WHEM Estelle Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vermoed dat celine soms deze account gebruikt om toch wat geld te krijgen.

Of er werkelijk trio's zijn begin ik ook me twijfels in te krijgen.
Raar, want ze had een foto waar toch een iemand befte of toch poseert en in het verleden werkte èèn van mijn vaste in de tijd bij haar.

De laatste keer toen we afspreekten begon ze om geld te vragen en redelijk despresief of manipulief te zijn. Ze heeft ook paar keer niet aan haar woord gekomen dus heb haar geblokkeerd.
 
is celine die valse profielen gebruikt voor geld.. had ooit eens een afspraak gemaak met een andere "vriendin" toen deed ze open 😂 ,
Heb dan maar heel vlug mijn kar gekeerd dus oppassen hiermee
 
Toch triestig dat gedoe!
Ipv gewoon reclame te maken voor haarzelf en recente foto's te gebruiken. Dan krijg je ook de juiste klanten, die dan waarschijnlijk tevreden gaan zijn en terugkomen.
Wat krijgt ze nu: slechte commentaren en waarschuwingen dat deze advertenties eigenlijk oplichting zijn 🙄
Ik heb zelf soms ook moeite om niet met met het verkeerde kopke te denken, maar geen selfie-check, al dan niet zonder gezicht, wil zeggen dat er iets niet klopt!!
 
op haar Review had ik al eens een slechte recensie geschreven in verband met dit.. toen stuurde ze mij berichten dat ik geen oneerlijke reviews mag schrijven mijn antwoord was als je echte fotos en profielen gebruikt heb je daar geen last van.. blijkbaar heel weinig klanten dan als je zo moet liegen
 
Terug
Bovenaan Onderaan