Recensie Mimi, Heusden-Zolder 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rupke48

Newbie
4
24/02/25
0
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geef-je-vriendin-de-ervaring-100-echt-143.html
Totale kosten (in euro)
150
Dag heren

Vandaag na lang twijfelen en geen recensie de gok gewaagd met Mimi in Heusden-Zolder.

Vooraf gevraagd naar mogelijkheden en wensen besproken. Aangekomen op de kamer in het bekende Love Hotel in Heusden werd afgerekend en kon ik een douche nemen.

Bijzonder rustige dame die geen initiatief nam. Begon al met het obligatoire kreunen voordat er iets gebeurd was.

Zeer matige ervaring. Tongzoenen gevraagd en toegezegd maar dat werd professioneel ontweken. Iniatief zeer matig.

Mij zie je niet meer terug

Dag heren

Vandaag na lang twijfelen en geen recensie de gok gewaagd met Mimi in Heusden-Zolder.

Vooraf gevraagd naar mogelijkheden en wensen besproken. Aangekomen op de kamer in het bekende Love Hotel in Heusden werd afgerekend en kon ik een douche nemen.

Bijzonder rustige dame die geen initiatief nam. Begon al met het obligatoire kreunen voordat er iets gebeurd was.

Zeer matige ervaring. Tongzoenen gevraagd en toegezegd maar dat werd professioneel ontweken. Iniatief zeer matig.

Mij zie je niet meer terug

Ja blijft ne gok en 150 armer .. zoveel leg ik nooit neer voor eerste keer met een Chinese

Terug
Bovenaan Onderaan