Recensie Mila, Amsterdam (vh Amstelveen, Breda, Haarlem, Utrecht) 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie dat ze weer online staat op Kinky.
Ze ontvangt nu in Amsterdam en in de advertentie staat "ik ben nieuw op kinky".
Dat laatste betwijfel ik 😉, iemand onlangs nog langs geweest?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/574774-mila
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals van ouds deze dame bezocht welke afkomstig is van Mars.

Buitenaarts is ze zeker, vooral toen we na een lange pijpsessie de badjassen aantrokken en plaats namen op het balkon:
Gehurkt op haar knieën en heel 't NDSM-werf mocht meegenieten hoe ze mijn lange paal, rustig en met de perfecte timing afslobberde terwijl ik een prachtig uitzicht (bovenste verdieping) had over het IJ van Amsterdam. Niet veel later werd het zaad netjes in haar mond gedoponeerd. Fijne kerst allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja….al een paar keer bij Mila geweest en ze is gewoon een ontzettend leuke vrouw.
Foto's kloppen, mooi lang lijf en meteen vanaf de voordeur al een leuke klik.

Deed open in een nietsverhullend leren zetje, borsten bloot.

Even douchen en daarna 45 minuten vol met zoenen, anale massage, plassex (veel en lekker!) en heeel veel inzet.
Ze vraagt continu naar wat je wilt, wel of niet 1 of 2 vingers 😋 en heeel veel pijpen, daar is ze gek van.

2x golden shower waar ik het maar hebben wilde….en uiteindelijk klaargekomen over/in haar mond en lichaam.

Groot herhalingsgevaar!

Thanks Mila 😘
 
Laatst bewerkt:
De afgelopen 2 dagen deze dame te pakken proberen te krijgen maar helaas zonder succes. Ze leest mijn berichten wel maar er komt geen antwoord terug.
Jammer jammer.
Bij moeilijk te daten chicks zoals bijvoorbeeld Christina kom ik zo binnen. Ik twijfel of ik op één of andere lijst sta maar dat zou ook vreemd zijn aangezien ik echt geen faker ben en ook nog eens hele nette berichten stuur.
Hopelijk is ze gewoon druk en reageerd ze later nog.
 
Heb wat geduld, en probeer het later nog eens. Als je op kinky kijkt zag je de locatie verandering naar Breda maar nog geen update. (Vandaag wel) maar dan kan je nagaan dat ze al genoeg klanten heeft voor de dag. Anders zou ze wel updaten. Ik had het gelukt wel dat ik in de afgelopen dagen een keer mocht langskomen. Maar was dan ook al eens vaker geweest.

En wees gerust ze is er nog de hele maand. Vertelde ze…
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/574774-mila#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het duurde even voordat ik een afspraak had met Mila. Ze heeft het druk - vooral met vaste klanten. En ik snap wel waarom.
Het is een hele mooie dame met een geweldig lijf. Als je vraag waar ze vandaan komt zegt ze from Mars. Bij sommige dames heb je soms het gevoel dat ze een riedeltje afdraaien. Bij Mila is dat helemaal niet zo. Ze gaat volledig op in d'r werk en gaat maar door.
Na een paar minuten gaat ze al op de knieën voor een staande DT sessie waarbij je zachtjes mag meestoten. Geweldig toch!
Ze is een beetje mysterieus en houdt ervan om een beetje met je te spelen op een leuke manier.
Ik heb in ieder geval een perfecte date met haar gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/574774-mila#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week met Mila kennis gemaakt: wat een gekke, aardige, knotsgekke dame is dat! Beetje herhaling wat uit de andere recensies staat, ze vraagt regelmatig of je het fijn vindt en of je wat anders wilt.
Mila is niet van het stilzitten. Pijpen is haar ding en dat doet ze echt in allerlei verschillende stijlen. Daarnaast heb ik weer een hele andere manier van zoenen geleerd, damned, lippen wild over elkaar heen, likken, ik weet allemaal niet meer wat we precies met onze tong en lippen hebben gedaan. Kortom, Mila staat op mijn lijstje van goede ervaringen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/574774-mila
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila stond al lang op mijn 'to do list', maar of ze zat te ver weg, of ik kon zelf niet. Toen ik begin deze maand zag dat ze in Breda was neergestreken, wist ik genoeg; dat wordt afspreken! Afspraak was zeer vlot gemaakt via de app, en kort daarop richting Breda. De mooie dame die de deur opendeed, is zeker de vrouw van de foto's. Zag gelijk dat het wel goed zou komen :) Snel douche gepakt en daarna genoten met en van Mila. Staande verkenning, ze is bijna net zo lang als ik (fijn!), heerlijk TZ waarna ze al snel op haar knietjes ging voor wat pijpwerk. Snel hierna het bed op, waarna ze hiermee doorging. Deed ze fijn met veel afwisseling, en ook aanvoelend als het soms te hard richting finish ging, dan kwam ze omhoog om wat te zoenen, zo fijn!! Voelde het meer en meer borrelen dus rollen omgedraaid om haar wat te verwennen. Haar lang gebeft, werd een heerlijke natte boel! Ze duwde geregeld ook haar poes in mijn gezicht, love that!
Hierna heeft ze me heerlijk afgereden in cowgirl waarbij onze lippen op elkaar geplakt zaten :love: Zalig gefinisht, nog wat nagebabbeld, douche gepakt en huiswaarts. Mila ziet mij zeker terug!
 
Beetje een overbodige vraag misschien, maar hoe hebben andere kortere/minder lange wandelaars een bezoek ervaren aan deze dame, nog steeds een droom van mij om met zo'n lange dame af te spreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/574774-mila
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van bovenstaande moest ik gewoon langsgaan ...

En echt geen spijt van komt in mn top 5
Echt een geweldige dame
Zeer zeldzaam om een dame te vinden die zo tongzoent en zo geniet en meedoet

Ze is mooi lang 1.84
Slank
Erg vriendelijk

Ik dacht haar te vragen waar ze vandaan komt en wist al van mars dus vroeg waar kom je vandaan zonder mars te zeggen ...
Dus zei ze "the moon " 😅

Deze dame ga ik zeker weer heen zodra ze weer terugkomt in voorburg of Rotterdam

Raad haar zeker aan !!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week weer eens bij Mila langs geweest. Ben al een aantal maal bij haar geweest en dit was me altijd goed bevallen. Tijd voor herhaling dus. Ze ontving me deze keer in een mooi appartement in Amsterdam noord. Bij binnenkomst gelijk tongzoenen in de gang en even leuk staan kletsen. Na de financiën en douchen stond ze me in de kamer op te wachten en gingen we verder met zoenen en elkaars lichaam verkennen. Na verloop van tijd begon ze me op haar knieën gezeten heerlijk te pijpen. Pijpen kan ze (vind ik) echt heerlijk. Eenmaal op bed ging ze hiermee door.
Op gegeven moment vond ik het tijd worden om haar eens een tijdje te beffen. Ik denk dat ze dit wel kon waarderen aan haar reacties te merken. Tussendoor volop tongzoenen. Neuken hebben we in diverse standjes gedaan en dit was gewoon goed. Toen ik merkte dat ik klaar ging komen heeft ze me nog even gepijpt, waarna ik haar mond volspoot. Na deze eerste ronde was er al 45 min om en was er geen tijd meer voor verder aktie, tijd volgemaakt met een zeker niet slechte rug massage en na een uur vertrokken met een goed gevoel. Mila bedankt, tot een volgende keer
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/574774-mila
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze review lag nog op de plank. In maart bij haar geweest in Amsterdam. Had de ad al vaak voorbij zien komen en goede recensies gelezen. Maar qua uiterlijk deed ze me teveel aan m'n ex denken, dus onbewust een beetje genegeerd. Dat was stom, ik ga zeker vaker naar Mila. Wat een heerlijke vrouw. Lange benen, lekkere tieten, volle kont en een geile kop. En ze is nog leuk in de omgang ook. Sexy grappig zeg maar. Ze kan heerlijk pijpen, niet te snel, miste wel een beetje deepthroath, maar had toch moeite om niet al te komen. Ze kan goed zoenen, ik heb niet gemerkt dat ze rookt, er lagen wel rookwaren. Ze ruikt heerlijk trouwens. Geen klokkijker ook. Na het pijpen 69 gedaan, normaal bef ik geen DVP, echt bij uitzondering, maar de sfeer was zo goed dat het een beetje vanzelf ging. Ze drukte die vagijn op m'n gezicht, reed een beetje op en neer. Man wat een topper. Neuken in missio, een of ander half doggie/lepeltje lepeltje standje, daarna nog ff reverse cg. Doggy afgemaakt, toen ik aangaf dat ik bijna kwam zat m'n lul ineens in haar mond 🤯mocht ik ook nog in haar mond spuiten. Ik ga zeker terug.
 
Zie deze adv al paar jaar maar komen de foto nog overeen?
Ik vind van wel, al zijn de foto's al wel oud. Ze gebruikt al zeker een jaar of vijf dezelfde. Van de andere kant vraag ik me af of Mila wel de juiste dame voor je is als je je daar druk over maakt.
Heeft iemand info over haar ontvangstlocatie in Breda? Betaald of gratis parkeren in de buurt?
De laatste paar keer op een locatie waar gratis parkeren voor de deur ruim beschikbaar was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/574774-mila
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke vrouw. Bij binnenkomst meteen staan zoenen in de hal, en meteen door naar de slaapkamer. Ze zag er precies zo uit als op de foto's. Gek genoeg niet eens ouder dan op de foto's. En wat ik erg waardeerde: prachtige natuurlijke borsten.
Ze onderbrak onze beginnende vrijpartij om me wat opties voor te leggen. Wil je pijpen met of zonder? wil je prostaatmassage? en nog zo een paar. Lekker duidelijk en op een geile manier gevraagd.
Ze pijpt heerlijk, zoent geweldig en is lekker strak. Ze neemt initiatief en speelt het spel helemaal goed mee.
Ik denk wel dat ze rookt. Daar was een beetje van te proeven, maar niet storend.
Eenmaal klaar, nog heel even gekletst. Ze geeft niet veel prijs over zichzelf, maar kwam wel nog met opties voor een volgend bezoek. En ik denk dat ik daar binnenkort ook maar gebruik van ga maken.
 
Wat een heerlijke vrouw. Bij binnenkomst meteen staan zoenen in de hal, en meteen door naar de slaapkamer. Ze zag er precies zo uit als op de foto's. Gek genoeg niet eens ouder dan op de foto's. En wat ik erg waardeerde: prachtige natuurlijke borsten.
Ze onderbrak onze beginnende vrijpartij om me wat opties voor te leggen. Wil je pijpen met of zonder? wil je prostaatmassage? en nog zo een paar. Lekker duidelijk en op een geile manier gevraagd.
Ze pijpt heerlijk, zoent geweldig en is lekker strak. Ze neemt initiatief en speelt het spel helemaal goed mee.
Ik denk wel dat ze rookt. Daar was een beetje van te proeven, maar niet storend.
Eenmaal klaar, nog heel even gekletst. Ze geeft niet veel prijs over zichzelf, maar kwam wel nog met opties voor een volgend bezoek. En ik denk dat ik daar binnenkort ook maar gebruik van ga maken.
Does she have his own place for visits or does she just come to clients?
 
Terug
Bovenaan Onderaan