WHEM Milana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

maximus

Wandelaar
Forumpionier
26
30/06/21
18
5

Ik wilde deze dame vandaag bezoeken, maar las berichten dat ze misschien nep is en niet Milana zelf. Is er iemand bij haar geweest? Kunt u dat bevestigen? Is zij de dame van de foto's of iemand die het Milana-profiel gebruikt.

Had haar op bezoek bij mij een paar jaar geleden. Zij had toen een ad met andere foto's, waar zij een andere haarkleur had. Toen ze bij mij was had ze ongeveer dezelfde kleur haar als in haar huidige ad.
Vond haar uiterlijk en de date zelf nogal tegenvallen, desondanks wel de tijd volgemaakt. Zij is een doorzetter.

Ik wilde deze dame vandaag bezoeken, maar las berichten dat ze misschien nep is en niet Milana zelf. Is er iemand bij haar geweest? Kunt u dat bevestigen? Is zij de dame van de foto's of iemand die het Milana-profiel gebruikt.
Het bericht dat ze mischien nep was kwam bij mij vandaan.
Achteraf moet ik zeggen dat dit niet klopt.
Ik was wantrouwend omdat der profiel was veranderd. De berichten over en weer waren heel anders.
Het blijkt dat ze een andere planner heeft.
Ik ben al weer een paar keer bij haar geweest en ze is het echt en voor mij persoonlijk een top service.
Ik heb nu ook rechtstreeks contact met haar zelf ipv de planner.

Ze is er al die tijd al zeer regelmatig hoor Ed 😅

Wel wat kilootjes erbij zie ik
Ik refereerde aan de foto's en mijn bericht daarvoor. De vorige keer adverteerde ze met fotos waarin ze blond was. Die zijn minstens 10 jaar oud denk ik. Met rood.

Bijlagen

• 54af0be6-3a7a-4f49-81ff-6dad0a298344_profile.jpg
    54af0be6-3a7a-4f49-81ff-6dad0a298344_profile.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 6
  • c3b522e7-cb9e-4c50-99fe-77d699c57204_profile.jpg
    c3b522e7-cb9e-4c50-99fe-77d699c57204_profile.jpg
    61,5 KB · Weergaven: 6
Daarvoor al. Milana ontving eerst solo, daarna via een booker en kort daarna altijd met Sandra in het land.
Qua figuur heeft ze naar mijn mening haar beste tijd wel gehad. Zonde, is mijn mening.

Terug
Bovenaan Onderaan