Ondanks de extreme hitte ben ik vanmiddag bij Mina langs geweest. Ik had haar vorige week al geappt voor een afspraak. Het duurt soms even voordat ze reageert, maar dat is begrijpelijk gezien haar populariteit. Ze waardeert het in ieder geval wel als je straight to the point bent, d.w.z. datum, tijdstip, eventuele wensen en je afspraak kort van te voren nog even bevestigen met een appje.
Mina ontvangt in een schone hotelkamer midden in de stad nabij Beurs. Onschuldig gekleed in een grijze vest deed ze de deur open. Nadat ik uit de douche kwam, had Mina zich omgekleed in haar kenmerkende rode lingerie-set. Ik wist gelijk dat ik hier aan het juiste adres zat.
Haar voorspel is uitstekend: zoenen doet ze vol overgave en ze neemt de tijd om je uitgebreid te strelen en te knuffelen. Je mag ook gerust aan haar mooie billetjes en voetjes zitten. Verdere pluspunten is dat pzc bij haar is inbegrepen (mits je hygiëne in orde is uiteraard), ze stapsgewijs haar kleren uitdoet en ze jaagt je niet op met overschakelen op intiem i.t.t. robotische dvp's uit het Oostblok. Pijpen doet ze helemaal prima, ze wisselt van positie zodat je 69 met haar kan doen, of tussen haar borsten op zijn Russisch, en ze laat je ballen ook niet ongemoeid.
Daarna gingen we over op intiem. Ze kwam bovenop me zitten en wisselde de intensiteit van de stoten op het juiste moment af, zonder te klagen over vermoeide benen. Uiteindelijk switchen we naar missionaris. Zoals iemand anders in deze thread aangaf, heeft Mina erg lenige benen. Na haar afwisselend gezoend te hebben en haar voetjes gelikt te hebben, kwam ik met een zeer tevreden gevoel klaar. Door de hitte liet ik het bij 1 ronde en hebben we de rest van het uur elkaar nog geknuffeld, gestreeld en gezoend.
Zoals andere wandelaars al aangaven is ze nogal stil/introvert en voelen de siliconen van haar borsten redelijk hard aan. Desondanks maken haar lieve uitstraling, uitstekende inzet en haar schattige Duitse accent dit meer dan goed. Een echte topper qua GFE.
Behandel haar met respect, wees duidelijk in de communicatie, kom netjes en verzorgd aan, en je zult ongetwijfeld een geweldige tijd met haar beleven.