Recensie Mimi, Ternat 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
369
02/11/21
162
21
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1907577458-massage-de-qualite-sur-table-chauffante
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Spotte dit Afrikaans dametje op 2dehands en nam contact per SMS en aansluitend telefonisch. Gezegd wat ik wou en ze zei 130, waarop ik antwoordde sorry maar dat is boven mijn budget...ik doe dit wekelijks en dan ga ik niet boven de 100. OK zegt ze ik versta dat het is voor iedereen moeilijk, voor mij is 100 OK. Marchandeer normaal niet over de prijs, ik deel enkel mee dat het te duur is. Ontvangt in rijhuisje, parkeren gratis dichtbij. Mooi vernieuwde kamer met badkamer en toilet apart. Ze was heel lief en vriendelijk, bood iets te drinken aan, ze had een strak zwart kleedje aan.
Echt wel goeie massage, heeft wel opleiding gekregen volgens mij. Kleren gingen van bij de start al volledig uit, en bij het omdraaien kon ik haar eens goed bekijken ze was klein, mooi lichaam(pje) met denk B cupje maar wat een grote tepels wow! Ze even mogen likken ook. Mooi rond poepje, ja het kon me wel bekoren. Mocht haar overal aanraken/ strelen en zo manueel afgewerkt. Leuk.
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er eergisteren geweest.
Ik kan bovenstaand review bevestigen, vriendelijke dame die ontvangt in klein rijhuis met vernieuwde massage ruimte en badkamer.
Massage is zeker goed, weet wat ze doet en ook voldoende teasing van zowel kontgat als edele delen wanneer je op de buik ligt. Wanneer je op de rug ligt mag je haar idd aanraken en ook haar enorme tepels in je mond steken. Aftrekbeurt was rustig, maar ze had geen moeite om me te doen klaarkomen.
Ze geeft niet echt de indruk dat er meer mogelijk is.
Wel vind ik idd dat 100 euro voor 3 kwartier of 130 voor een uur, redelijk prijzig is.
 
voor mij is de prijs voor een uur met manuele afwerking toch ook maar 100€ waard ... is het tarief dat bij de meeste Thaï ook gevraagd wordt ... met intiem is 130 wel inderdaad ong de prijs
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Donderdagavond met Mimi afgesproken, om 19:30, bij haar in Ternat. Toen ik er iets vroeger arriveerde en haar vroeg of ze al beschikbaar was, kreeg ik de melding dat ze nog in Brussel was, treinen waren wat in vertraging door storm (aannemelijk). Ze werk dus overdag ook in Brussel, waar ze massage op futton geeft was me duidelijk geworden uit het voorafgaande gesprek via WhatsApp).
Het duurde uiteindelijk 50 minuten tot ze daar was, en ik werd binnengelaten in een propere rijwoning, met vooraan een nieuwe ingerichte ruimte voor massage en verfrissing.
Gezien de omstandigheden duurde het nog +5 min voordat ze haar massageolie op temperatuur had gekregen, en dan ging de 'massage naturiste' van start. Goede half stevige massage, met van bij de start de nodige teasing. Na een 20-tal minuutjes het draaimoment, en dan zie je inderdaad haar kleine B-cupjes met mega tepels. Echter, tijdens de massage vooraan was ze wel wat afstandelijk ... uiteindelijk mocht ik haar ook wel aanraken, maar ze ging vrij snel over tot een zachte maar niet speciale aftrekbeurt.
Uiteindelijk stond ik wel na 50 minuten buiten, terwijl er voor 1 uur afgesproken was.
Conclusie: geen spijt, geen herhaling.
 
Onlangs Mimi bezocht. Dame ziet er totaal anders uit dan haar foto : heel lange dreadlocks en stuk dikker en ouder dan de 2 mooie foto's.
Massage was vrij ok en ja grote tepels op vrij kleine borsten
Extra's zijnn niet mogelijk en 130€ dus prijzig voor massage met manueel hoogtepunt.
Geen herhalingsgevaar.
Bovendien praag ze over andere klanten die vragen voor extra's die ze toch weigert
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan