WHEM Miriam, Oostende-Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9384

Wandelaar
71
13/03/22
12
1
Iemand ervaring met Miriam, werkt blijkbaar afwisselend in Brugge en aan de kust. Veelbelovende foto's en adv. maar heb niet steeds goede ervaringen met Oost europese dames, vaak worden ze gedwongen in het werk !

 
Iemand ervaring met Miriam, werkt blijkbaar afwisselend in Brugge en aan de kust. Veelbelovende foto's en adv. maar heb niet steeds goede ervaringen met Oost europese dames, vaak worden ze gedwongen in het werk !

Hey,
ik wou haar gisteren bezoeken te Oostende en had afspraak vast gelegd. Ik moest wel nog even douchen en geld afhalen en ze vroeg me 5min voor aankomst iets te laten weten. Ik deed dat niet een begaf me naar het adres waar ze verblijft op de eerste verdieping (zei ze zelf) om al eens poolshoogte te gaan nemen.
Een Oost-Europese man stond voor het raam, enerzijds de straat in de gaten te houden, anderzijds op gsm te tokkelen. Voor de deur stond een auto met Bulgaarse nummerplaat met nog enkele mannen erin (ik denk 3 mannen).

Ik vermoed dat uw wantrouwen dus wel terecht is.

Ikzelf maakte rechtsomkeer en heb bedankt voor deze date. Ik date graag en veel, maar als het ruikt naar dwang o.i.d. ben ik gelijk weer weg.

(Je kan stellen: waarom haal je de politie er niet bij? Dat deed ik vroeger meermaals maar de keren dat de politie wou komen, kan je op één hand tellen. En van alle keren dat de politie dan toch eens kwam, verklaarde de dame in kwestie geheel vrijwillig te werken ook al voelde de politie het anders aan, net als ik.
1 keer zelfs nog dikke miserie mee gehad achteraf, dat waren Roemenen. Bedreiging, stalking,...
Neen, ik laat de beker nu gewoon passeren.)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan