WHEM Mikaella, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vanavond bij Mikaella geweest. Ik appte haar manager en snel kreeg ik een reactie terug. Adres en bij de straat huisnummer doorgekregen en ik ben binnen gegaan. Het appartement is netjes en schoon ( een bekende adres). Haar foto's op haar advertentie kloppen. Na afrekenen moest ik mij direct uitkleden en op bed gaan. Dus zeker al geen girl friend experience. Ik vertelde haar dat dit was afgesproken met je manager, maar ze had geen zin in tongen. Zij had een zeer passieve en onwillige uitstraling. Ik stond op en begon me aan te kleden. Ik vroeg om mijn geld terug en nam mijn geld en vertrok. echt zonde van de tijd
 
omdat ik vaak op dezelfde manager afspreek met verschillende meisjes, kreeg ik geen menu+prijslijst. En meeste heb ik een goede GFE gehad. ze is inderdaad een mooi meisje en het is niet de eerste keer dat ik zo'n meisje ontmoet. Ik vraag niets extra's zonder vooraf alle opties af te spreken.
 
Dat zag ik ook en was nog niet op de hoogte van dit topic.

Mijn eerste gedachte: Mooie dame, niet helemaal mijn type, maar als ze qua prijs in de GK-sector valt ga ik er morgen heen.
Dus 120 voor 30 min.

Maar dan is het vervolgens 180 voor 30 min. en ik bezoek dit weekend een dame die ik al ken die nog meer mijn type is voor 150 voor een heel uur, dus vervalt dit bezoekje weer voor mij.
Maar wel interesse in verdere ervaringen.
 
Zal een select publiek zijn die deze woeste prijzen gaat betalen.. en dan niet tongzoenen ❌
Wel een plaatje deze meid (als de foto's echt zijn)

Er staan wat recensies op Kinky
Daarom had ik tóch interesse: kloppen de looks?

Tongzoenen doe ik toch niet, 3 kwartier langs is prima.
1 recensie op kinky, kan echt zijn, maar ook nep.

Die ene negatieve hier is weg gegaan, maar biedt voor mij geen uitsluitsel.

Dus: wie weet meer?
 
Hoe zit het dan met je reactie van #7? Of sta je te lang droog en was het afgelopen weekend op niets uitgelopen :unsure:
3 dames benaderd dit weekend, alledrie konden ze niet.
Verschillende redenen die wel allemaal klopten.
2 verschillende branches (raam en ontvangst).
1 x toen ik voor werk in een andere stad was, 2x in de randstad.

Blauwe ballen inmiddels.

Het aanbod is gering en degenen die er zijn willen mijn geld niet.

Vandaar dat ik echt wel even wil weten of 45 min Mikaella a 200€ qua looks en type de moeite waard is of niet.
 
Ben onlangs bij deze dame langs geweest, ik raad haar zeker niet aan ze lijkt nauwelijks op haar foto's. Je ziet dat ze wel ongeveer op de foto's lijkt maar zwaar gefotoshopt, in het echt is ze best wel lelijk. Ze deed ook niet erg haar best om het allemaal te compenseren met goede seks. Dus absoluut geen aanrader.
 
Ben onlangs bij deze dame langs geweest, ik raad haar zeker niet aan ze lijkt nauwelijks op haar foto's. Je ziet dat ze wel ongeveer op de foto's lijkt maar zwaar gefotoshopt, in het echt is ze best wel lelijk. Ze deed ook niet erg haar best om het allemaal te compenseren met goede seks. Dus absoluut geen aanrader.
Ik kan me niet voorstellen dat ze lelijk is. Zelfs zonder Photoshop.
 
De grens tussen mooi en lelijk kan heel dun zijn. Zeker met persoonlijke smaak in gedachten. Ik vind de dame op de foto's al niet zo heel aantrekkelijk, dus dan kan ik me voorstellen dat wanneer de make-up, filters en hoeken wegvallen er niet zo heel veel overblijft als het je type niet is. Veel mensen onderschatten de huidige filter technologie nogal.
Even nadenken of ik op bezoek ga voor het forum.
 
Ik ben langs geweest.
Het was me echt een achtbaan aan ups en downs deze ervaring.

Het negatieve:
De planner nam het niet nauw met mijn tijd. Ondanks een duidelijk afgesproken tijdstip, was ze niet beschikbaar op de aangekomen tijd. Eerst een excuus dat ze nog een uur niet beschikbaar is, en toen ik aangaf te vertrekken kwamen de leugens dat ze nog niet op locatie was en of ik 20 minuten kon wachten etc.
Nou goed, ik kwam toch al met een missie om te zien of ze het echt was en stond deze keer echt sterk in mijn schoenen om te vertrekken als het haar niet bleek te zijn. Rondlopen en wachten terwijl ik een auto in de buurt zag aanrijden met een DVP en haar vriend. Ik voelde de bui al hangen en nam aan dat dit de meid was die ik zou gaan tegenkomen (totaal mijn type niet). De rest van de updates van de planner kwamen ook overeen met het gedrag van deze meid omdat ze naar het winkelcentrum liep en ik aan het lijntje gehouden bleef.
Lang verhaal kort, de planner heeft me uiteindelijk toch dat gehele uur laten wachten met leugentjes tot ik naar binnen kon.

Het positieve:
Ik kon eindelijk naar binnen en de deur gaat open met jawel: de meid van de foto's en niet die andere DVP. Ik was positief verrast, mede omdat ik me al had voorbereid op die andere meid waarbij ik dus zeker zou vertrekken.
Haar uiterlijk is wat je van haar kan verwachten. Lelijk is ze dus niet zoals die andere poster heeft aangegeven. Je kan haar alleen lelijk vinden als je haar op de foto's ook niet echt mooi vindt en je de filter en professionele make-up niet goed genoeg kan inschatten. Ik vond haar wel wat hebben, gewoon een knappe meid zonder de glamour van de foto's. Qua figuur ook niet echt gelikt en strak of fitte curves, maar wel lekker zacht en voldoende lekker. Ook verzorgd met een leuke outfit.

Ik vond de ervaring eerlijk gezegd niet zo slecht. Ja ze is wel passief, maar dan wel actief passief. Als in, ze is super kalm, niet hyper of een controlfreak met een automatische volgorde (zoals die Roemeense meiden). Het pijpen was best aardig, niet zozeer omdat ze technisch goed was, maar omdat het visueel wel schattig was om haar haar best te zien doen om hem tussen haar lippen te houden.
Het neuken was hetzelfde, gewoon super relaxt liggen en het laten overkomen. Ik vond het niet ongeïnteresseerd passief, het was meer onderdanig passief.

Ik heb geen spijt. Ik zou haar niet aanraden als je veel verwachtingen hebt door de hoge prijs. Maar als je onder de indruk bent van haar uiterlijk en geen PSE of GFE verwacht zou dit best wel goed kunnen zijn als je geld teveel hebt.
 
Klopt, daar hield ik al rekening mee. Ik zag de klant ook naar buiten lopen en in zijn auto stappen. Ik vond het echter wel super gewaagd om die tactiek te gebruiken met kleine leugentjes om het telkens wat verder te krijgen. Meestal laten ze het voor wat het is en sturen ze een uur later een bericht met een smoes.

Tongzoenen weet ik eerlijk gezegd niet. Ze bood het niet aan, maar ik had er op dat moment ook niet echt zin in, dus ik heb ook geen aanstalten gemaakt om het te proberen. Wel kreeg ik bij het vertrekken wel een tongzoen en knuffel, dus het lijkt me dat het wel mogelijk is (tenzij ze echt blij met me was, maar zo groot is mijn ego ook weer niet).
 
