WHEM Mila, Humbeek (massage)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft me in de ochtend afgebeld, dus voor mij niet meer betrouwbaar, vorige week ook al zo een verhaal, dus bij deze guys, mocht het toch iemand lukken hoor ik het ook graag natuurlijk
 
Inderdaad totaal onbetrouwbaar.
Had afspraak om 9h15. Ze vraagt deze morgen of 9h30 ok is, waar ik mee akkoord ga. Om 9h23 mail dat ze minstens tot 10h15 bezet is. Heb afgehaakt
 
Vandaag toch gelukt om een afspraak te versieren. Verwachtingen waren hooggespannen. Massage was super, eerlijk gezegd de beste die ik tot heden had. Hoogtepunt manueel kon misschien beter maar al bij al schitterende ervaring.
 
Yo de manne, ik was ook nieuwsgierig om me door deze Mila te laten masseren. ze woont hier ook niet ver uit mijn buurt dus dat is mooi meegenomen. Na wat over en weer mailen had ik met haar een afspraak kunnen maken. Een half uur op voorhand stuurt ze dan toch nog dat ik zeker kom ook al deze ochtend bevestigd. Massage voor een uurtje genomen. betaling bij aanvang. Op de massage op zich kan ik niet echt iets opmerken. Je voelt direct dat ze er ervaring mee heeft. De minpunten zijn wel de hygiene. Ze vindt die blijkbaar belangrijker voor de klant dan voor zichzelf. De inkomhal van haar woning was niet echt proper en de badkamervloer zeker niet. Ook tikt haar klok sneller dan de mijne. Na 50 min masseren was het over en mocht ik douchen. Oh ja tijdens de massage stelt ze zich zo op dat je hoogstens haar borstjes kan aanraken. Haar poesje mag je zeker niet aanraken want dat schreef ze ook in de mail. Ook te vermelden dat ze nogal een dikke kont heeft.
Conclusie : goeie massage maar herhalingsgevaar is toch eerder klein ombovenstaande redenenen en omdat ze ook nogal een korte lont heeft. Dat ik haar aansprak over haar vuile vloer en snelle klok kon ze niet echt appreciëren
 
Terug
Bovenaan Onderaan