvp gevonden hebt (ja die bestaan echt) zal die je wel vlug op je gemak stellen, de zorgen zullen dan snel voorbij gaan. Maar dat gaat inderdaad niet zomaar en meteen van vandaag op morgen. Natuurlijk is alles eenbeetje afhankelijk van je eigen karakter. Sommige mensen zijn daar gemakkelijker in dan andere, na een paar keer zal je zekekr het verschil weten of gewaar worden.
Veel succes met je volgende uitstapjes.
 
Ik denk dat ze wat anders bedoeld met tussen de oren zoals onzekerheid of faalangst, iets wat je je min of meer inbeeld, iemand niet aantrekkelijk vinden valt daar voor mij niet onder
Ook dat zit tussen de oren.

Zoals ik het zie, zijn er twee mogelijkheden: fysiek of psychisch.
Bepaalde aandoeningen / ziektes vallen onder fysiek. Ook als je bepaalde medicatie slikt.
Verder is het psychisch: stress, druk, faalangst, onzekerheid, te gespannen, geen klik, geen aantrekkingskracht. Dat is immers iets dat zich tussen je oren afspeelt, met een uitwerking op een bepaald lichaamsdeel. Technisch is er dan niks mis met de lul, maar omdat het tussen de oren niet goed zit, functioneert het daar beneden niet. Bij een onaantrekkelijke (wat subjectief is) vrouw hem niet hard krijgen terwijl je hem normaal gesproken zo hard hebt, is dan niet fysiek. Als je hem bij een voor jou prachtige vrouw niet hard krijgt, kan het fysiek maar ook psychisch zijn. Dan ligt het er maar aan waarom je hem niet hard krijgt. Kan ook zijn omdat ze te mooi is, de druk te groot is, faalangst.
 
Ook dat zit tussen de oren.

Zoals ik het zie, zijn er twee mogelijkheden: fysiek of psychisch.
Bepaalde aandoeningen / ziektes vallen onder fysiek. Ook als je bepaalde medicatie slikt.
Verder is het psychisch: stress, druk, faalangst, onzekerheid, te gespannen, geen klik, geen aantrekkingskracht. Dat is immers iets dat zich tussen je oren afspeelt, met een uitwerking op een bepaald lichaamsdeel. Technisch is er dan niks mis met de lul, maar omdat het tussen de oren niet goed zit, functioneert het daar beneden niet. Bij een onaantrekkelijke (wat subjectief is) vrouw hem niet hard krijgen terwijl je hem normaal gesproken zo hard hebt, is dan niet fysiek. Als je hem bij een voor jou prachtige vrouw niet hard krijgt, kan het fysiek maar ook psychisch zijn. Dan ligt het er maar aan waarom je hem niet hard krijgt. Kan ook zijn omdat ze te mooi is, de druk te groot is, faalangst.
Ik snap wat je bedoeld maar voor mij valt het er niet onder
 
Toen ik hier mee begonnen ben, dacht ik ook waaraan begin ik nu. Een date gepland voor 2 uur, ik was zo nerveus was niet normaal. De nacht voor de date nauwelijks kunnen slapen, wat er allemaal door mijn hoofd spookte. Wie gaat er voor mij staan, gaat er wel een klik vormen, dan het uur van de waarheid mijn eerste date ging plaats vinden. De eerste moment was ik precies een puber 😇. Gelukkig werd ik direct door die dame op mijn gemak gesteld en zei ze me helemaal niet nodig om nerveus te zijn. Kortom een prachtige date gehad toen. Daarna zijn er nog zeer mooie dates geweest met deze dame. En tot op de dag van vandaag zie ik deze dame nog steeds
 
Ik snap wat je bedoeld maar voor mij valt het er niet onder
Wat er in je hoofd afspeelt kan grote lichamelijke gevolgen hebben. Ik ken mensen die extreeme haar uitval kregen door de stress of een soort uitslag. Ook een oude klasgenoot die puur door de stress voor zijn eind examen niet meer kon komen.

Dat zijn dingen die je moeilijk kan geloven tot dat je het zelf mee maakt of ziet.
 
Wat er in je hoofd afspeeld kan grote lichamelijke gevolgen hebben. Ik ken mensen die extreeme haar uitval kregen door de stress of een soort uitslag. Ook een oude klasgenoot die puur door de stress voor zijn eind examen niet meer kon komen.

Dat zijn dingen die je moeilijk kan geloven tot dat je het zelf mee maakt of ziet.
Uiteraard kunnen stress en negatieve gemoedstoestanden lichamelijke klachten veroorzaken
 
Toen ik hier mee begonnen ben, dacht ik ook waaraan begin ik nu. Een date gepland voor 2 uur, ik was zo nerveus was niet normaal. De nacht voor de date nauwelijks kunnen slapen, wat er allemaal door mijn hoofd spookte. Wie gaat er voor mij staan, gaat er wel een klik vormen, dan het uur van de waarheid mijn eerste date ging plaats vinden. De eerste moment was ik precies een puber 😇. Gelukkig werd ik direct door die dame op mijn gemak gesteld en zei ze me helemaal niet nodig om nerveus te zijn. Kortom een prachtige date gehad toen. Daarna zijn er nog zeer mooie dates geweest met deze dame. En tot op de dag van vandaag zie ik deze dame nog steeds
Ik herinner mij nog van mijn eerste date die privé-ontvangst bij haar thuis was. Dat ik zo zenuwachtig was ik ben zeker 2x door haar straat gewandeld ben. Ik heb kort overwogen om weg te gaan. Maar dat kan je ook niet maken vind ik. Je hebt tenslotte een afspraak gemaakt met haar. Dan was het kort al je moed samen rapen en aanbellen. Ze deed binnen de 30 seconden de deur open. Was het net lang genoeg om je zelf te mind-fucken. Wat als er een andere dame de deur open doet? Of een man?! Shit ik heb toch juist aangebeld en niet bij de buur. Maar uit eindelijk is alles goed gekomen 😁
 
