WHEM Mila Salon Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi Newbie,

Ik heb ervaring met haar, helaas geen positieve. Kleine slanke meid, met nogal veel los hangend vel, en slappe borsten. Ook was ze erg overdreven met nep hijgen. Daar ben ik nogal allergisch voor... Voor mij geen herhaling.
Cassie daartegen is wel een aanrader. Wel erg grote meid, maar met enorme borsten als je daarvan houd.
Salon Leiden is wel een fijne plek. verder kan ik je nog adviseren:
- Priscilla is ook een kanjer, super knap, al lult ze wel de oren van je hoofd en is ze nogal weird in de omgang. Ze praat van de hak op de tak, en is niet te volgen waar ze het nou over heeft. Ze heeft wel echt een waanzinnig lichaam met een heel klein kontje.
- Julia is mijn persoonlijke topper, echt een schatje en zeer hoog GFE gehalte. Ze is misschien wel de meest normale meid die daar werkt en echt super lief.
- Maya flinke meid, maar erg geil en lief
- Luna, erg knap, maar je mag nergens aanzitten, in ieder geval niet zonder bij betaling.
- Bianca is ook erg aardig, grote maar een beetje slappe borsten.

Bij de meeste meiden is meer mogelijk.

Helaas is er wel een groot verloop van de dames die er werken.
 
Laatst bewerkt:
Helaas is er wel een groot verloop van de dames die er werken.
Het verloop is wel het aller minste aan Salon Leiden. Dan heb je een leuke spontane dame die veel plezier heeft gegeven, dan blijkt zij de volgende keer niet meer op de agenda te staan.
Het is dan vervelend om een andere dame te leren kennen waar ook die klik ontstaat. Want de realiteit is dan anders dan ik had gelezen van de tekst en de foto.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan