WHEM Mikaella Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb de !!! GLORY HOLE !!! !!! 20 EURO !!! SUPER PRIJS. eens uitgeprobeerd. (20 euro met condoom en 30 euro zonder condoom). Ik koos voor zonder.

Ze ontvangt in een rijhuis in Aalst, beetje rommelig. Net voorbij de living staat de gloryhole. Ze zag er best wel ok uit, groot , hoge hakken met een lang kleed met knoopjes vooraan met haar piemel vrij. Haar gezicht is ietwat mannelijk, maar stoort me niet. Na het betalen mijn broek naar beneden en ze vroeg me om hem door de gloryhole te steken. En plots werd ik gezogen, terwijl Mikaella dus achter mij stond. Toen ik vroeg wie me aan het zuigen was, zei ze dat dit een verassing was, ze wilde de geheimen van haar gloryhole niet prijs geven. Terwijl ik gepijpt werd ging Mikaella achter mij staan en speelde wat met mijn tepels en mijn ballen, ondertussen mijn hand rond haar hard geworden piemel. Ze nam wat poppers en liet me snuiven en zei wat geile taal in mijn oor. Kort daarna mondje vol gespoten van 'weet ik veel wie'. Vond het wel een bizar en geil moment.
 
Gisteren een tweede keer langs geweest voor het 'glory hole' scenario. Ze kende me nog van vorige keer. Ze droeg een kort doorkijk jurkje waar alles zichtbaar was. Mikaella heeft een héél mooie body. Na het betalen van 30€ kleren uit (vroeg of ik deze keer volledig naakt mocht gaan, was geen probleem). Al vlug werd mijn paal lekker gezogen. Ze kwam achter mij staan en deed een 'poppers maskertje rond mijn hoofd' (soort gasmaker met een flesje poppers op gedraaid). Werd verschrikkelijk geil, mijn hart bonkte in mijn keel en was even weg van de wereld. Ze kwam achter mij staan en speelde met mijn tepels. Ik voelde haar harde lid tussen mijn dijen glijden. Af en toe sloeg ze (toch behoorlijk hard) op mijn kont en fluisterde ze geile Franse taal in mijn oor. Mondje volgespoten en tevreden huiswaarts. De daad zelf duurt maar een 10-tal minuten, maar wel geil vind ik.
 
Ik ging al een vijftal keer langs bij haar, altijd voor glory hole. Heel vriendelijk, en altijd doet ze veel moeite. De eerste twee keer vond ik het wat raar, want dan moest ikzelf achter het gloryholescherm gaan staan en zoog ze me gewoon zelf af. De keren erna zat er wel iemand anders aan de andere kant. Is wel speciaal en geil, kleren uit en je lul door dat gat. Terwijl kwam ze achter mij staan en kon ik haar half stijve betasten en aftrekken. De laatste keer kon ik echt niet komen, stress en vermoeidheid, en toen heeft zij het overgenomen. Ik kon in de zetel zitten en dan heeft zij verder gezogen en met een paar vingers mij gemasseerd tot ik spoot. Voor die prijs zeker een bezoek waard.
 
Spreekt ze goed nederlands? Is haar stem vrouwelijk of nog wat mannelijk. Die gloryhole interesseert me wel, maar nog nooit bij een trans geweest daarom ik het vraag...
 
Enne ter info.......het is niet Mikaela die je pijpt, je weet niet wie er achter de wand zit. Mikaela komt wel achter je staan om wat met je tepels en ballen te spelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan