Milking Table Massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afspraak gemaakt op Donderdag voor Zondagnamiddag, (wou het eens beleven) en een uur voor de afspraak geen antwoord meer (was mij gevraagd om te bevestigen een uur op voorhand).

Absoluut niet correct, DVP's zijn steeds zo strikt met hun fakerslijst maar als zij geen goesting hebben dan is dit blijkbaar normaal…
Al bij al nog blij, bijna €150 betaald voor een handjob van zo een kleine lelijkaard.
Te vermijden zou ik zeggen…
 
Afspraak gemaakt op Donderdag voor Zondagnamiddag, (wou het eens beleven) en een uur voor de afspraak geen antwoord meer (was mij gevraagd om te bevestigen een uur op voorhand).

Absoluut niet correct, DVP's zijn steeds zo strikt met hun fakerslijst maar als zij geen goesting hebben dan is dit blijkbaar normaal…
Al bij al nog blij, bijna €150 betaald voor een handjob van zo een kleine lelijkaard.
Te vermijden zou ik zeggen…

Inderdaad zeker niet correct van haar, maar waarom is ze nu een kleine lelijkaard? Was ze voordat ze verzaakte dan knap?
 
Inderdaad zeker niet correct van haar, maar waarom is ze nu een kleine lelijkaard? Was ze voordat ze verzaakte dan knap?
Zoals ik al zei, het ging vooral om de ervaring, het feit dat ze onder de tafel zou zitten was net een pluspunt.

Mijn frustratie komt van het feit dat ik mijn dag gepland had en ik nu enkele uren verloren ben omdat madam beter dingen te doen had terwijl een berichtje snel gestuurd is om af te zeggen.
Respect komt van twee kanten en als het van de andere kant niet komt dan krijg je het ook van mij niet (meer).
 
Afspraak gemaakt op Donderdag voor Zondagnamiddag, (wou het eens beleven) en een uur voor de afspraak geen antwoord meer (was mij gevraagd om te bevestigen een uur op voorhand).

Absoluut niet correct, DVP's zijn steeds zo strikt met hun fakerslijst maar als zij geen goesting hebben dan is dit blijkbaar normaal…
Al bij al nog blij, bijna €150 betaald voor een handjob van zo een kleine lelijkaard.
Te vermijden zou ik zeggen…
Waar had je die afspraak gemaakt?
 
Wij noemen dit onze crown massage. Je bent welkom daarvoor in massagesalon Divina in Paal-Beringen.
www.divina-massage.be
Weet iemand waar in NL of BE een massage met HP op een milking table mogelijk is? :)
Wij noemen dit onze crown massage. Je bent welkom daarvoor in massagesalon Divina in Paal-Beringen.
www.divina-massage.be
Dit is iets wat ik ook nog wil meemaken.
Wie weet een leuk adres hiervoor?
Stuur maar een pb
Wij noemen dit onze crown massage. Je bent welkom daarvoor in massagesalon Divina in Paal-Beringen.
www.divina-massage.be
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan