MILF/MOM 40+ omgeving Antwerpen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobslover

Stamgast
Forumpionier
906
03/07/21
1.595
10
Zoals de titel al zegt.. Wie kent er nog geile 40+ MILF's of mom's in omgeving Antwerpen?

Op RedLights zijn er zelden te vinden. Zijn er collega's die adresjes kennen die NIET adverteren op RL ? ;)
 
VT33 kan ik me niet echt een MILF voorstellen. Zal er eens op moeten letten. Overdag of avond ?

VVR18 bedoel je de dame met zwart haar die al werd geroemd om haar pijpkunsten ? Die is nooit echt mijn slag geweest, weet ze er al jaren zitten, en heb ze eens aangesproken nadat ik las over haar pijpkunsten. Maar helaas, echt mijn smaak niet en haar gebit was voor mij ook al een afknapper..

En VVR11 kan ik me ook totaal geen MILF voor de geest halen.

Ik kan fout zijn, ik kom er ook niet alle dagen, maar in mijn 25+ jarige ervaring daar (met lange pauze periodes in welliswaar) kan ik me weinig echt MILF dames herinneren in het SKW. En ik heb door de jaren al wel meer zo eens een mature periode gehad ;-)

De francaise in VT25 is wel een 'klassieker' van het SKW, ooit wel eens bezocht maar de service was toen niet super. Weet niet of ze ondertussen anders tewerk gaat?

En met MILF bedoel ik niet alleen 40+ maar ook de... tja... geile mature lady style...

Zoals deze die ik overweeg eens te bezoeken, maar dan liefst met nog iets grotere boobs :)

 
Er is overdag een topvrouw actief op het pleintje in VT. Recent ontdekt en geeft me een wauw gevoel. Niet bang van wilde sex. Een uurtje bij haar is goed voor je fysiek en zeker ook voor je ziel. Ik vernoem haar niet, werkt overdag. Niet op WOE en ZON. Vlotte babbel en heel hoog MILF gehalte. I like her :(
 
Had die ad al meer zien passeren, maar die spreekt me niet aan.. Ik kan soms wat moeilijke smaak hebben ja ;-)
Enkele jaren geleden heb ik reeds contact gehad met deze vrouw , ze ontvangt toen in een hotel , deze dame is wel al reeds zeer ruim onderaan , en is ouder dan ze zelf zegt , ze houd wel van alles wat je ook maar kunt denken , maar een keer was zeker voldoende voor mij , maar ieder zijn keuze !
 
Er is overdag een topvrouw actief op het pleintje in VT. Recent ontdekt en geeft me een wauw gevoel. Niet bang van wilde sex. Een uurtje bij haar is goed voor je fysiek en zeker ook voor je ziel. Ik vernoem haar niet, werkt overdag. Niet op WOE en ZON. Vlotte babbel en heel hoog MILF gehalte. I like her :(
Op het pleintje in de hoek ? Blondje ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan