Onlangs ook eens bij deze dame geweest. Vlot contact via WA, erg duidelijk. Bij aankomst blij verrast door haar verschijning. Bijzonder knap poppetje en ook vriendelijk doch iets afstandelijk, laten we het professioneel noemen. Gekozen voor een half uurtje aangezien ik enkel bottem wil en ik niet zeker wist wat ik van haar moest verwachten. Ik had me al ingelezen in dit topic en wist dat er verschillende ervaringen zijn. Dus half uur, 150 en zij actief on top. Na een korte douche genomen te hebben kwam ik terug in de kamer en stond ze daar in een mooi setje, heerlijk om te zien. Op bed beland alwaar ze alles uit deed en wat me meteen opviel waren haar mooie zachte borstjes, Zoenen doet ze niet echt dus dan haar maar lekker gerimd. Wat een prachtig kontje, je zou er zo opspringen maar ik was daar voor haar grote pik. Naar haar lekker gerimd te hebben haar gepijpt en inderdaad een groot formaat. Paar snuifjes uit het flesje en daar ging ze. Je voelt echt wel iets binnenkomen maar ook tijdens het neuken is ze afstandelijk, jammer. Ook was er maar 1 standje mogelijk, weeral jammer. Na een tijdje trok ze me klaar en dat was het dan. Ik vond de date niet echt waar voor z'n geld. In potentie zou dit een droomdate kunnen zijn maar het zit er gewoon niet in. Al bij al absoluut geen herhalingsgevaar maar ik heb ook al veel slechtere dates gehad.
Ook kan ik verklaren dat het wapen van Paloma toch van een grotere en krachtigere orde is.