Ach joh, fijn dat het toch nog een goed bezoekje was.
Bedenk wel dat het voor een planner ook ondoenlijk is om en iedereen tevreden te houden, en te zorgen dat de dames altijd aan het neuken zijn.
 
Ja, ik weet dat ze mij niet persé voor de gek willen houden. Maar toch waardeer ik eerlijkheid meer dan het risico dat je iemand echt in de maling neemt en dat hij dan misschien nog agressief gaat worden tegenover de meid die er niks mee te maken heeft. Het is echt spelen met vuur soms hoe weinig ze je tijd waarderen.

En ja dat klopt. Dure meid, dus niet doen als de prijs al een drempel is. Maar ik kan me niet vinden in het commentaar dat deze meid in het echt lelijk zou zijn. Wel kan ik me voorstellen dat je met die prijs gewoon meer verwacht.
 
Ach joh, fijn dat het toch nog een goed bezoekje was.
Bedenk wel dat het voor een planner ook ondoenlijk is om en iedereen tevreden te houden, en te zorgen dat de dames altijd aan het neuken zijn.
Met die prijzen moet dat ook niet hun insteek zijn.

5 klanten per dag zouden ze eigenlijk genoegen mee moeten nemen.

Fijner voor de dame, fijner voor de klant, beter voor iedereen.

Genoeg tussentijd, als iemand afspreekt als er ook maar enige overlap is direct vragen of het later kan etc.

Zo zou het horen te gaan.

Wel een heldere recensie @BulletBill. Iedereen weet nu wat te verwachten.
Mij sprak het wel aan qua type iig.
 
Ook zij is weer terug, hoewel met een nieuw aangemaakt profiel.

Ben toch nog geboeid.


Op die foto-serie waar foto 3 en 6 toebehoren vind ik haar super knap, op foto 2 en 4 echt een stuk minder. Moest zelfs even kijken of ze dat wel was.

Op foto 1 van haar nieuwe profiel en op haar what's app foto is het wel de dame van de foto's die ik knap vind, maar ietsje ouder, dus dat lijken de meest recent foto's te zijn.

Daarop lijkt haar zwarte truitje ook wat boller te staan dan voorheen, dus ik was even bang dat de cup C waar ze momenteel mee adverteert niet naturel is.
Een kenner die dat verschil kan zien? Of zou ze op die nieuwste foto's gewoon een push up bh dragen?

Ik twijfel niet vaak zo lang.

En dan heb ik naast haar ook nog interesse in Joanna en Mila, de eerste omdat @BulletBill zo positief over haar was en het me een leuk type lijkt (hoewel op verschillend qua knapheid op verschillende foto's), de laatste omdat het echt een erg knap meisje is (hoewel de recensies, wederom van Bullet Bill trouwens, dus wat negatiever zijn).


Die gaat natuurlijk zeggen: 1. Joanna 2. Mikaella 3. Mila, maar dat kan wellicht in combi looks/sex voor iedereen weer anders zijn. Moeilijk kiezen!
 
Bij mij was foto 5 de meest accurate foto toen ik haar bezocht. De meeste van haar looks zijn gewoon hevig afhankelijk van de makeup/hair styling van de dag, dus daar valt niks over te voorspellen wat je gaat aantreffen.
Ik kan ook niet zeggen of ze een maatje siliconen erbij heeft gespoten, maar dat zal de planner je vast kunnen vertellen als je het vraagt. Op die foto ziet het er inderdaad vol uit, maar dat kan gewoon het effect van dat truitje en een BH zijn.

En ik zou geen specifieke algemene volgorde hebben voor die 3 dames. Ze zijn voor mij compleet anders, waardoor ik ze echt voor totaal andere situaties zou aanbevelen.

