Recensie Selina, Leiden Prive 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robtopdrop

Stamgast
Forumpionier
280
03/07/21
186
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/selina/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk met Selina kunnen afspreken. Ik had haar eerder gezien toen ik met een andere dame had afgesproken. Toen was ik meteen betoverd door haar uitstraling en looks. De magie was bij het weerzien nog niet verbroken, ze is helemaal mijn smaak en ik kreeg het weer warm van haar. En niet alleen haar uiterlijk vind ik top, maar ze is ook en hele vrolijke leuke dame. En we hebben heerlijk gevreeën.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Kan zomaar mn vaste meisje gaan worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/selina/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Benieuwd door dit topic hoopte ik, dat Selina beschikbaar zou zijn bij mijn bezoek zonder afspraak aan LP. Dat bleek. Haar gekozen. Prachtige, jonge chocoladeprinses met knap gezicht en strak in haar vel. Ze oogt petit, waardoor haar fake D borsten in verhouding nog groter ogen dan ze al zijn. Kwestie van smaak, of je ervan houdt. Op de kamer besteedde ze eerst wat aandacht aan de gordijnen, de verlichting en een apparaat, wat waarschijnlijk voor muziek had moeten zorgen, maar niet tot werking kwam. Vervolgens wilde ze eerst zelf douchen. Dat had ik net ervoor thuis al gedaan. Vervolgens ging haar rokje uit, gevolgd door haar lingerie. Vooralsnog was ze vooral met haar rug naar mij gewend. Ze nam plaats op het bed. Eindelijk kon het feest beginnen. Ik begon haar te voelen bij haar benen en ertussen te kussen en likken. Ze rook lekker fris en is echt prachtig; een mooie, donkerbruine zachte, gave huid. Ik ging wat verder naar boven en zag, dat haar ogen dicht waren. Op de tast deed ze wel mee. Haar zwarte haren zijn lang en los tot over haar schouders. Om wat leven in mijn jongeheer te krijgen, stelde ze voor om te pijpen. Dat wil ik met condoom. En intussen werd duidelijk, dat haar Nederlandse taalbeheersing nog wat gebrekkig is. Ze wilde graag alle tijd nemen om in het Nederlands te begrijpen, dat ik het pijpen met condoom wilde en eenmaal stijf haar daarna bovenop mij wilde in cowgirl. Het werd me duidelijk, dat we beter konden overschakelen naar Engels. Die condoom voor het pijpen werd niet gewaardeerd, want smaakt vies en is slecht voor haar mond, zei ze, en er werden eerst zo'n 3 tissues tevoorschijn getoverd om het glijmiddel van het condoom af te poetsen. Daarna startte ze het pijpen, zichtbaar met lange tanden, maar gelukkig voelde ik die niet. Het was genoeg om stijf te worden en omdat ik van het pijpen niet onder de indruk was, vroeg ik haar om bovenop mij te komen. Dat deed ze en ze begeleidde mijn jongeheer naar binnen. Het leek, of ze daarin enigzins moest incasseren. Of ze is relatief klein van binnen of ze stelde zich niet helemaal open/ik kreeg haar niet zover. Haar luiken waren weer gesloten. Dat gaf me het gevoel, dat ze me liever niet wilde zien. Het intiem was redelijk oké, maar niet top. Op gegeven moment lag ze met haar bovenlijf naast me. Vond ik wat raar. Ik had toch echt vooraf mijn tanden gepoetst en heb haar lichaam weer boven het mijne gedirigeerd. Ik had goede zin, dus was al vrij snel 'on the edge'. Die wist ik net aan te edgen met kloppende jongeheer en wel, maar nog zonder orgasme. Zij dacht, dat haar taak er op zat, maar nee, we konden verder. Ik draaide haar om om het af te ronden in missionaris. Daarbij zag ze een drupje wit in het condoom en startte ze een discussie, dat ik zal zou zijn klaargekomen en dat ik maar één keer mag klaarkomen. Waarop ik uitlegde, dat ik nog niet was klaargekomen, dat dit voorvocht is met wellicht een drupje sperma, maar zeker niet de volle lading. Toen begon ze, dat de tijd bijna om is, nog 5 minuten, en die had ze nodig om nog te douchen en naar beneden te lopen. Ik zat haar verbouwereerd aan te kijken en had al geen zin meer in haar. Klokkijken is tot daaraan toe; ik vraag niet om cadeautjes. Maar aan tijd verspillen heb ik een broertje dood. Ze vroeg, of ik meer sex wilde (ik denk, dat ze bedoelde, of ik meer tijd bij wilde kopen)? Ik dacht, ja dame, maar met jou nooit meer, hoe mooi je ook bent. Soms ontmoet ik dames, waar ik me welkom voel. Anderen geven me het gevoel, dat ik gedoogd word. Selina was voor mij duidelijk van de laatste categorie. Ik hoop, dat jullie wandelaars een betere ervaring hebben. Ik ben -gok ik- 2,5 keer zo oud als Selina. Dus wellicht krijgt een jongere wandelaar een warmer welkom van haar?
Op de website staat NL dame. Haar etniciteit is dus Afrikaans?
Ja. Ze is net zo Nederlands als het Sahara-zand op de voorruit van je auto.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan