Sommige dames reizen het hele land rond. Volgende dames ontvangen ook in West-Vlaanderen, maar hebben hun topic in een andere provincie:
- Adele (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Amanda (Izegem)
www.girlsreview.nl
- Carla (Kortrijk)
www.girlsreview.nl
- Carol (Knokke, Zuienkerke)
www.girlsreview.nl
- Celeste (Kortrijk, Oostende)
www.girlsreview.nl
- Coco (Oostende)
www.girlsreview.nl
- Enisa / Evelina / Alina (Harelbeke)
www.girlsreview.nl
- Gabi / Paola Bracho (Westhoek)
www.girlsreview.nl
- Holly (Knokke)
www.girlsreview.nl
- Isabelle (Kortrijk)
www.girlsreview.nl
- Ivanka (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Jade (Roeselare)
www.girlsreview.nl
- Loredana (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Luna (Oostende, Roeselare, Ieper)
www.girlsreview.nl
- Manuella / Angel (Roeselare)
www.girlsreview.nl
- Maria (Oostende)
www.girlsreview.nl
- Mariam (Roeselare)
www.girlsreview.nl
- Mel Maya (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Natasha (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Natasha (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Tanja (Harelbeke)
www.girlsreview.nl
- Tokio (Brugge)
www.girlsreview.nl
- Adele (Brugge)

Recensie - Adele, Zellik/Brugge
Na ongeveer een jaar deze dvp te hebben bezocht en haar te hebben leren kennen, kan ik de positieve ervaringen van mijn medewandelaars alleen maar bevestigen. Ze begint met een sensuele b2b-massage (beide kanten), gevolgd door een (diepe) pijpbeurt. Daarna seks in verschillende posities...

- Amanda (Izegem)

Recensie - Amanda, Aalst/Izegem
Vandaag Amanda bezocht en heb het mij niet beklaagd.Ze is zoals op de foto's. Ze ontvangt je in sexy lingerie en begeleid je naar de kamer met zicht op haar lekkere kont.Eenmaal op de kamer kleren uit en begint ze je te pijpen met of zonder daar heb je de keuze in,ze vraagt ook of ze tijdens het...

- Carla (Kortrijk)

Recensie - Carla, Aalst vh Geel, Kortrijk, St. Niklaas
Ik yeb vandaag deze dame bezocht. Haar profiel is niet helemaal waarachtig. Ze staat niet op alle foto's en ze is geen 35 jaar maar 25. Ze vertelde mij dat ze het account niet zelf beheert. Maar voor de rest een mooie verschijning. Grote borsten weliswaar niet naturel. Dikke siliconen! Smalle...

- Carol (Knokke, Zuienkerke)

Recensie - Carol, Wetteren/Zuienkerke/Knokke
Als beginnend wandelaar heb ik enkele slechte ervaringen gehad alvorens dit forum te ontdekken. Na veel meelezen en enkele afspraken gemaakt met de "toppers" in mijn regio waaronder Anissa en Sophia Sweet. Begin deze maand de stap terug gewaagd om een afspraak te maken met iemand zonder...

- Celeste (Kortrijk, Oostende)

Recensie - Celeste, Deinze/Kortrijk/Oostende
Absoluut te mijden. Ontmoet in Oostende. Een zeer mooie latina en door de foto's (die wel overeenkomen) verleid en door mijn zwak voor latina's. Maar het was gewoon een ramp: om af te spreken in het Engels ging al heel moeilijk, uiteindelijk op het adres aangekomen, daar wachten en komt een...

- Coco (Oostende)

Recensie - Coco, Boom (vh Antwerpen, Oostende)
Na een paar keer contact te hebben gehad via whatsapp was het er toch van gekomen. Stond al zolang met men lijst. Aangekomen (redelijk laat, dus was zeker de laatste) en een vrolijke dame deed de deur open, en ja beter dan de foto's ( ja heren het kan). Een uitgebreide welkom en kreeg ook iets...

- Enisa / Evelina / Alina (Harelbeke)

Recensie - Enissa/Yvette/Rucandra/Evelien/Alina/Evelina, Hamont (Sint-Niklaas, Harelbeke, Geel)
Vorige week langsgeweest bij Alina. Ontvangst in Prins Albertstraat, in een proper appartement waarvan je de exacte nummer krijgt wanneer je voor de deur staat. Ze ontving me in badmantel. Haar Engels is prima; ze vroeg me of ik geen zin had om het met twee dames te doen. Het tarief was voor...

- Gabi / Paola Bracho (Westhoek)

Recensie - Gabi/Paola Bracho, Nieuwpoort/De Panne/Dendermonde/Wetteren
Heb deze bezocht in het voorjaar toen was ze werkzaam onder de naam Paola Bracho in de regio Dendermonde en Wetteren.Is nu ook werkzaam onder de naam Bia.Ik had toen gevraagd om het zwarte setje aan te doen en dit was geen probleem.Bij aankomst deed ze de deur open in dit setje en ze zag er heel...

- Holly (Knokke)

Recensie - Holly, Leuven (vh Brugge)
Ik had haar ontmoet voor corona, ter info. Telefonisch een afspraak gemaakt, dus hoor je meteen dat ze wel echt Brits is. De foto's in haar advertentie zijn waarheidsgetrouw en ze heeft wel een mooi gezicht (dit is subjectief). Eens aangekomen, kort babbeltje (ze praat wel graag) en dan kleren...

- Isabelle (Kortrijk)

Recensie - Isabelle, Kortrijk (vh Zaventem)
Grootste rip off ever. Doet er alles aan om je zo snel mogelijk te laten klaarkomen en als je dan deel terugvraagt, "sorry baby, 100€ minimum price". Mogelijkheden op de advertentie kloppen ook al niet (pijpen is sowieso met, aan de borsten mag je niet komen, ... ) Laatste keer dat ik met een...

- Ivanka (Brugge)

Recensie - Ivanka, Gent/Brugge/Asse
Normaal spreek ik niet af met Oost Europese vrouwen maar bij gebrek aan alternatief Toch de stap gewaagd. Deze dame ziet er echt fantastisch knap uit en heeft een mooi lichaam , de foto's zijn real en hoewel ik wel wat heb moeten aandringen om haar te kussen maar ze heeft zo lekkere lippen. Ze...

- Jade (Roeselare)

Recensie - Jade, Ukkel/Roeselare
Jade stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Vandaag haar dan eindelijk gaan bezoeken en had het al vroeger moeten doen. De foto's zijn recent dus no surprise als je haar ziet. Ze is wel van de kleine kant 1.58 vertelde me ze in redelijk Engels. Ze heeft een knap lijfje met een paar lekkere...

- Loredana (Brugge)

Recensie - Valeria (Loredana), Brugge (Antwerpen)
Wie heeft al ervaring met deze mooie en jonge Russische jongedame ? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/loredana-new-2.html 150 voor een uur. Gekend adres vlakbij Centraal Station.

- Luna (Oostende, Roeselare, Ieper)

Recensie - Luna, Brugge (vh Oostende, Leuven)
Afspreken gaat via Whatsapp en je krijgt meteen de nodige info. Je wordt niet meteen naar het juiste locatie gestuurd, maar eens aangekomen, krijg je wel het juiste adres toegestuurd. Mooie appartement, ze begeleidt je naar haar kamer. Je krijgt meteen de vraag of je wilt douchen. Na het...

- Manuella / Angel (Roeselare)

Recensie - Manuella/Angel, Roeselare (Voorheen Deinze/Aalst/Turnhout )
RL foto's tonen de dame in kwestie maar in realiteit zitten er heel wat meer kilotjes in haar achterwerk. Een petite dame met de spreekwoordelijk typische latijns amerikaanse asset, voor de liefhebbers dus. Gebaseerd op de RL advertentie en online communicatie zou je een tamelijk hoog GFE...

- Maria (Oostende)

Recensie - Maria, Sint-Niklaas (vh Hasselt/Oostende)
Ik had een moment tijd en kon deze dame een half uurtje bezoeken. Zij is volledig conform de foto's en de beschrijving, dus geen verrassingen. Zo'n grote dame is ook eens wat anders! Ze heeft al op meerdere locaties gewerkt (Asse, Gent...), maar in Oostende ontvangt ze in het stadscentrum om...

- Mariam (Roeselare)

Recensie - Mariam, Bocholt (vh Rotterdam, Den Haag, Lanaken, Hasselt)
Aangenaam verrast door deze leuke meid, precies zoals op de foto's. Spreekt slechts enkele woorden engels, en de totale kosten werden op de telefoon getoond waarna kon worden afgerekend. Na het opzetten van een achtergrondmuziekje begon het verkennen van elkaars lichaam. Ik zittend op het bed en...

- Mel Maya (Brugge)

Recensie - Mel Maya, Gent/Brugge
Vorige week Mel Sweet (Mel Maya) bezocht. Was een grote ontgoocheling. Contact via whatsapp ging vlot. Ze ontving in een huis in een deelgemeente van Brugge. Er was een man aanwezig in het huis, wat toch niet comfortabel aanvoelt. Mel of Maya is ook totaal niet de dame van de foto’s...

- Natasha (Brugge)

Recensie - Natasha, Gent/Brugge
met veel verwachtingen er naartoe gegaan, haar tekst belooft veel en haar smsjes ook. Helaas...alweer een teleurstelling rijker. Eens aangekomen blijkt ze alvast een paar jaren ouder en dikker dan de foto's, met té fel geschminkte ogen en lippen. Haar haar stond stijf van de haarlak. Je wordt...

- Natasha (Brugge)

Recensie - Natasha, Antwerpen (vh Brugge)
Via tip op de ter ziele gegane gekende site deze dame eens bezocht... wat n lichaam heeft deze dame! Lekker slank met hele mooie tietjes. Ze ontving me in n sexy zwart lingerie setje. Na de afhandeling wat striptease, waarbij ik al snel mee deed en beginnen tongzoenen, ze teased ook graag...

- Tanja (Harelbeke)

Recensie - Tania/Tanja, Hasselt (vh Harelbeke/Nevele)
Ik had al een paar keren een date met deze dame. Tania is een knappe, slanke en vooral heel erg spontane dame waarbij een aangename conversatie perfect mogelijk is in het Engels. Niet meer piepjong, maar daar zoek ik ondertussen niet meer naar ... Een dame die je in ieder geval een fijn en goed...

- Tokio (Brugge)

Recensie - Tokio, Gent/Brugge/Leuven
Ontving in Brugge. Is prachtig mooi. Kussen, beffen, pzc allemaal in prijs inbegrepen. Lief. Niets slechts op aan te merken. Behandel haar met respect.