WHEM Milf Marjolein, Privé ontvangst, Emmen/Stadskanaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu een aantal keren bij haar geweest en ze ontvangt inderdaad in Stadskanaal een heerlijke vrouw ze ruikt lekker fris ze pijpt heerlijk zo lekker ben ik nog nooit gepijpt door een vrouw ! En ze weet precies hoe ze je moet neuken want ze neukt je snel klaar heerlijke dame die al een aantal keer warm zaad van mij heeft mogen ontvangen !?
 
Dat was toendertijd het bericht op de Hookers forum.
Ik probeerde een date met haar te doen omdat ze adverteerde met in Emmen.
Maar achteraf kwam de aap uit de mouw dat het in Stadskanaal was.
En zo ver wou ik niet op mijn fiets. Toen keek ik voor recensies op hooker en zag het gesprek over die camera.
 
Ik heb haar nummer maar weetniet of ik die zou zou geven aangezien ze de laatste tijd geen advertentie plaatst ik weet wel dat ze heerlijk is en lekker pijpt en neukt gewoon een enorme geile vrouw
 
Donderdag avond weer naar haar toe weer heerlijk genieten van deze vrouw ik raad het jullie allemaal aan om eens langs te gaan hij haar zodra ze weer een advertentie heeft staan !
 
Doet deze dame nog wel aan ontvangen. Lees er nooit geen advertentie meer van.
Vroeger wel contact met haar gehad maar helaas nooit een afspraak kunnen maken.
 
Iemand inmiddels
Meer info over haar het telefoon nummer die ik had is niet meer in gebruik helaas zou graag weer eens met haar willen afspreken
Ja ik ook wel ben op meerdere locaties bij haar geweest. Ik heb haar laatst nog gezien maar wegens privacy redenen niet gegroet ze herkende mij wel. Ik zou er zo bovenop springen oh wat was het een geile meid en super nat....
 
Iemand die meer info over haar heeft ? Ik zou graag nog eens weer met haar willen afspreken alleen haar telefoon nummer werkt niet meer en zie ook dus nooit meer een advertentie wat ik enorm jammer vind van deze mooie lekkere vrouw
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan