Recensie Milena (Bulgaars) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.104
04/07/21
2.313
83
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Milena is een knappe dame van 30 jaar. Ze heeft een soort litteken onder op haar rug en aan de bovenkant van haar billen. Dat zie je pas als haar jurkje uit gaat en het stoort verder niet. Ze heeft een normaal postuur en mooie natuurlijk B-cup borsten. Ze is helemaal naturel, geen tattoos, geen kamelen lippen.

Bij de kennismaking zei ze zachtjes dat neuken met condoom was en ze werd blij toen ik zei dat dat voor mij vanzelfsprekend was en dat ik zelfs eigen condooms bij me had.

Ze was goed aan het tongzoenen en pijpen, inclusief een deep throat poging. Daarom verlengde ik al snel naar een uur. Ze was blij met die verlenging en begon mijn ballen te likken, zelfs helemaal onderaan. Een echte 5 sterren PZC beurt dus. Ondertussen mocht ik overal aan zitten, ik kreeg een echte GFE. Na een tijd afgewisseld te hebben en nog een paar deep throat pogingen waarbij mijn eikel zelfs even daadwerkelijk een stukje in haar keel ging, werd het tijd voor het neuken. Eerst zij bovenop zodat ze zich voorzichtig kon laten zakken. Ze zakte meteen weer naar beneden om mij te tongzoenen. Na een tijdje gewisseld naar een zijligging en zij later op haar rug. Spelend met haar mooie borsten en haar kittelaar die allemaal dik werden kwam ik zo klaar. Een aanrader!

Terug
Bovenaan Onderaan