WHEM Milana, Amsterdam (vh Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had afspraak met haar gemaakt, na op locatie gearriveerd te zijn was het steeds 2 more minutes. Ik had al een niet helemaal senang gevoel erbij dus na 15 minuten weer huiswaarts gegaan. In de auto uiteindelijk bericht gekregen dat ze ready was maar ik was weer onderweg naar huis en was er klaar mee.

Contact over de app verliep wel soepel, volgens mij zit er een booker tussen.

In mijn ervaring als je zo lang moet wachten dan gaat er iets al niet helemaal lekker en ben benieuwd of ik me meer ellende bespaard heb...

Ik dacht ik neem een keer de gok bij een dame zonder reviews, nu weet ik weer waarom ik dat niet doe.

Misschien ontvangt ze in een ruimte met een andere dame (of meer) en moest er een klant van diegene eerst worden "weggewerkt". 15 minuten is onnodig, maar ook weer niet heul lang m.i.

Afspraak is gewoon afspraak tenzij er tijdig wordt aangegeven dat het uitloopt. Dvp's verwachten dat de klant ook op tijd komt want hun tijd kost geld toch? Bij een nieuwe dvp die mij bij aankomst in het ongewisse laat app ik dat ze nog zoveel tijd mij kan laten wachten. Op de seconde ben ik gewoon pleite.

Terug
Bovenaan Onderaan