WHEM Milana - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het is de dame van de photos / video. er zit veel plastic in deze dame naar mijn mening. borsten zeker, lippen, billen, wangen.
ze ziet er wel goed uit, maar het was niet zo mijn smaak. tongzoenen en pzc en intiem wel ok, maar daarmee is ook alles gezegd. helaas voor dat geld maar middelmaat.
 
Ik ben er ook geweest, ze vind zich zelf geweldig, maar haalt het gemiddelde nauwelijks
Precies dát. Dat er "plastic" inzit maakt me op zich niet zoveel uit, maar het heeft haar idd geen goed gedaan. Dat vind ze zelf blijkbaar wel, haar houding maakt het niet tot één groot feest...
 
Oke dank, ze ziet er wel goed uit. Stuk beter dan het gemiddelde op kinky.
Welk gedeelte van Amsterdam zit ze ? Ga denk ik van het weekend wat afspreken dan.
 
was er 2 weken geleden, toen zat ze geloof ik midden op de wallen thv de stoofsteeg in een appartement (correct me if i'm wrong).

Voor mij blijft het bij 1 keer, voor hetzelfde geld of minder heb ik meer plezier bij mijn vaste dame die met 1,5 week weer in Amsterdam is voor prive ontvangst.
 
Ze wilde ook eerst praten
Stak een e sigarette op
En daarna was er geen tijd meer voor 2e ronde
Prima, je kunt niet altijd geluk hebben
 

Ik dacht dat ze al ergens besproken was maar kan niets vinden... ze is wel echt gruwelijk lekker namelijk!

 
Laatst bewerkt:
Eerder ergens beschreven
Ze wilde eerst praten op de bank, daar kwam ik niet voir
Wilde een e-cigarette roken en blies de lucht in mijn gezicht.
Vervolgens 1 plichtmatige ronde waarbij zij niet gaat best deed het zelf ook leuk te vinden.
Daarna geen enkele aanstalte om nog iets meer te doen.
Vooral nog meer praten en vertellen hoe gaaf ze is.
Wel goed lichaam
 
Voor 200.- vind je echt beter dan dit.
Ze is zeker minder glamour dan op de photo's.
Veel plastic in borsten, billen denk ik ook en ook het nodige gedaan in het gezicht.
Standard sex voor 200.-….? En ja ze praat het liefst.
Dat kan ik ook als me iemand 200 per uur betaald ?
Tijdens sex geen een indruk gekregen dat ik dat geld nu goed heb besteed.
Wel tz en pzc, maar dat kan elders ook
 
kan me precies vinden in nikkie
een paar maanden terug bij haar geweest voor een uur.
eerst rustig op de bank willen lullen.


na opgefrist te hebben onder de douche, staand opgewarmd tegen haar lichaam , ze heeft wel een stel grote sili joekels.
pzc was goed en standje 69 was ook heerlijk. tijdens het neuken vrij weinig reactie, al met al wel een super lekker wijf onder me liggen.

Nadat ik klaar was gekomen, me geholpen met opfrissen, en ging ze zelf ook de badkamer in.
wat ik wel jammer vond in plaats van even nagenieten naast mij.

Na het omkleden wou ik nog even wat drinken want was best een warme dag toen, werd ze wel een beetje ongeduldig, waarsch de volgende klant.

ik zou niet gauw voor herhaling gaan voor 200euro de uur. Milana heeft wel een lekker lichaam en een leuk koppie, en komt haar afspraken na, maar
is leuk voor een x.
 
@gerardwilwelveel Zie hier, is dezelfde dame:


en

 
Recensie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan