WHEM Milf Wendy, Landgraaf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb als laatste een trio met haar en een aanmelder via hier gedaan ,was voor haar natuurlijk een kennis van me. Moet zeggen ze werd echt helemaat nat en bleef aan een stuk squirten , om ste beurt haar kut bewerkt waardoor ze helemaal gek werd en we haar bare ook in haar kont konden nemen. ( deed ze normaal niet ,alleen haar kutje ) Zijn zelfs een half uur over de tijd gegaan , maakte zij geen probleem van .Als je haar eenmaal geil hebt is veel mogelijk .De trio koste 140 euro pp voor een uur.Heb momenteel alleen jouw voor GB , moeten min. 3 mannen zijn anders , 100 euro pp
 
heb als laatste een trio met haar en een aanmelder via hier gedaan ,was voor haar natuurlijk een kennis van me. Moet zeggen ze werd echt helemaat nat en bleef aan een stuk squirten , om ste beurt haar kut bewerkt waardoor ze helemaal gek werd en we haar bare ook in haar kont konden nemen. ( deed ze normaal niet ,alleen haar kutje ) Zijn zelfs een half uur over de tijd gegaan , maakte zij geen probleem van .Als je haar eenmaal geil hebt is veel mogelijk .De trio koste 140 euro pp voor een uur.Heb momenteel alleen jouw voor GB , moeten min. 3 mannen zijn anders , 100 euro pp
zeker interesse in een GB met haar
 
heb als laatste een trio met haar en een aanmelder via hier gedaan ,was voor haar natuurlijk een kennis van me. Moet zeggen ze werd echt helemaat nat en bleef aan een stuk squirten , om ste beurt haar kut bewerkt waardoor ze helemaal gek werd en we haar bare ook in haar kont konden nemen. ( deed ze normaal niet ,alleen haar kutje ) Zijn zelfs een half uur over de tijd gegaan , maakte zij geen probleem van .Als je haar eenmaal geil hebt is veel mogelijk .De trio koste 140 euro pp voor een uur.Heb momenteel alleen jouw voor GB , moeten min. 3 mannen zijn anders , 100 euro pp
Ik doe mee!
 
Ze is bij mij heel lief en social geweest. Dame die weet wat zij lekker vind!
Heerlijke borsten met een paar zalige tepels. Haar kutje met heerlijke grote schaamlippen en een mooie clit.
Lekkere dame en een leuke babbel!
Zal zeker nog eens met haar afspreken!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan