- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geef-je-vriendin-de-ervaring-100-echt-143.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Dag heren
Vandaag na lang twijfelen en geen recensie de gok gewaagd met Mimi in Heusden-Zolder.
Vooraf gevraagd naar mogelijkheden en wensen besproken. Aangekomen op de kamer in het bekende Love Hotel in Heusden werd afgerekend en kon ik een douche nemen.
Bijzonder rustige dame die geen initiatief nam. Begon al met het obligatoire kreunen voordat er iets gebeurd was.
Zeer matige ervaring. Tongzoenen gevraagd en toegezegd maar dat werd professioneel ontweken. Iniatief zeer matig.
Mij zie je niet meer terug
www.redlights.be
Vandaag na lang twijfelen en geen recensie de gok gewaagd met Mimi in Heusden-Zolder.
Vooraf gevraagd naar mogelijkheden en wensen besproken. Aangekomen op de kamer in het bekende Love Hotel in Heusden werd afgerekend en kon ik een douche nemen.
Bijzonder rustige dame die geen initiatief nam. Begon al met het obligatoire kreunen voordat er iets gebeurd was.
Zeer matige ervaring. Tongzoenen gevraagd en toegezegd maar dat werd professioneel ontweken. Iniatief zeer matig.
Mij zie je niet meer terug

Geef je vriendin de ervaring, 100% echt
Hallo mijn liefdes! Ik ben je beste optie: goed opgeleid, elegant, gedurfd... Ik zoek momenten van intimiteit, van genegenheid met goed