Recensie Milou, Divina, Paal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mylome

Wandelaar
31
13/10/21
27
2
Ik heb lang over moeten nadenken om iets te schrijven over milou of niet...uitendelijk mijn besluit toch een recensie te schrijven...ik ken milou van 5/6 jaar geleden. Van op begin tot nu heb ik haar altijd super lekker en een topmensen gevonden. Was altijd een zalige gfe date met haar...tot ze stopte in genk te werken...was een serieuze dompel voor mij en voor de velen die haar kenden. Uitendelijk is ze nu terug in paal als masseuze(!). Nu ik ben dus gegaan bij haar recent. Wat ik moet zeggen is een grote ma dan ook een reuze teleurstelling. Ze is totaal niet meer de oude meisje van genk toen. Is nog altijd mooi,vriendelijk en lief daar niks op te zeggen. Maar haar service is gwn schandalig! Van een beste gfe is ze nu naar een simpele,niks doende dame geworden. Geen tongzoenen zelfs niet eens zoenen,niet beffen,pijpen met cdm,zogezegd doet ze massage! Wat olie op mijn lul 10 sec gespeeld en op mij komen zitten en met teleurstelling ben ik klaargekomen. Nog nooit heb ik zoveel spijt gehad voor mijn geld echt nog nooit. En ik ben een uiterst hygienische, verzorgde en propere man he...dus aan.mij lag het niet. Tis gwn dat milou jammer genoeg totaal niet meer de oude is zoals de velen die haar kenden...jammer daarvoor...
 
Hopelijk had ze een slechte dag. Milou behoorde volgens mij tot de topklasse qua massage met intiem. Ik wil ze nog wel eens bezoeken. Hoop dat het slechts een mindere dag was en de service zo top als vroeger, anders zonde van het geld.
La Divina staat nochtans bekend om zijn kwalitatieve service, misschien dat de uitbater het opneemt met Milou.
we moeten immers allemaal hard werken voor onze centjes.
 
Hopelijk had ze een slechte dag. Milou behoorde volgens mij tot de topklasse qua massage met intiem. Ik wil ze nog wel eens bezoeken. Hoop dat het slechts een mindere dag was en de service zo top als vroeger, anders zonde van het geld.
La Divina staat nochtans bekend om zijn kwalitatieve service, misschien dat de uitbater het opneemt met Milou.
we moeten immers allemaal hard werken voor onze centjes.
Ben met je 100% mee eens. Milou behoord tot de top van qua gfe dates ook...hoe ik haar kende. Maar hoe ik het zeg pijpen mc ,geen zoenen/tongzoenen,amper een massage zijn niet hare diensten. En qua de uitbaatster was ze een zeer lieve en vriendelijke, sympathieke dame daar heb ik niks op te zeggen. Maar milou is niet meer de vroegere milou...dat is zeer duidelijk jammer genoeg.
 
Na lang dit forum te hebben gevolgd als 'gast' toch nu een account gemaakt.
Een slechte ervaring is niet fijn en zoals die deelnemer zegt... wij moeten allemaal werken voor die centjes. Op de uitzondering na, die de centjes zo krijgen;)

Een review mag/moet kritisch zijn en blij dat ze hier soms best zeer kritisch en duidelijk zijn.
Maar zoals hierboven gezegd, misschien een slechte dag. Maar als er meer slechte reviews komen dan zal er wel iets van kloppen.
Ik ben een paar keer bij haar geweest. Ok de service is wat anders dan vroeger. MIsschien is haar terugkomst niet van harte.
Maar ik ga toch terug. Mijn ervaring was positief. Telkens een vrolijke bedoening, zalige massage, en toppunt.
Ja, misschien niet meer zo geil als vroeger maar toch eentje om terug te komen.
Ik heb binnenkort trouwens nog eens een afspraak. Als die achter de rug is zal ik in elk geval hier een seintje laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan