Recensie Mimi, Bussum 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spee - Dee

Stamgast
432
12/12/21
4.658
8
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8042859-jenny
Totale kosten (in euro)
€150.-
Soms zit ook alles mee. Door een bizarre samenloop van omstandigheden bij deze dame terecht gekomen. Wat een heerlijke afsluiting van zo'n mooie tropisch hete zomerdag.

Deze dame was zeker niet mijn eerste keus, maar omdat mijn oorspronkelijke date die avond op een fiasco was uitgelopen, was dit een eigenlijk een noodplan om niet onverrichterzake huiswaarts te hoeven gaan.
Een Chinese dame stond al heel lang op mijn verlanglijstje, maar eigenlijk niet deze. ze stond ook niet al te best aangeschreven. Ze was verder het enige dat in Bussum te beleven was dus toch maar een berichtje terwijl ik alweer naar huis aan het wandelen was. Wat me wel opviel was dat haar WA profiel een hele andere was dan die van de dame van de advertentie. Veel mooier.
Er al vanuit gaande dat dit weekend een perceptie zou worden, kreeg ik na 10 minuten en appje terug; zij was niet Jenny maar Mimi en ik kon over 20 minuten langskomen na een videocall.
Eenmaal aangekomen werd ik lekker vlot naar het desbetreffende adres geleid.... En daar stond ze dan.... Een prachtig mooi slank chinees poppetje van nog 1 meter 50 lang die me met twinkelende oogjes stond op te wachten. Precies het type waar ik jarenlang naar uitkijk.

Ze vloog me direct om de hals, een innige omhelzing en een dikke pakkerd op de mond. Wow. Snel even onder de douche en toen begon het.
Ik kon op het bed gaan liggen waarna ze zich naast me neervlijde en onze lichamen vrijwel meteen met elkaar in verstrengeling geraakten, onze lippen vonden elkanders snel en ook onze tongen konden niet achterblijven op deze verkenningsmissie. Heerlijk met m'n handen overal over dat ranke lijfje met zo'n heerlijk zijdezacht aziatisch huidje en die kleine zachte handjes van haar die over mijn hele lichaam gaan. Prachtige natural borsten had ze ook. Cup B of C geen idee maar wel lekker stevig met lekkere tepeltjes en naar verhouding best flink.
Pijpen (zc) was lekker , vooral toen we over gingen in 69 en ze duidelijk kenbaar maakte dat ze maar al te graag aan haar kontje gelikt werd. Lekker met die kleine strakke billetjes vol op m'n gezicht.
Neuken was ook geweldig. Eerst met haar on top maar door de hitte rolde we al snel door naar misio. Lekker langzaam maar toch vol passie. Lekker broeierig.
Ik weet dat dvp's goeie actrices zijn, maar ik weet inmiddels ook wanneer een vrouw echt geniet. De manier waarop ze je vast grijpt en hoe ze steeds natter wordt.
Na de actie kwam ze lekker in m'n armen liggen. Ze spreekt een beetje Engels, een beetje Spaans en verder Chinees met translator dus een simpel gesprek was goed te doen voor mij.
Na een uitgebreide afscheidszoen stond ik na 70 minuten weer buiten.

Wat een verrukkelijk poppetje.

Voor alle duidelijkheid. Het Is dus niet de dame die je ziet op de advertentie, maar wel de dame die je op de app krijgt. Dit is om kosten te besparen zei ze. Ik weet niet precies hoe dit zit maar blijkbaar delen ze met meerdere dames één advertentie. Ik weet dus ook niet precies hoe je haar anders te pakken kan krijgen maar t/m zaterdag is ze iig nog in Bussum op dit nummer.

Terug
Bovenaan Onderaan