Joanna was de enige met een persoonlijkheid. Ik kon er een gesprek mee voeren en ze was daadwerkelijk vriendelijk. Ik weet dat het kan verschillen per persoon, maar dat is dus degene die ik zou nemen als je een algemeen goed gevoel wil overhouden los van je sexfantasie.

Mikaella was redelijk passief, maar ook wel kalm en lief. Ik had bij haar een kortere date, dus ik kan niet inschatten hoe ze zou zijn met vele standjes of initiatief in een langere date. Qua ervaring zal het waarschijnlijk niet erg indrukwekkend zijn voor de prijs. Maar zoals ik zei, je moet het bij haar laten afhangen van of je haar looks interessant vindt.

Mila was in principe de knapste van de 3 dames die je noemt voor mij. Maar ze had wel dat tikkeltje nep. Nepborsten, filler hier en daar, nep persoonlijkheid. Tijdens het neuken wel dat gevoel alsof je een barbiepopje aan het neuken bent als je over haar rug heenkijkt.

Compleet andere dames, ze hebben eigenlijk alleen de prijzen gemeen en het feit dat het meiden uit het oosten zijn tussen de 20-25.
 
Bij mij was foto 5 de meest accurate foto toen ik haar bezocht. De meeste van haar looks zijn gewoon hevig afhankelijk van de makeup/hair styling van de dag, dus daar valt niks over te voorspellen wat je gaat aantreffen.
Ik kan ook niet zeggen of ze een maatje siliconen erbij heeft gespoten, maar dat zal de planner je vast kunnen vertellen als je het vraagt. Op die foto ziet het er inderdaad vol uit, maar dat kan gewoon het effect van dat truitje en een BH zijn.

En ik zou geen specifieke algemene volgorde hebben voor die 3 dames. Ze zijn voor mij compleet anders, waardoor ik ze echt voor totaal andere situaties zou aanbevelen.

Joanna was de enige met een persoonlijkheid. Ik kon er een gesprek mee voeren en ze was daadwerkelijk vriendelijk. Ik weet dat het kan verschillen per persoon, maar dat is dus degene die ik zou nemen als je een algemeen goed gevoel wil overhouden los van je sexfantasie.

Mikaella was redelijk passief, maar ook wel kalm en lief. Ik had bij haar een kortere date, dus ik kan niet inschatten hoe ze zou zijn met vele standjes of initiatief in een langere date. Qua ervaring zal het waarschijnlijk niet erg indrukwekkend zijn voor de prijs. Maar zoals ik zei, je moet het bij haar laten afhangen van of je haar looks interessant vindt.

Mila was in principe de knapste van de 3 dames die je noemt voor mij. Maar ze had wel dat tikkeltje nep. Nepborsten, filler hier en daar, nep persoonlijkheid. Tijdens het neuken wel dat gevoel alsof je een barbiepopje aan het neuken bent als je over haar rug heenkijkt.

Compleet andere dames, ze hebben eigenlijk alleen de prijzen gemeen en het feit dat het meiden uit het oosten zijn tussen de 20-25.
Toch is dit exact de info waar ik op hoopte. Thx!

En wat ze gemeen hebben (Oost-Europa, 20-25) is ook exact waar ik op val. Alleen hebben ze, anders als ze zijn ondanks leeftijd/afkomst, op papier voor mij alledrie plussen en ook wat minnen.

In de tijd dat 100 voor 30 minuten kon (nu soms nog, maar niet bij deze 3 dames) had ik ze alledrie bezocht.

Nu moet ik toch een keuze maken.
 
Dat is ook mijn type. Slavische schoonheden van begin tot midden 20 hebben meestal mijn voorkeur. Vandaar dat ik ze tussen alle latinas met dezelfde prijzen moet vissen in Amsterdam. Helaas is het tegenwoordig echt veel minder dan een jaar of 10 terug, dus je hebt wel gelijk dat je de plussen en minnen goed moet afwegen.

En ja, kortere bezoekjes worden echt flink ontmoedigd met deze prijsstelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan