WHEM Selina Leiden Prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze review gevonden:


Ik hoop volgende week met haar te kunnen afspreken.
 
Vandaag bezoekje gebracht aan Leiden prive en van een tweetal dames die op dat monent beschikbaar waren, was Selina er een van.
Een mooie Afrikaanse verschijning met een zeer aangename uitstraling. De deepthroath heb ik niet meegemaakt want na wat aan elkaar gezeten te hebben, kwam ze al meteen op me rijden. Ondanks dat was het zeer aangenaam. Ze is erg vriendelijk en neemt zeker de tijd voor alles. Tijdens het opwarmen liet ik haar met haar zelf spelen, waar ze zichtbaar van genoot. Wellicht was dat de reden dat ze meteen bovenop kwam zitten, want het duurde niet lang of ze kwam zelf al klaar. Een paar tellen later kwam ik zelf ook, want had een paar weken opgespaard.
Wat mij betreft herhalingsgevaar en ben dan wel beniewd naar haar pijp kunsten
 
Ik probeer deze week met haar af te spreken maar dat gaat niet vlekkeloos. Eerst gemaild over haar planning deze week omdat de agenda nog niet was bijgewerkt. Antwoord gehad dat ik moest wachten op de aangepaste agenda. Na aangepaste agenda te hebben gezien een vrije middag gepland voor mijn werk. En nu na bellen voor een afspraak voor die middag blijkt de agenda nog niet te kloppen en moet ik vanavond terugbellen…

Wordt hopelijk snel vervolgd met een mooie recensie zodra het gelukt is.
 
Ik had een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Maar zag vanmorgen dat ik gisteravond 2 keer gebeld was door Leiden Prive. En ik zag Selina ook niet meer op de agenda staan. Vanmorgen werd ik nogmaals gebeld waarbij gemeld werd dat Selina zich gisteren heeft ziekgemeld. Wel netjes dat ze zo hun best doen om de klanten te bellen in zo'n situatie.
 
Gisteren eindelijk met Selina kunnen afspreken.

Zie mijn review:
 
Ik had een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Maar zag vanmorgen dat ik gisteravond 2 keer gebeld was door Leiden Prive. En ik zag Selina ook niet meer op de agenda staan. Vanmorgen werd ik nogmaals gebeld waarbij gemeld werd dat Selina zich gisteren heeft ziekgemeld. Wel netjes dat ze zo hun best doen om de klanten te bellen in zo'n situatie.
Die agenda van Leiden Privé kun je niet echt van op aan heb ik gemerkt. Op basis van die agenda probeerde ik een afspraak met Alexandra te krijgen maar die was er niet en de dames die er wel waren stonden niet op de website laat staan de agenda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan