WHEM Mila Veluwe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Ik heb haar meerdere keren geappt, maar nooit contact mogen krijgen. Ooit reageerde ze via de app op een andere dag, maar toen kon ik niet... Daarna nog enkele keren een poging gedaan, zonder resultaat. Helaas.
 
Ja: niet aan beginnen! Zonde van je tijd en geld. Je mag haar nog net boven de kleren aanraken meer niet. Zoenen is er niet bij als je dat al zou willen. Ze is vlgs mij zenuwachtig en doodsbang om gezien / herkend te worden. Dus duikt ze iedere minuut onder het dashboardkastje. Blowjob zelf heel matig.
 
Kijk uit met deze oplichtster Mila blowjob op de Veluwe ze is alleen op geld uit het liefst pakt ze het geld en gaat ze weg een mannehater lijkt het NIET DOEN!!
Ze ziet er ook niet fris uit en zo ruikt ze ook bah
 
Vraagt heel weinig, biedt ook heel weinig: alleen blowjob, en alle kleren blijven aan. Maar een oplichtster zoals Fijnproever omschrijft hierboven is ze absoluut niet. Hele vriendelijke dame, die geen haast heeft, was ook gewoon fris de 2x dat ik haar heb ontmoet. Misschien in de war met iemand anders?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan