Recensie Mila, Ruysdaelkade 131L 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jjjfk

Newbie
11
25/10/21
14
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als vervolg op dit topic: https://www.girlsreview.nl/threads/mila-ruysdaelkade.4081/page-2
Recent weer eens op de RDK geweest, puur en alleen om te zien of Mila er weer was.
Je moet even geduld hebben, maar daar was ze dan opeens.
Inderdaad is ze niet veel veranderd!
Haar service is ook nog van een onveranderd hoog niveau.
Gaat er vol voor, is zeer geil en weet van geen stoppen.
Geil en agressief pijpen, waanzinnig lekker bereden en hard klaargekomen in doggy.

Sommige dingen zijn natuurlijk wel veranderd ten opzichte van een jaar of 10 terug:
-100 euro ipv 50.
-Geen tongzoenen meer.
-Alles met condoom (dus ook pijpen).

Dit was conform verwachting, dus kon er wel mee leven.
Vanuit haar perspectief volkomen logische en verstandige keuzes.
Qua klandizie zal ze niets inleveren vermoed ik.
 
Het zou natuurlijk kunnen dat er voor meerprijs meer mogelijk is, ik heb daar niet naar gevraagd. 100 euro vind ik echter meer dan genoeg. Eigenlijk hoort daar pzc en zoenen gewoon bij. Maar misschien dat er na meerdere bezoeken weer meer mogelijk is (net als toen). Ik weet dat ze in ieder geval op woensdagen en donderdagen werkt (maar ook niet altijd).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alweer een leuke date gehad.
Toffe madam. Goede hygiëne.
2 standjes en pmc.
 
Hebben we het hier over de mila die je ook anaal kon nemen? En die haar mond wat duckface achtig had, voornamelijk bovenlip wat ver naar voren? En die voorheen op 131C (R) zat.. ?
:)
 
Het zou natuurlijk kunnen dat er voor meerprijs meer mogelijk is, ik heb daar niet naar gevraagd. 100 euro vind ik echter meer dan genoeg. Eigenlijk hoort daar pzc en zoenen gewoon bij. Maar misschien dat er na meerdere bezoeken weer meer mogelijk is (net als toen). Ik weet dat ze in ieder geval op woensdagen en donderdagen werkt (maar ook niet altijd).
Das niet waar. Meiden bepalen hoe, wat en de prijs. Ik betaal liever meer voor goede date.
Alweer een leuke date gehad.
Toffe madam. Goede hygiëne.
2 standjes en pmc.
Zeer goede hygiëne.
En klopt, het blijft een leuke dame.
Vroeger ook een paar keer geweest.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben op vrijdag ook op herhaling geweest, na haar 10 jaar afwezigheid. Ik kan niet anders zeggen dan dat het toch wel (weer) een belevenis was hoor. Ze is vriendelijk, doet alsof ze enorm geil is en jij de enige bent die daar wat aan kan doen…. Ik heb mijn best gedaan 😇😉.
 
Ik ben op vrijdag ook op herhaling geweest, na haar 10 jaar afwezigheid. Ik kan niet anders zeggen dan dat het toch wel (weer) een belevenis was hoor. Ze is vriendelijk, doet alsof ze enorm geil is en jij de enige bent die daar wat aan kan doen…. Ik heb mijn best gedaan 😇😉.
Dus idd geen peil op te trekken wanneer ze werkt zo te zien. Ik neem aan dat ze alleen overdag op de RDK werkt? Tot hoe laat is dat ongeveer?
 
Ik ben op vrijdag ook op herhaling geweest, na was zij toenhaar 10 jaar afwezigheid. Ik kan niet anders zeggen dan dat het toch wel (weer) een belevenis was hoor. Ze is vriendelijk, doet alsof ze enorm geil is en jij de enige bent die daar wat aan kan doen…. Ik heb mijn best gedaan 😇😉.
Ik ben op vrijdag ook op herhaling geweest, na haar 10 jaar afwezigheid. Ik kan niet anders zeggen dan dat het toch wel (weer) een belevenis was hoor. Ze is vriendelijk, doet alsof ze enorm geil is en jij de enige bent die daar wat aan kan doen…. Ik heb mijn best gedaan 😇😉.
Was zij 131 rechts?
 
Gisteren zat op 131 links een dame die ik vaak zie zitten en weinig ontvangst. Ze heeft een beetje een Turks uiterlijk. Op 131 Rechts stond een lange dame in een zwarte (latex) jurk. Totaal niet mijn type. Is dat wellicht Mila?
 
Ik ben op vrijdag ook op herhaling geweest, na haar 10 jaar afwezigheid. Ik kan niet anders zeggen dan dat het toch wel (weer) een belevenis was hoor. Ze is vriendelijk, doet alsof ze enorm geil is en jij de enige bent die daar wat aan kan doen…. Ik heb

Gisteren zat op 131 links een dame die ik vaak zie zitten en weinig ontvangst. Ze heeft een beetje een Turks uiterlijk. Op 131 Rechts stond een lange dame in een zwarte (latex) jurk. Totaal niet mijn type. Is dat wellicht Mila?
Die linker links laten leggen of je geld in de pisbak gooien want is niks.
 
Ik zag haar onlangs ook op een vrijdag staan, toen op 131 in het midden, idd met latex jurk en hoge zwarte laarzen. IK denk dat vrijdag wel een dag is dat je het meeste kans hebt om haar te zien maar dan zal ze wellicht wel erg druk zijn.
 
Niet. Enige verwarrende wellicht is dat ze wel eens van plek wisselt met het rechterraam en daar staat Alexandra, ook met zwarte laarzen maar die heeft eigenlijk altijd een zwarte body aan. Daarnaast is Mila wel een kop groter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan