Recensie Mint, Blankenberge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

goedzakje

Wandelaar
56
26/09/23
44
13
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/mint-geeft-zalige-massages.html
Totale kosten (in euro)
100 €
Soit, ik zal beginnen met het goede nieuws. Mooie dame, valt echt mee en zeker niet veel ouder dan hetgeen ze aangeeft en ze is zeer vriendelijk :love:! Mooie naturelle borsten ! Propere etablishement (zal later nog uitkomen waarom).

Nu de rest. Ze was gekleed in een gewoon kleedje en had een trui aan. Soit, niet echt sexy ! Heel vriendelijk ontvangen, naar boven, propere en ruime kamers, afgerekend en ze was zeker voor 5 minuten weg ! (typisch maar ik haat het). De toppertjes uit de streek doen dat niet.

Ze kwam terug binnen in vol ornaat, terwijl ik al op het bed lag. (Ze klopte zelfs eerst op de deur !!!!). Kleertje af zag ik met een mondhoek en de borsten zagen er lekker uit !

De massage op zich vond ik heel slecht, een beetje veel gewrijf aan mijn benen, geen geteas, en een klein beetje op de rug. Geen bodytobody en al zeker de schouders en nek niet. Ik ben nu gewend om een massage te krijgen maar het tijdstip dat ik moest omdraaien vond ik toch al heel kort. Soit, nog nooit meegemaakt dat mijn lul niet stijf stond (met een kwartje hulp, dat zegt genoeg) als ik mij moest omdraaien. Ze smeet nog een klein beetje olie op de benen, buik en lul (ook met de olie is ze gierig) en dan begon ze hem gelijk een bezetene af te snokken (kan het niet beter zeggen) zonder enige opbouw. Soit, heb mij geforceerd om klaar te komen ( met pijn, ook niet veel meegemaakt) en dan lag ik daar..... Begon ze weer mijn benen te wrijven (ik wil het woord masseren niet gebruiken) geen bodytobody, en voor de resterende tijd enkel mijn benen, benen, benen....... en tussen in op haar mobieltje te antwoorden maar op een manier dat ze dacht dat het niet opvalde....
Alée, de resterende tijd ! na 50 minuten stond ik alweer buiten !!!! djzoef !!!! maar deze keer was ik content.
Ohja, bij het naar buiten gaan kreeg ik nog een folder in mijn handen geduwd van de afhaal Thai :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: en zag nog een ander foldertje liggen.
Heb gegoogled en idd. er is daar een officieel normaal salon en een afhaalthai !!!!!! Soit, ik kan mij niet inbeelden dat dames of heren die voor een gewone massage daar tevreden kunnen van zijn. maw dendezen is voor 100 euro gesjareld omdat hij nieuwsgierig was . Dus terug naar mijn toppertjes in het vervolg zeker ?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/thai-massage-blankenberge.html
Recensie Mint, Blankenberge

Omdat ik van het principe ben dat iedereen wel eens slechte dag kan hebben wou ik, na het lezen van voorgaande recensie, Mint toch eens een kans geven.
Mijn recensie baseer ik op haar advertentie, mijn persoonlijke ervaring en vergelijk met het bezoek van mede wandelaar; Goedzakje.

Deze zondagmiddag had ik nood aan afleiding. Origineel wou ik naar ergens anders maar met dat die persoon niet beschikbaar was en ik al in Blankenberge zat, besloten om bij Mint langs te gaan. Ik belde en kon meteen langsgaan. Ik koos voor een massage van een halfuur. Na ongeveer 10 minuten wandelen van de markt (waar ik geparkeerd stond) kwam ik toe aan de juiste woning. De bel was duidelijk: 'MASSAGE'. Eenmaal binnen werd ik begroet door een knappe Aziatische dame, Mint.
Dat ze niet gekleed was in iets 'sexy' vond ik niet erg. Ik ben daar tenslotte voor een massage, geen strip act. Daarbij komend hoorde ik kinderen in de kamer waar ze uit kwam, logisch dat ze niet met een geile outfit afkomt.

Op de advertentie staat te lezen dat Mint authentieke Thaise massages aanbied in een discrete omgeving. Gegeven het feit dat ik daar kinderen hoorde is het misschien niet zo discreet, maar ik heb die niet gezien en die bleven braaf beneden terwijl ik daar was. Ze kan die trouwens ook moeilijk wegtoveren...

Voor de massage begon wat kleine en aangename small talk gehad. Ik toonde oprecht interesse in wat ze zei. Ik merkte op dat ze dit best aangenaam vond.

Ze begon met m'n benen te masseren. Dit was ondermaats. Het was wat gewrijf... Ze gebruikte wel voldoende olie. Ze tikte vaak met een hand op haar smartphone die naast me lag. Jammer, zou aangenaam zijn dat die op stil staat en weg ligt. Na de benen trok ze naar de rug. Die aanpak was pakken beter dan de benen. Niet dat het de meest geweldige massage was, maar dat hoeft voor mij ook niet bij dergelijk soort massages. Ze oefende druk uit op de juiste plekken. Om nu echt van een Thaise massage te spreken klopt niet met de realiteit. Hierna ging ze over naar de body to body. Haar sexy lijf gleed over het mijne en ik liet merken dat ik er van genoot.
Hierna heeft ze mij geteased aan de jongeheer alvorens ik moest omdraaien. Door dit teasen was ik al best opgewonden.

Eenmaal omgedraaid masseerde ze de buik, borstkas, penis en dijen. Ze gebruikte genoeg olie. Ze maakte graag oogcontact waardoor communicatie vlot verliep. Ik vroeg haar off het mogelijk was om seks te hebben en dat kon, uiteraard voor een meerprijs. Zo werd mijn bezoek van €60 eentje van €120. Iets wat ik zonder onderhandelen aanvaarde. Ze liet me haar aanrakken en bleef aangenaam oogcontact maken. Beide lichamen in olie, ik vond dit best opwindend. Mijn bezoek van 30 minuten werd er uiteindelijk een van 45.

Na de daad hebben we nog wat gepraat. Ik leerde wat over haar privé. Ze genoot van de wederzijdse verstandhouding. Iets wat ik veel mede-wandelaars vaak moet duidelijk maken is dat dit ook maar gewoon personen zijn die al eens een slechte dag kunnen hebben of dit doen vanwege financiële noodtoestand en geen top atleten zijn die 6 uur aan stuk kunnen doorgaan. Communicatie en wederzijds respect is enorm belangrijk. Behandel elkaar zoals het hoort en durf te vragen (op gepaste manier).

Kortom: Knappe verschijning! Goeie connectie en klik. Het is geen Thaise massage, de benen masseren stond gelijk aan wat gewrijf. De rug massage was veel beter doch wat gebrekig. Het teasen was aangenaam. De body to body vond ik geil, misschien wat kort. En de happy end was voor mij helemaal top. ;)

Ze maakte duidelijk dat ze me graag terug ziet komen en ik maakte duidelijk dat ik absoluut nog eens terugkom. Volgens mij is Mint op haar best wanneer je als terugkerende klant een mooie band opbouwt en zelf duidelijk wat communiceert.

Terug
Bovenaan Onderaan