Ik herinner mij nog van mijn eerste date die privé-ontvangst bij haar thuis was. Dat ik zo zenuwachtig was ik ben zeker 2x door haar straat gewandeld ben. Ik heb kort overwogen om weg te gaan. Maar dat kan je ook niet maken vind ik. Je hebt tenslotte een afspraak gemaakt met haar. Dan was het kort al je moed samen rapen en aanbellen. Ze deed binnen de 30 seconden de deur open. Was het net lang genoeg om je zelf te mind-fucken. Wat als er een andere dame de deur open doet? Of een man?! Shit ik heb toch juist aangebeld en niet bij de buur. Maar uit eindelijk is alles goed gekomen 😁
I know the feeling. Maar eens je dan op je gemak gesteld wordt kan je alles vergeten en is het tijd voor dolle pret.
 
Ik zie dat de meeste het psychologische aspect benoemen. Denk dat daar voor mij ook wel de grootste valkuil zit ik ben nogal een persoon die graag dingen honderd keer in mijn hoofd laat afspelen om alle mogelijke scenario's af te gaan. Nu was dit eerste bezoek meer in een spontane opwelling gebeurd, ik had er al zolang tegen aangehikt ik dacht letterlijk yolo we gaan ervoor. Maar eenmaal op die kamer dacht ik ook wtf doe ik en was ik niet echt meer in de stemming. Ik denk als je niet goed in je vel zit dat dat ook niet bepaald helpt, verder was een halfuur te kort. Een forum als dit is ideaal je kan anoniem over je ervaringen vertellen dus ik vind het fijn om alle berichten te lezen over hoe anderen dit meemaken. Kortom allemaal van geleerd volgende keer gaat het vast beter :)
 
Al doende leer je he! Dus...

En zoals je zelf zegt... een half uur is te kort. Met wat meer tijd... is er die 'prestatiedruk' niet... en je hebt de tijd om mekaar lekker te verkennen... Of... ook al eerder vermeld. Doe eens een leuke (body-to-body) massage... met 'happy end'. Lekker en relaxed... én zonder prestatiedruk!

Zo bouw je (positieve) ervaring op... en bouw je aan je zelfvertrouwen! En... voor je het weet... pret in bed! Enjoy!
 
Ik zie dat de meeste het psychologische aspect benoemen. Denk dat daar voor mij ook wel de grootste valkuil zit ik ben nogal een persoon die graag dingen honderd keer in mijn hoofd laat afspelen om alle mogelijke scenario's af te gaan. Nu was dit eerste bezoek meer in een spontane opwelling gebeurd, ik had er al zolang tegen aangehikt ik dacht letterlijk yolo we gaan ervoor. Maar eenmaal op die kamer dacht ik ook wtf doe ik en was ik niet echt meer in de stemming. Ik denk als je niet goed in je vel zit dat dat ook niet bepaald helpt, verder was een halfuur te kort. Een forum als dit is ideaal je kan anoniem over je ervaringen vertellen dus ik vind het fijn om alle berichten te lezen over hoe anderen dit meemaken. Kortom allemaal van geleerd volgende keer gaat het vast beter :)

Het is goed dat de eerste keer in een spontane opwelling was want als je, zoals je zelf zegt, alles eerst vele keren in je hoofd gaat afspelen zit de kans er dik in dat je er niet toe komt. Ook al wil je het heel erg, je zal in je hoofd altijd wel een reden vinden om het niet te doen.
En dat je dan, eens op de kamer, alles plots in vraag gaat stellen is ook niet zo abnormaal, tenslotte is het ook niet zo vanzelfsprekend op seks te gaan hebben met een wildvreemde dame. Ofwel sluit je je volledig af voor die "plotse confrontatie met een rare werkelijkheid" maar dan mis je iets, ofwel probeer je heel het gebeuren op een liefdevolle manier te benaderen (vooral naar jezelf toe) en toon je je op een fijne en kwetsbare manier aan de dame en onderga je alle emoties die je overkomen. Je zal zien, na een uur, twee uur, of ik weet niet wat ... zal je je een stuk verbonden voelen en is het niet meer zo "raar". Je zal dat wel niet hebben als je afspreekt voor een half uur, het enige voordeel daaraan is dan dat je er ook na een half uur al "vanaf" bent.
Ik hoop dat je de juiste dames tegenkomt.
 
Wat als er een andere dame de deur open doet? Of een man?! Shit ik heb toch juist aangebeld en niet bij de buur.
Bij mijn 2e dame, door verkeerde communicatie van boeker en onervarenheid van mezelf met aan het preciese adres komen bij prive-ontvangst, heb ik idd bij het verkeerde adres aangebeld, deed er een man open. Hij nog vragen "naar wie zoek je, misschien kan ik je helpen". :) Gelukkig was het uiteindelijk adres in een heel ander pand aan de overkant.
 
Dat gebeurt nog hoor dat ze doelbewust het huisnummer ertegenover doorgeven, dat lees je hier wel vaker.
Klopt! Eens aangekomen kijk ik dan ook altijd naar de overkant. Kan de dame je zien... en meestal gaat de telefoon dan meteen opnieuw en leidt ze je binnen in het correcte pand.
De dames moeten ook aan hun veiligheid denken natuurlijk...

Is zo een beetje de 'standaard procedure' bij een eerste ontmoeting...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan