Milking machine Venus 2000

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5x per dag (soms meer haha)
Een dag bestaat uit 24 uur waarvan 8 uur slaap. Dus op 16 uur tijd lukt het wel om minstens 5x klaar te komen. Uiteraard met tussenpauzes want na de 3e keer voel je het wel haha 😂
Ik heb de mijne gekocht bij een partner in Duitsland.

Daarover gesproken, het is weer tijd om er 'in te vliegen' 😅
1636294674536.jpg
 
Moesten enkele van jullie geïnteresseerd zijn in edging/milking sessies of post cum torture kun je me altijd een pm sturen. Een vriendin van mij heeft verschillende cursussen (bestaat echt) genomen voor handjob met focus op penis en eikel stimulatie waarbij edging en meerdere orgasmes het ultieme doel zijn. Ze is een heel mooie verschijning van 25 jaar oud! :) Een date duurt minimum 1 uur en begint aan 250 euro maar ze zegt zelf het volledig waard te zijn. Sporadisch is ze in Brussel (maar Antwerpen kan ook).
 
Hey,

Heeft er iemand ervaring met, en zo ja waar, een milking machine Venus 2000.
Klopt dit dat deze jou verschillende orgasmen na elkaar kan bezorgen?

Zie bijvoorbeeld uitleg op website van Amy-Stone.
Hey,

Heeft er iemand ervaring met, en zo ja waar, een milking machine Venus 2000.
Klopt dit dat deze jou verschillende orgasmen na elkaar kan bezorgen?

Zie bijvoorbeeld uitleg op website van Amy-Stone.
Wij noemen dit onze crown massage. Je bent welkom daarvoor in massagesalon Divina in Paal-Beringen.
www.divina-massage.be
 
Moesten enkele van jullie geïnteresseerd zijn in edging/milking sessies of post cum torture kun je me altijd een pm sturen. Een vriendin van mij heeft verschillende cursussen (bestaat echt) genomen voor handjob met focus op penis en eikel stimulatie waarbij edging en meerdere orgasmes het ultieme doel zijn. Ze is een heel mooie verschijning van 25 jaar oud! :) Een date duurt minimum 1 uur en begint aan 250 euro maar ze zegt zelf het volledig waard te zijn. Sporadisch is ze in Brussel (maar Antwerpen kan ook).
heeft ze een advertentie ergens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan